en dat van een kawarijder
Wel alles lezen Sassefras. Hij is een Bladerijder in de dop. Van mij mag hij. Lekkerer dingen kunnen we er altijd bij hebben toch? Ja toch? Niet dan?
En ben je nog een lieve dame? Slijm slijm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en dat van een kawarijder
doe ik morgen ff har... mijn ogen vallen bekant dicht...
truste allen
en je weet het hé... 20 jaarBen je mij weeer voor. O nee was Vuurtje.
Maar danmk je Sas, je bent echt een lieve dame. En nu stop ik daarmee want ons kent ons.
Gefeliciteerd maar weer met deeltje 22
Goede avond allemaal
@nieuwkomers:
[afbeelding]
Heb vandaag ff 20 pagina's bij gelezen, duidelijk 'n paar lui die zich echt vervelen overdag. ach ja hoe zat het ook al weer? iets met werkpaarden en sierpaarden geloof ik.
Moet nog 2 weken werken tot aan m'n vakantie.
Jammer dat ik er vandaag niet bij kon zijn moet gezellie zijn geweest.
truste jammer dat je er niet bij was vandaag...wat geld voor meerdere bladerijders trouwens....
hoop toch ook de nieuwe binnekort es op een meeting te zien...is gewoon echt zo gezellig...
en je weet het hé... 20 jaar
volgende x wel hé...was ook super je te zien ff op de MFMM, dus volgende x ff in agenda zetten en zorgen dat je wel kan komen....
truste jammer dat je er niet bij was vandaag...wat geld voor meerdere bladerijders trouwens....
hoop toch ook de nieuwe binnekort es op een meeting te zien...is gewoon echt zo gezellig...
Klopt, is ook erg mooi om te zien. En dan straks in het echt. Vragen we hem de 2e augustus bij Blademaster te komen (volgende meet) om de boel op teneukenleuken.
BTW, PedRRo, hartstikke bedankt voor je gastvrijheid en alle goede zorgen! Was super!
@ alle andere deelnemers van de Honda, Kawa, Suzuki 600, 800, 900, 1000-Minimeet: ik heb me uitsteekbaar vermaakt!! Zoiets moeten we vaker doen! En dan ook allerlei GoldWings, choppers en BMW's uitnodigen, dan is het feest compleet!!!
Bovendien heb ik als officieel aangewezen 900RR-topic fotograaf mijn goedkeurend oog over de geposte foto's laten gaan. Kinderen, ga zo door!
he peet, waar had jij die hugger ook alweer vandaan...en hebben ze niet zoiets bij waar wij die undertail hebben besteld verleden x...
vond die hugger toch wel erg strak staan....jaja martijn heb er gister ff een hugger op gehad en stond wel erg strak maar is meer omdat ik zoveel steenslag op mijn undertail zag zitten dus toch maar in de kop om een hugger erop te zetten..
frank gaat hem pimpen voor me dus komt helemaal goed...
maar peet miss weet jij waar ik leuk aan zo'n ding kan komen...thuisfront is ingelicht
he peet, waar had jij die hugger ook alweer vandaan...en hebben ze niet zoiets bij waar wij die undertail hebben besteld verleden x...
vond die hugger toch wel erg strak staan....jaja martijn heb er gister ff een hugger op gehad en stond wel erg strak maar is meer omdat ik zoveel steenslag op mijn undertail zag zitten dus toch maar in de kop om een hugger erop te zetten..
frank gaat hem pimpen voor me dus komt helemaal goed...
maar peet miss weet jij waar ik leuk aan zo'n ding kan komen...thuisfront is ingelicht
Heb er 1 maand geleden 1 onder gezet gekocht bij Hans van wijk.. zoetermeer..
Wil vanmorgen wegrijden...... slot vergeten eraf te halen... nu zit er een scheur in mijn hugger... en hij is net nieuw... zucht.