Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
WAAARRRRR ISS DE BABYYYYYYYYYYYYY *O* *O* *O* *O*

kan er niet van slapen pffffffff :?

prachtig zo'n klein mormeltje erbij *O*

heb nooit van de mijne kunnen genieten dus gun het degene die kinderen krijgen nu :Y

maar we wachten wel weer af

ik was zelf ook 3 weken te laat geboren dus misschien dat het daarom zo lang duurt voor me shame rends eraf zijn :+

Laatst bewerkt:
heeeeeeeeeeeeeeeeee goeiemorgen...vanochtend om 5 uur uit mijn bed.... but i feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goood...

*O* :W

Ehm, nee...vruchtwater wordt continu weer aangemaakt en zolang de kleine man er niet in poept mag hij nog ff blijven zitten...

En inderdaad, iedere dag is er 1... vooral als ze zo vroeg zijn...

heel veel succes...maar denk eerder dat ze een gaatje in haar vliezen heeft...dan mag de kleine bladerunner blijven zitten... maar ben er blij om...een dag erbij betekend alleen maar dat hij sterker kan worden....en door kan groeien op moeders energie...

breken de vliezen moet het kind wel degelijk geboren worden want dan kan het zichzelf niet meer genoeg bijvullen ...het vruchtwater natuurlijk.....

he bauke succes en we leven mee :j

ff posen

full

maar goed

ik ben d'r weer weg van :W

tot vanaaf allemaal ennuh was gisteren de weg hier kwijt met dat geouweneel van jullie maar toch nieuwe topiccie gevonden stelletje mutsen

:W

ja heb ook geen idee wie dat was...

maar goed dat je achter hem reedt en geen kans gaf om weg te kunnen :+

toedeloe mijn vriendinnetje

en wanneer gaan we nou een keer meeten muts?

ik lees het wel als ik terug ben

fijne dag nog :j :W

yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

van harte gefeliciteerd bauke en laura (the green eye) en lotte en merijn met de geboorte van LEON

:j :j :j

geweldig, hoop dat alles oké is met laura en leon.... man oh man weer zo'n geweldig wondertje erbij......

geniet ......

full

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Laatst bewerkt:
*O* *O* BAUKE EN LAURA EN OOK DE KINDEREN *O* *O*

*O* *O* GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE
*O* *O*

*O* *O* BAUKE EN LAURA EN OOK DE KINDEREN *O* *O*

*O* *O* GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE
*O* *O*

:^

Ah, mijn vader was op de terugweg van de TT onderuit gegleden door olie op een rotonde met zijn Pan European. Hij zat direct met zijn bips op het asfalt... Gelukkig zelf niets, alleen een deukje in zijn ego.

Welkom kleine biker.............

Veel plezier en geluk met de kleine kerel....

Mogguh :Z

Bauke en Laura: Gefeliciflapstaart!! *O* *O* *O*

Fraai hoor dat we het via een ander topic moeten horen. ;) Maar evengoed en welgemeend:

*O* *O* *O* VAN HARTE MET LEON. HOOP DAT LAURA, JIJ EN LOTTE ER HEEL LANG IN GEZONDHEID VAN MOGEN GENIETEN. *O* *O* *O*

En natuurlijk een vrouwlijke vraag: Hoe maakt Laura het? Hoe groot en hoe zwaar is Leon?

Jaja Vuurmesje heeft ook vrouwlijke kanten.

:j Voor de kleine en de lady's.

:W

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan