Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het HOLEC-Ridderkerk topic

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smit
  • Startdatum Startdatum

Verzamelen of gewoon naar de bocht komen?

• Verzamelen

Stemmen: 1 4,2%
  • Gezellig verzamelen

Stemmen: 6 25,0%
  • Zie je daar wel

Stemmen: 17 70,8%
  • Neejoh, gewoon naar de bocht komen

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien kun je voor een nieuwe dag beter een nieuw topic openen, FHM...

Mijn digicam is bij de laatste foto shoot overleden ... ook toen was pisang in de buurt ... volgens mij is hij een vloek

Ga je weer met de auto dan

Neej voel me sinds toen iets veilig op de motor

Op donderdag 30 oktober 2003 20:01 schreef pisang het volgende:Kan ik het helpen dat ik heel toevallig 30 seconden achter jullie crash aangereden kwam

En ik reed uiteraard door

Wel aardig dat je even op me motor heb gepast op de cpp

Op donderdag 30 oktober 2003 20:08 schreef FZR400w het volgende:Neej voel me sinds toen iets veilig op de motor Wel aardig dat je even op me motor heb gepast op de cpp
Kon toen toch niet meer rije

hey in het weekend ben ik ook altijd aan het koersen bij die bochten. Dus xi jullie dan misschien wel komende zaterdag.

das ook zeker een goede smoes om te zeggen dat je eigenlijk bang bent om te smelten.....

Ook zoiets he, laatste tijd nogal gezeik met mn ouders over het motorrijden. Die vinden dat ik alleen in de zomer mag rijden, en niet zodra de weg nat is. Ze proberen elke mogelijke manier te vinden zodat ik niet op de motor mag stappen als het nat is buiten . Nu ook bijvoorbeeld, net GVD hele ruzie gehad erover. GRRr ik kan daar zo boos om worden, ik MAG nu gewoon niet gaan rije omdat het wel erg gevaarlijk zou zijn.... Nou geloof me dit is echt een eindeloze onbegonnen discussie die ik gewoon niet KAN winnen omdat ze dan gewoon zegge nou moet je stoppen, je gaat niet op de motor, klaar!.
[me]smitjr is FLINK PISSED
[/me]

He....en ik wilde vanmiddag nog wel met je mee.
Lekker een beetje touren in de regen!

Nou volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Wordt er nu nog gestuurd op de Holecbocht morgen of niet?
Zelf kan ik niet, dus mij voorkoor gaat naar volgende week of zoiets.

Ik hoor het nog wel. Allemaal een prettig weekend!

En anders komen we én zaterdag én zondag toch ook allemaal gewoon weer om 12:00u.
Zal ik is kijken of Jaq nog bereikbaar is.....

Da's toch de beste smoes van de laatste tijd (om niet door de regen te rijden)

Als je 18 bent, mag jij voor jezelf kiezen, hoor.... hebben jouw ouders niets meer over te zeggen. Maar ja kan me wel voorstellen, dat het hoe dan ook ruzie geeft wat je goed zat bent.

Het is gruwelijk kutweer

Nouja, het is droog, maar de weg nog nat.

Beetje zonde

edit: Tot zo

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.