Ja, dan ben je hier inderdaad niet in het juiste topic.Hey daar,
Ik zit hier natuurlijk op een verkeert forum, maar jullie zijn allen ook Yamaha freaks, net als ik, en ik wilde eigenlijk vragen of iemand van jullie weet of de zithoogte van een Yamaha XVZ Venture 1200 Royal voor een man van mijn postuur (198cm, lange benen) een optie is?
Alvast bedankt voor het antwoord...
En toegevoegd aan: OP3 Tips & trucs.Voor het reinigen van je brandstof systeem gebruik je Moto Power I
Forté Moto Power I de volgende voordelen:
- Verzorgt de reiniging van de tank, brandstofkraan, carburateurs en het hele injectiesysteem.
- Verwijdert afzettingen van sproeiers, doseeropeningen en injectornaalden.
- Lost teer, vernis en hars op in het gehele brandstofsysteem.
- Stabiliseert de met alcohol vermengde brandstoffen.
- Neutraliseert zuren die gevormd worden door veroudering en oxidatie van de brandstof.
- Verlaagt het brandstofverbruik en verbetert de motorprestaties.
Forté Moto Power II de volgende voordelen:
- Gaat veroudering van benzine tegen en neutraliseert schadelijke zuren die ontstaan door chemische reacties.
- Beschermt tegen corrosie en gaat de vorming van hars en vernis in het brandstofsysteem tegen.
- Vermindert afzettingen op in- en uitlaatkleppen, in verbrandingsruimten en in de bovenste zuigerveergroeven.
- Voorkomt bevriezen van carburateurs.
- Verzorgt bovensmering en smeert de injectoren en de brandstofpomp.
- Verbetert de verbranding en reduceert de schadelijke uitlaatgasemissies.
- Verlaagt het brandstofverbruik en verbetert de motorprestaties.
Ik ken de 1200 niet, maar verschillende motoren passen en/of een proefrit lijkt mij verstandiger.Hey daar,
Ik zit hier natuurlijk op een verkeert forum, maar jullie zijn allen ook Yamaha freaks, net als ik, en ik wilde eigenlijk vragen of iemand van jullie weet of de zithoogte van een Yamaha XVZ Venture 1200 Royal voor een man van mijn postuur (198cm, lange benen) een optie is?
Hey daar,
Ik heb vandaag 2,5u gereden met die crampbuster-lookalike. Het is echt niet fijn. Het helpt maar heel minimaal tegen de trillingen omdat je net wat meer met je vingers kunt, that's it. Verder heb je er alleen maar last van en ik voelde me er ook minder comfortabel mee bij het voordringen bij verkeerslichten.Oxi
de mijne is van scotoiler
ik ben ook benieuwd welke jij hebt gekocht gaarne foto tje en link
ik heb een vorm van artrose in mijn hand vandaar dat ik ook op zoek was naar een vorm van cruise control
Alle systemen die ik tegen kwam moesten worden vast gezet met hendel of knop
dit leek me niet veilig
vandaar mijn keus voor de crampbuster als je er geen druk op zet geef je ook geen gas
op lange ritten rij ik zeer constant en ook zuinig er mee
wat ook weleens wil helpen met je probleem is
wat dikkere handvatten er op zetten dit heb ik bij mijn andere motor ( VT500 ) ook gedaan en dat scheelt ook heel veel
ben benieuwd naar jou op lossing
Als het je om de trillingen gaat zou ik toch eens de foam soft handvatten proberen, bevalt mij prima en kost maar een paar euro.Ik heb vandaag 2,5u gereden met die crampbuster-lookalike. Het is echt niet fijn. Het helpt maar heel minimaal tegen de trillingen omdat je net wat meer met je vingers kunt, that's it. Verder heb je er alleen maar last van en ik voelde me er ook minder comfortabel mee bij het voordringen bij verkeerslichten.Gewoon omdat ik die gashendel niet in een positie kon houden waar ik er echt controle over heb.
Samengevat: Ik rijd lekker verder zonder.
Helaas, ik heb al een DIVHeren mijn bike is te koop ik heb een nieuwe, een fazer 600 uit 2002 nieuwe uitdaging word nog beter.
[afbeelding]
Ook die Fazer zal weer een heel mooie motor worden denk ik zoHeren mijn bike is te koop ik heb een nieuwe, een fazer 600 uit 2002 nieuwe uitdaging word nog beter.
[afbeelding]
Heren mijn bike is te koop ik heb een nieuwe, een fazer 600 uit 2002 nieuwe uitdaging word nog beter.
[afbeelding]
Wel een blok van 1992 maar met slechts 32000 kilometer op de teller en verder een compleet vernieuwde, verbouwde Diversion .... ok, is 4000 euro goed betaald maar je hebt dan ook wel iets mooisMaar succes met de verkoop, gezien het 92-er motorblok, als ik goed heb mee gelezen
Vandaag door 10km file op de A27 mogen worstelen op de Div. Wat is het toch een heerlijk rank en wendbaar apparaat daarvoor.
Oké, ik wil me er verder niet mee bemoeien en het is de koper die bepaald wat hij/zij er voor wil betalen.Wel een blok van 1992 maar met slechts 32000 kilometer op de teller en verder een compleet vernieuwde, verbouwde Diversion .... ok, is 4000 euro goed betaald maar je hebt dan ook wel iets moois
Zal zeker wel als je net een dikke week je rijbewijs hebt, want de Div. is een lekkere gooi en smijt fiets, totdat je misschien iets snellers/zwaarders wilt.Gek he , maar iets geeft mij de indruk dat je best tevreden bent met je DIV.
Kan aan mij liggen hoor.