Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 24

Wie gaat er allemaal mee naar Leon.

• Ja ik ben er zeker bij!

Stemmen: 2 22,2%
  • Nee ik kan echt niet helaas!

Stemmen: 4 44,4%
  • ik weet het nog niet zeker ik laat het je weten!

Stemmen: 3 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 'm er bij mijn SC33 ook afgehaald, stelt helemaal niks voor...

Als je maar zorgt dat je achterwiel los hangt(steunen onder motorblok plaatsen dus...) :Y

kmag gebruik maken van de spullen die HK daar heeft staan maar heb het zelf nooit gedan of gezien dus waag me er zelf alleen niet aan

kmag gebruik maken van de spullen die HK daar heeft staan maar heb het zelf nooit gedan of gezien dus waag me er zelf alleen niet aan

Als je fiets opgebokt staat met je achterbrug vrij...zijn het 2 bouten met moeren en je potje...

piece of cake (plakkie keek dus)

Hyosung :Y

:Z

[me="the_bladerunner"]gaat pitten...[/me] :W
nou ben benieuwd...wil weleens weten hoe die reed..heb ik ook nog over zitten twijfelen voordat ik die srad kocht...want er stond daar een nieuwe in die zaak en was best aardig qua design en goed betaalbaar....dus laat maar weten hoe dat reed dan....

enne truste hé :W

Roy, hopelijk heb je me berichtje gelezen ik zal je niet langer meer lastigvallen verder !

Hopelijk tot gauw ! '( :W

Aloha
full

Gefeliciteerd met het nieuwe deel -O- ben er net achter gekomen dat Bauke er een punt achter heeft gezet -O- ik snap het wel ..maar toch -O-

En dan te bedenken dat ik gevraagt heb of er wat was gebeurd terwijl ik weg was...dit had toch wel gezegd mogen worden :(

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met het nieuwe deel -O- ben er net achter gekomen dat Bauke er een punt achter heeft gezet -O- ik snap het wel ..maar toch -O-

En dan te bedenken dat ik gevraagt heb of er wat was gebeurd terwijl ik weg was...dit had toch wel gezegt mogen worden :(

ps we hebben een nieuwe ts

@ Bauke ben er niet bij de 24e..moet dan werken en ruilen zit er niet in. Jammer -O-

En dan te bedenken dat ik gevraagt heb of er wat was gebeurd terwijl ik weg was...dit had toch wel gezegd mogen worden :(

geef mij maar de schuld....

en zullen nog wel meer dingen vergeten te vertellen hebben aan je :Y

geef mij maar de schuld....

en zullen nog wel meer dingen vergeten te vertellen hebben aan je :Y
_O- _O- ja sorry hoor roger.... _O- :j

truste you guys...ik ga mijn redhead neerleggen...de mzzl en tot morgen.... :W

Gefeliciteerd Badjo, je eerste helemaal volgemaakt.

@ Roy:

Dude.. jij bent de grote pappa van het Haarlem Topic man !
Niemand meende wat ie zei !!!

We willen geen afscheidt nemen van papa Roy !!
Niet op deze manier !

Je moet wat ze zeggen niet zo serieus nemen joh, zitten je gewoon beetje te jennen !
Iets te vaak idd , je hebt je punt gemaakt, en we begrijpen het !

Komaan, jij bent tenslotte de gene die mij naar MF Haarlem heeftt gesleept, en met succes! Ik vind het harstikke gezellig en lacheh daar en zonder jou was ik waarschijnlijk allang weer gekapt met dit forum !

We hebben allemaal veel aan je ervaring, inzicht en adviezen gehad, juist omdat er nu veel "Jonkie's" in het forum zitten. Dit is misschien ook wel de reden dat er redelijk wat kinderachtige opmerkingen geplaatst worden, maar het zal niet meer gebeuren !

Ik zal je verder niet meer lastigvallen...
Hopelijk tot gauw ! :W

Kwam deze tegen

halloo.

Maar ik zal hier niet meer posten,ik zit in Roy zijn vaarwater en wil het hier niet voor hem gaan verpesten.

Ik mag hem namelijk erg graag en dat meen ik. :)

Dit is dus een post om jullie topic omhoog te schoppen.

( zijn die BMW rijders toch nog ergens goed voor :P )

En deze

vriend , je gaat nu met je amsterdamse lijffie naar dat haarlem topic en you got to kiss and make up.... :Y

ze gaan letterlijk op hun knieen voor je....zet je erover heen...en morgen schijnt de zon weer.... 8-)

anders krijgen we nog meer bezoek van al die haarlemmers en dat gaan we nooit overleven hier na de invasie van de 1000ccers....en daar komen dan de haarlemmers over heen...no way...gaan we niet redden....alhoewel ben gebekt genoeg..ik zeg kick some asses

_O-

Do i say more???

Nee, is mij nu helemaal duidelijk. Volgens mij had hij wel tussen Rick en mij in willen liggen afgelopen zaterdag. Hoezo lepeltje lepeltje? Een bestekbak vol lepeltjes bedoeld Rogerno1.

_O- _O- _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan