Fuck Het Milieu
MF veteraan
Zullen we maar weer om 12:00u afspreken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als het mooi weer is wel jaTog benieuwd of er nog iemand met een digitale camera komt (Schop!!)
zo pisang ............
ik wil niet stoken maar ik zou t niet pikken
Dat word dus een cam meenemen mensen
ramptoerist
Mijn digicam is bij de laatste foto shoot overleden ... ook toen was pisang in de buurt ... volgens mij is hij een vloek
Kan ik het helpen dat ik heel toevallig 30 seconden achter jullie crash aangereden kwamWie stond er als eerste te kijken toen ik op z'n kop lag
Ga je weer met de auto dan
Op donderdag 30 oktober 2003 20:01 schreef pisang het volgende:Kan ik het helpen dat ik heel toevallig 30 seconden achter jullie crash aangereden kwam
En ik reed uiteraard door
Kon toen toch niet meer rijeOp donderdag 30 oktober 2003 20:08 schreef FZR400w het volgende:Neej voel me sinds toen iets veilig op de motor Wel aardig dat je even op me motor heb gepast op de cpp
Ik heb helaas n wedstrijd zaterdag
das ook zeker een goede smoes om te zeggen dat je eigenlijk bang bent om te smelten.....
Ook zoiets he, laatste tijd nogal gezeik met mn ouders over het motorrijden. Die vinden dat ik alleen in de zomer mag rijden, en niet zodra de weg nat is. Ze proberen elke mogelijke manier te vinden zodat ik niet op de motor mag stappen als het nat is buiten . Nu ook bijvoorbeeld, net GVD hele ruzie gehad erover. GRRr ik kan daar zo boos om worden, ik MAG nu gewoon niet gaan rije omdat het wel erg gevaarlijk zou zijn.... Nou geloof me dit is echt een eindeloze onbegonnen discussie die ik gewoon niet KAN winnen omdat ze dan gewoon zegge nou moet je stoppen, je gaat niet op de motor, klaar!.
[me]smitjr is FLINK PISSED
[/me]
Ook zoiets he, laatste tijd nogal gezeik met mn ouders over het motorrijden. Die vinden dat ik alleen in de zomer mag rijden, en niet zodra de weg nat is. Ze proberen elke mogelijke manier te vinden zodat ik niet op de motor mag stappen als het nat is buiten . Nu ook bijvoorbeeld, net GVD hele ruzie gehad erover. GRRr ik kan daar zo boos om worden, ik MAG nu gewoon niet gaan rije omdat het wel erg gevaarlijk zou zijn.... Nou geloof me dit is echt een eindeloze onbegonnen discussie die ik gewoon niet KAN winnen omdat ze dan gewoon zegge nou moet je stoppen, je gaat niet op de motor, klaar!.
[me=smitjr is [size=5]FLINK PISSED[/size]