Wat voor lijm heeft u daarvoor gebruikt?
jij hebt denk ik de verschillende platen rechtstreeks aan elkaar gemaakt, of nie? Ik heb gebruik gemaakt van een 'verbindings- hoekprofielletje'
Goedeee avond
Ik kan deze motor voor 2500 euro kopen,,
alles er op en eraan, koffer, uitlaat, beugel, 1996, 34000 KM.
Perfect als vakantie fiets,,
Wat vinden jullie, duur/goedkoop..
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-honda/504400891-africa-twin-1996.html
hebben jullie nog advies bij een proefrit of bezichtiging..
Jezus 6 cm is veel hoor, heb je achter niks aangepast anders hangt je @T aardig voor over denk ik.? zou anders voor achter een setje verlagings dog bones kopen,dat zijnde kosten nou ook weer niet
Wel elke bocht met gemak de steppies aan de grond..
Greetszz
@cas wat voor tandwiel verhouding heb je er nu op en hoeveel toeren draai je nu @120?
Maar hoe merk je tijdens het rijden of er speling op de uitgaande as zit?
even met je hand achter het kapje van het voor tandwiel voelen
of je neemt je toolbox mee en gaat hem om de hoek van de straat uit elkaar doppen
Bison Poly Max kit, watervaste montagekit die toch nog iets flexibel blijftIk heb ook een verbindings-hoekprofiel gebruikt, eerst voorgeboord met 4.2mm boor voor dezelfde diameter popnagels. Vervolgens een randje kit in het hoekprofiel en rond de popgaatjes en dan de boel vastgeknald > solide
Nog even voor de beeldvorming, lang niet zo strak als een kant- en klaar set maar erg leuk om te maken. Ik moet ze nog steeds aan de twin schroeven maar dat komt nog wel
[afbeelding]
[/quote]winterstalling is als je bang bent op je bek te gaan in de winter.ik kan jouw foto,s wel gebruiken is percies de zelfde uitvoering.
Welkom, klinkt goed........foto enne..... wat is dat "winterstalling???\
Dank voor jullie reacties.
Wat me aan het twijfelen heeft gebracht is dat men de BMW meer bij mijn lengte vond passen en dat het comfort van de BMW op de weg (wat toch veel voor zal komen omdat ik er ook zakelijk mee zal rijden) erg werd geprezen. Verder lijkt het extra vermogen van de alternatieven me wel prettig en vind ik de KTM door zijn ongebruikelijke hoekige uiterlijk ook wel erg mooi.
Begrijp me niet verkeerd, de AT staat nog altijd bovenaan het lijstje voor de proefritten, maar dat is puur gebaseerd op uiterlijk en ik ben gewoon erg benieuwd naar de verschillen in comfort / kwaliteit / betrouwbaarheid.
Dank voor jullie reacties.
Wat me aan het twijfelen heeft gebracht is dat men de BMW meer bij mijn lengte vond passen en dat het comfort van de BMW op de weg (wat toch veel voor zal komen omdat ik er ook zakelijk mee zal rijden) erg werd geprezen. Verder lijkt het extra vermogen van de alternatieven me wel prettig en vind ik de KTM door zijn ongebruikelijke hoekige uiterlijk ook wel erg mooi.
Begrijp me niet verkeerd, de AT staat nog altijd bovenaan het lijstje voor de proefritten, maar dat is puur gebaseerd op uiterlijk en ik ben gewoon erg benieuwd naar de verschillen in comfort / kwaliteit / betrouwbaarheid.
het is inderdaad een hele mooie in nieuw staat verkerende africa twin .de eenige exstras die er op zitten zijn een hoge ruit en een verhoogt stuur.de exstras die ik er volgend jaar nog op wil hebben zijn een valbeugel van aricanqueens andere sterkere handkappen en als het butget het toelaat tkc 80 banden.
Ja ik ben ook dringend op zoek naar een valbeugel. Ik denk dat een witte het mooist is.
Ik kijk naar deze:
Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page
gr.
Dank voor jullie reacties.
Wat me aan het twijfelen heeft gebracht is dat men de BMW meer bij mijn lengte vond passen en dat het comfort van de BMW op de weg (wat toch veel voor zal komen omdat ik er ook zakelijk mee zal rijden) erg werd geprezen. Verder lijkt het extra vermogen van de alternatieven me wel prettig en vind ik de KTM door zijn ongebruikelijke hoekige uiterlijk ook wel erg mooi.
Begrijp me niet verkeerd, de AT staat nog altijd bovenaan het lijstje voor de proefritten, maar dat is puur gebaseerd op uiterlijk en ik ben gewoon erg benieuwd naar de verschillen in comfort / kwaliteit / betrouwbaarheid.