Zojuist blunder van jewelste gemaakt:
Ik was mijn nieuwe aanwinst aan het klaarmaken voor een rit morgen. Kettingspanning nakijken, nog een nieuwe luchtfilter erin, oliepeil checken. Nog even starten. F**ck, hij slaat niet aan. Paniek. Benzinetoevoer OK. Bougie eruit. Oh oh, geen ontsteking! Wat nu? Kameraad gebeld: "Misschien de cdi boxen, ik kom af." Samen cdi boxen vervangen. Nog steeds geen ontsteking. Alle zekeringen gecheckt. Allemaal nog OK.
Tot Gerald zijn oog valt op....jawel, de "DODEMANSKNOP"! Eens goed gelachen en alles weer in elkaar gezet. Hij staat klaar voor morgen!
Simon
Wat een klassieker! Echt idd iets om als laatste te checken haha
Zo vandaag eindelijk mn nieuwe laarzen..!! ben zo blij als een kind haha
Zitten goed.. niet al te stug, loopt ook nog relatief goed..
Zat wel ik in twijfel of ik de gewone Tech 3 zou nemen of deze maar deze zijn iets stoerder de gewone tech 3 lijkt imo meer op een Nike sneaker, en deze zijn volgens alpinestars zelf ook meer voor endro mede door het profiel op de zolen.
En de kleur lekker fout...! en ziet er aardig old-skool uit.. I Like..
[afbeelding]
[afbeelding]
greetszz
Vette boots, welkom bij de stormtroopers! Ik ben ook flink blij met mijn nike-sneaker achtige tech 3's, ze gaan ook alleen maar lekkerder lopen. Qua bescherming zit het ook goed, ze hebben mij gered in een momentje wat anders gegarandeerd een gebroken enkel zou zijn.
De mijne waren hier nog vrij nieuw, inmiddels zijn ze ook desert-blubber-camo kleurig. Zal eens een update foto posten.
Laatst bewerkt: