Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 24

Wie gaat er allemaal mee naar Leon.

• Ja ik ben er zeker bij!

Stemmen: 2 22,2%
  • Nee ik kan echt niet helaas!

Stemmen: 4 44,4%
  • ik weet het nog niet zeker ik laat het je weten!

Stemmen: 3 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Love you to Roy, mis je ..

kom toch alsjeblieft terug.

Kwam deze tegenEn dezeDo i say more???

Nee, is mij nu helemaal duidelijk. Volgens mij had hij wel tussen Rick en mij in willen liggen afgelopen zaterdag. Hoezo lepeltje lepeltje? Een bestekbak vol lepeltjes bedoeld Rogerno1.

_O- _O- _O-

you wish }) :W

denk niet dat je dat had willen zien _O-
idd.... dan had ik helemaal niet meer geslapen :X

Hoezo helemaal niet geslapen. Had je wat te eten gevonden dan? Hoorde gemompel over honger en dat de hele nacht door. :(

Of was het toch stiekem kijken hoe Rick en ik lepeltje lepeltje lagen? Denk het wel ondertussen en dat honger zal dan wel het excuus zijn.

_O-

Truste mensen. Ga plat. Morgen gesprekje en daarna feestje t/m zaterdag. Zwager gaat trouwen dus ben onbereikbaar.
:W

@ Sas: Maak er wat van op Tenerife.
:j

Truste mensen. Ga plat. Morgen gesprekje en daarna feestje t/m zaterdag. Zwager gaat trouwen dus ben onbereikbaar.

@ Sas: Maak er wat van op Tenerife.
:j

truste man en have fun ;)

ik let wel op sas tot ze weggaat :Y

ach weet je ik maak ook wel eens rare opmerkingen maar ben het gezeik gewoon zat
ok ik moet me als een kerel gedragen zegt iemand van daar maar goed laat ik daar maar geen opmerking over maken en het hier over motoren hebben

iemand nog verstand van veren demonteren :+

Toch nog een Haarlemmer op het CBR 900 RR topic.

Roy kom terug man! We missen je. Ik heb nooit iets slechts gemeent over jou :N MF Haarlem is gewoon een grote gezellige gekke boel met een hoop geouwehoer. Ik heb het ook niet aan zien komen dat de maat vol was voor je.. -O-

Denk er maar overna, ik hoop dat je terug komt je bent een goeie gozer ;)

Dit was mijn eerste en laatste berichtje op dit topic. Sorry voor de overlast 900RR rijders. Maar Roy is gewoon een leuke gozer die ook bij MF Haarlem thuishoort *D

Bye bye :W

Alex

goeiemorgen...

hier wordt het een zonnig dagje...dus daar bij jullie ook _O- man die haarlemmers kunnen er wat van.... :X

storten zich gelijk op roy en zeggen niet eens goeiedag tegen de rest....schande vind ik het.... O-)

nou roger...nachie is voorbij, make up your mind...en oja hou ook van jou hoor vriendje... _O-

@har, thnxx :j

de mzzl :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan