Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote Yamaha Diversion topic (deel 9)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey daar,

Ik zit hier natuurlijk op een verkeert forum, maar jullie zijn allen ook Yamaha freaks, net als ik, en ik wilde eigenlijk vragen of iemand van jullie weet of de zithoogte van een Yamaha XVZ Venture 1200 Royal voor een man van mijn postuur (198cm, lange benen) een optie is?

Alvast bedankt voor het antwoord...

Ja, dan ben je hier inderdaad niet in het juiste topic.
Er zijn zelfs 2 topics over de XVZ Venture te vinden op het forum;

Topic 1

Topic 2

En hier kun je de specs ervan vinden. een zithoogte van 787 mm.

Laatst bewerkt:
En toegevoegd aan: OP3 Tips & trucs.

Ik ken de 1200 niet, maar verschillende motoren passen en/of een proefrit lijkt mij verstandiger.

@Bensi,

Beide topics zijn voor het laatst geraadpleegd ergens in 2008. Ik heb daar weinig kans op reacties.

Passen en meten bij anderen is een heel gedoe en vaak is het maken van aanpassingen noodzakelijk.

Maak een proefrit en je weet het.

Ik heb vandaag 2,5u gereden met die crampbuster-lookalike. Het is echt niet fijn. Het helpt maar heel minimaal tegen de trillingen omdat je net wat meer met je vingers kunt, that's it. Verder heb je er alleen maar last van en ik voelde me er ook minder comfortabel mee bij het voordringen bij verkeerslichten. Gewoon omdat ik die gashendel niet in een positie kon houden waar ik er echt controle over heb.

Samengevat: Ik rijd lekker verder zonder.

Als het je om de trillingen gaat zou ik toch eens de foam soft handvatten proberen, bevalt mij prima en kost maar een paar euro.

~[/url]

Laatst bewerkt:
Heren mijn bike is te koop ik heb een nieuwe, een fazer 600 uit 2002 nieuwe uitdaging word nog beter.

Heren mijn bike is te koop ik heb een nieuwe, een fazer 600 uit 2002 nieuwe uitdaging word nog beter.

[afbeelding]
Helaas, ik heb al een DIV veel succes met je volgende projectje!
P.S: op MF heb je een hele handige pagina voor dit soort berichten

Edit: Even een vraagje: hoe heb je die uitlaten vastgemaakt? Als je nu door de achtervering zakt, dan breekt de boel bij de bochten toch af, of zie ik het nou verkeerd?
lama... ik zag het inderdaad verkeerd

Laatst bewerkt:
Vandaag door 10km file op de A27 mogen worstelen op de Div. Wat is het toch een heerlijk rank en wendbaar apparaat daarvoor.

Maar succes met de verkoop, gezien het 92-er motorblok, als ik goed heb mee gelezen
Wel een blok van 1992 maar met slechts 32000 kilometer op de teller en verder een compleet vernieuwde, verbouwde Diversion .... ok, is 4000 euro goed betaald maar je hebt dan ook wel iets moois

Vandaag door 10km file op de A27 mogen worstelen op de Div. Wat is het toch een heerlijk rank en wendbaar apparaat daarvoor.

Gek he , maar iets geeft mij de indruk dat je best tevreden bent met je DIV.
Kan aan mij liggen hoor.

Wel een blok van 1992 maar met slechts 32000 kilometer op de teller en verder een compleet vernieuwde, verbouwde Diversion .... ok, is 4000 euro goed betaald maar je hebt dan ook wel iets moois
Oké, ik wil me er verder niet mee bemoeien en het is de koper die bepaald wat hij/zij er voor wil betalen.

Gek he , maar iets geeft mij de indruk dat je best tevreden bent met je DIV.
Kan aan mij liggen hoor.
Zal zeker wel als je net een dikke week je rijbewijs hebt, want de Div. is een lekkere gooi en smijt fiets, totdat je misschien iets snellers/zwaarders wilt.

P.S. Plus de erbij horende kosten.

Laatst bewerkt:

Sowieso is file een welkome afwisseling op het snelweg rijden.

Morgen lekker sportief toeren op dijkjes, achter een Fireblade met schaamranden aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.