Fuck Het Milieu
MF veteraan
idd, ik rij nog ff via de PPP (onder het afdakje) langs en ga jullie hopelijk rond 13:00u. zien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik zag je rijden.Lekkere opkomst. Ben een paar keer tussen 12 en 1 langsgerden, maar niemand gezien. De bocht was nog droog ook
wordt tijd dat je het huis uit gaat danOok zoiets he, laatste tijd nogal gezeik met mn ouders over het motorrijden. Die vinden dat ik alleen in de zomer mag rijden, en niet zodra de weg nat is. Ze proberen elke mogelijke manier te vinden zodat ik niet op de motor mag stappen als het nat is buiten . Nu ook bijvoorbeeld, net GVD hele ruzie gehad erover. GRRr ik kan daar zo boos om worden, ik MAG nu gewoon niet gaan rije omdat het wel erg gevaarlijk zou zijn.... Nou geloof me dit is echt een eindeloze onbegonnen discussie die ik gewoon niet KAN winnen omdat ze dan gewoon zegge nou moet je stoppen, je gaat niet op de motor, klaar!.
[me]smitjr is FLINK PISSED
[/me]
Gisteren?ja ff een dag prikken en dan om 15:00u
Laten we zeggen de eerste droge zaterdag?
Ziehier het resultaat van een middag poetsen. (Ben je net klaar, begint het te zeiken van de regen, snel weer onder de hoes zetten ).
(Afbeelding)
Ziehier het resultaat van een middag poetsen. (Ben je net klaar, begint het te zeiken van de regen, snel weer onder de hoes zetten ).
(Afbeelding)
Dit weekend kan ik ook niet.