Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee...das waar...dat doen bij babes wel. Dus de volgende keer maar meegaan als we gaan meeten.... *O*

Lijkt me goed. Was jammer dat ik vandaag niet kon (vertrek morgen naar schiphol en moest nog van alles regelen). Het was wel erg in de buurt (minuutje of 20 rijden).
*O*

@ Sas, lees net dat je een lieve dame bent. Heb ik een verzoekje. Kan de foto's uit vorig deeltje niet opslaan. Die van PedRRo wel maar bij die van jou krijg ik een niet traceerbaar bestand. Wil je de foto's naar mijn hotmail sturen?

Thnx.

Ik had hem al eerder gezien maar vond het wel mooi om te zien dat hij helemaal bovenaan stond als je "fireblade 929" intikt op youtube *O*

Klopt, is ook erg mooi om te zien. En dan straks in het echt. Vragen we hem de 2e augustus bij Blademaster te komen (volgende meet) om de boel op te neuken leuken.

Klopt, is ook erg mooi om te zien. En dan straks in het echt. Vragen we hem de 2e augustus bij Blademaster te komen (volgende meet) om de boel op te neuken leuken.

2 augustus bij Blademaster, waar moet ik dat ergens zoeken????

Net terug, even kijken of er nog foto's zijn en ja hoor. Alles in het vorige deeltje. Zat tijdje te zoeken naar pagina's want bleef op 2 staan. Tot ik dus door had dat er een nieuw deeltje was. Snapte niet dat F'nS er stond. _O-

Maar ga nog even wat drinken en dan plat.

O ja, F'nS, bijna 24 uur 15minuten. Whoehahahahaha

:W

Laatst bewerkt:
Was ik je toch voor....

:+

Durf je wel tegen een oude man die net uitgewerkt is?

In de lijst staat nog niet Soesbabe. Die zou ook komen. Als je wilt even een pb naar Blademaster of je er nog bij kunt. Ga ik niet over.

Zie het wel.

Durf je wel tegen een oude man die net uitgewerkt is?

In de lijst staat nog niet Soesbabe. Die zou ook komen. Als je wilt even een pb naar Blademaster of je er nog bij kunt. Ga ik niet over.

Zie het wel.

Ja, ik durf wel :+

ik ga morgen vakantie vieren.... :+

Goede morgen Rick. Als jij dit leest ben ik onderweg naar Hedel. Praatje met opdrachtgever. Wordt latertje als ik weer online ben. Wil je alleen een opkikker geven omdat je waarschijnlijk geen zin in werken hebt. _O-

Lees even deeltje 21 terug. Heb verslagje geschreven van vandaag. Je hebt wat gemist. Volgende keer beter.

(Lees maar terug, ben je weer bij over Rogerno1. Maar niet pesten hoor }) )

Spreek je wel weer. En als ik mij verveel in de file bel ik je wel.

:W

@ Sas, lees net dat je een lieve dame bent. Heb ik een verzoekje. Kan de foto's uit vorig deeltje niet opslaan. Die van PedRRo wel maar bij die van jou krijg ik een niet traceerbaar bestand. Wil je de foto's naar mijn hotmail sturen?

Thnx.

doe ik morgen ff har... mijn ogen vallen bekant dicht... :Z

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan