Het Honda Africa Twin Topic Deel *1*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist blunder van jewelste gemaakt:

Ik was mijn nieuwe aanwinst aan het klaarmaken voor een rit morgen. Kettingspanning nakijken, nog een nieuwe luchtfilter erin, oliepeil checken. Nog even starten. F**ck, hij slaat niet aan. Paniek. Benzinetoevoer OK. Bougie eruit. Oh oh, geen ontsteking! Wat nu? Kameraad gebeld: "Misschien de cdi boxen, ik kom af." Samen cdi boxen vervangen. Nog steeds geen ontsteking. Alle zekeringen gecheckt. Allemaal nog OK.
Tot Gerald zijn oog valt op....jawel, de "DODEMANSKNOP"! Eens goed gelachen en alles weer in elkaar gezet. Hij staat klaar voor morgen!

Simon

Wat een klassieker! Echt idd iets om als laatste te checken haha

Zo vandaag eindelijk mn nieuwe laarzen..!! ben zo blij als een kind :+ haha

Zitten goed.. niet al te stug, loopt ook nog relatief goed..
Zat wel ik in twijfel of ik de gewone Tech 3 zou nemen of deze maar deze zijn iets stoerder de gewone tech 3 lijkt imo meer op een Nike sneaker, en deze zijn volgens alpinestars zelf ook meer voor endro mede door het profiel op de zolen.

En de kleur lekker fout...! en ziet er aardig old-skool uit.. I Like.. :z

[afbeelding]

[afbeelding]

greetszz :P

Vette boots, welkom bij de stormtroopers! Ik ben ook flink blij met mijn nike-sneaker achtige tech 3's, ze gaan ook alleen maar lekkerder lopen. Qua bescherming zit het ook goed, ze hebben mij gered in een momentje wat anders gegarandeerd een gebroken enkel zou zijn.

De mijne waren hier nog vrij nieuw, inmiddels zijn ze ook desert-blubber-camo kleurig. Zal eens een update foto posten.

268741_161953503872871_100001746663248_358301_6897694_n.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een klassieker! Echt idd iets om als laatste te checken hahaVette boots, welkom bij de stormtroopers! Ik ben ook flink blij met mijn nike-sneaker achtige tech 3's, ze gaan ook alleen maar lekkerder lopen. Qua bescherming zit het ook goed, ze hebben mij gered in een momentje wat anders gegarandeerd een gebroken enkel zou zijn.

De mijne waren hier nog vrij nieuw, inmiddels zijn ze ook desert-blubber-camo kleurig. Zal eens een update foto posten.

[afbeelding]

Witte boots vindt ik ook echt mega vet..alleen das niks voor mij ben nl niet zo heel erg van t poetsen.. :+ ze zijn op de zool na gewoon t zelfde, heb lang zitten twijfelen tussen de tech 3 en de tech 3AT.

En idd hoop dat ze mijn benen ook goed gaan beschermen bij t off-road rijden,met m'n oude sidi race laarzen kreeg ik nog wel eens bij een klein valletje in t veld een stepje in of tegen m'n kuit.. ;(

Greetszz *D

Laatst bewerkt:
Heb net een nachtje bereikbaarheidsdienst gehad, ben ff tussen 2 en 5 thuis geweest en de rest gewerkt. Conclusie: klaarwakker van de koffie.

Dus maar even een foto'tje gemaakt, ik hou ook niet van poetsen en zo zien ze er wat mij betreft beter uit

IMG_5115.jpg

Over de bescherming: Ik stak bij een bijna-valpartij mijn linker been uit die toen bleef hangen achter en grote steen, gevolg > draaikracht die goed werd opgevangen door de laars

Kijk even op deze animatie wat er anders gegarandeerd gebeurd zou zijn (zie ik vaak genoeg op mn werk, zelfs vannacht nog)

http://orthoanimations.com/ankle/supext4.html

-

Ha, nog een nieuwe link voor de OP: Ook de russen zijn niet vies van AT's

en ze weten ook wel hoe je er eentje optisch opleukt

a011_Resized_1.jpg

Laatst bewerkt:
zo mooie animatie.. was ook weer vroeg op... krijg je met een baby.. *O*

Keano is nu een week oud en groeit als kool..moeder maakt t ook heel erg goed en is de kilos al weer kwijt.. :}

Greetszz :W *O*

Laatst bewerkt:
O ja, nog van harte gefeliciteerd. Ik zou de kersverse moeder maar een benzinetank kado doen :Y

Thanx mate..!
Hij drinkt moeder letterlijk leeg haha.. maar das een goed teken...

Greetszz

zo mooie animatie.. was ook weer vroeg op... krijg je met een baby.. *O*

Keano is nu een week oud en groeit als kool..moeder maakt t ook heel erg goed en is de kilos al weer kwijt.. :}

Greetszz :W *O*
*O* gefeliciteerd met de kleine coureur *O*

Thanks Manne.!! :+

Ben al opzoek naar een Yamaha PW-50..! _O- nee dat duurt helaas nog ff. eerste maar ff over 1.5jaar op een loop fietsje.. :P

Greetszz :)

:] Gefeliciteerd met je kleine motorcoureur :)

:] Gefeliciteerd met je kleine motorcoureur :)

Thanks mate..!

Luitje ik ben op zoek naar een andere jas. echter kom ik niet echt veel tegen op een paar jassen van alpinestars na, alleen deze zijn niet echt mijn smaak..

Meen dat Revit ook een off-road achtige jassen in zn gamma had,kom er 1 tegen maar die is echt peper duur..

Iemand nog suggesties voor me qua merk en model...??

Greetszz..

Revit heeft er 2, de defender en de sand. Die eerste is van gore-tex en indeisrdaad erg duur. De sand is dan iets beter te betalen,ook goed water dicht en erg comfortabel. Maar toch iets van 300 piek, blijft pittig.

sand,

bij termaat in nijmegen heb ik een prijs betaald die je niet op internet zult vinden...
altijd de moeite waard om eens te gaan kijken..

Laatst bewerkt:
JA, en de twin dan om laten schroeven tot zoiets en dan kan je er weer even tegenaan

1210375201_PrC8F-L.jpg

Overjarig modelletje wat ook nog een paar jaar in de showroom heeft gestaan. :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan