Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een 10 cent weerstandje (0.25W) zou ik geen 3 W doorheen jagen...
Volgens het WPH op dezelfde plek als bij de 600, oftewel tussen de middelste 2 carburateurs vind je een gekartelde knop die je met de hand kunt draaien.Waar zit de stationair RPM instel schroef bij een Div 900?
Je bent bekend met de gratis motorparkeerplaats daar? Net zuid van de werkzaamhedenMorgenmiddag met de motor naar de boulevard van Scheveningen voor een ijsje.
Wil je het "carbs syncen" ook toevoegen, zodat ik niet helemaal voor niets heb zitten typenDit laatste verhaal is uitgebreider en ik heb de link vervangen.
Heb je geen gereedschap-kist/-koffer/-tas, dan heb je alles ineens bij je.Zo, ik heb mijn topkoffer binnen. Snel naar buiten gerend om 'm in 10min te monteren, maar kwam van de koude kermis thuis. De hele kont moet eraf.
Helaas heb ik geen sleutelplek, alleen een pleintje tussen de winkels in de binnenstad en ik woon op de tweede verdieping. Dus zelfs voor het pakken van een schroevendraaier boven moet ik alles achterlaten of alles opruimen.
Ik ga morgen wel met wat hulp die beugels monteren, dat scheelt veel heen en weer rennen.
Thanks, maar ik had het ook al op MF gevonden ja.Je bent bekend met de gratis motorparkeerplaats daar? Net zuid van de werkzaamheden
Tnx. (Nog niet eerder meegemaakt dat Firefox zonder harde refresh de oude pagina laat zien!)...Had ik een kwartier geleden al gedaan, zie de wijzigingstijd.
Volgens mij kan je het dan ook oplossen door een weerstand in parallel met de LEDs te plaatsen. Een weerstandje van ongeveer 60 Ohm zou het moeten doen, denk ik (dan loopt er ongeveer 3 Watt door zoals bij het gewone lampje). Een weerstandje kost slechts 10 cent...
Maar kan je enkel doen als je 2 lampjes hebt (bij mij dus niet )
Gefeliciteerd voor je zoon! Kun je eindelijk met het hele gezin gaan tourenTrouwens vanavond nog gespot bij Arie Molenaar in ijsselstein.
Iemand had de MF sticker gezien en een foto gemaakt.
http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/17218219
Onze jongste zoon is deze week geslaagd voor zijn motorrijbewijs.
Dus we zijn aan het rondkijken voor een motor voor hem.
Het wordt alleen geen Diversion voor hem zelfs niet de nieuwe
Gefeliciteerd voor je zoon! Kun je eindelijk met het hele gezin gaan touren
Heb je die GS500 inmiddels al verkocht?
Ik kan totaal 23 Liter in mijn tank kwijt.
Was 26 kilometer van huis en toen hield hij ermee op
Het lampje van "fuel" is dus kapot
23 volle liters?
Daar gaat mijn theorie dat er maar 22,2 in past.
Maar 23 is nog steeds geen 24.
Vervelend eh, dat moment waarop de motor gesmoord wordt als hij te weinig benzine krijgt.
23 volle liters?
Daar gaat mijn theorie dat er maar 22,2 in past.
Maar 23 is nog steeds geen 24.
Vervelend eh, dat moment waarop de motor gesmoord wordt als hij te weinig benzine krijgt.
Dan zou het aanzuigpunt niet op het laagste punt moeten zitten. Bij mijn Div600 is leeg ook echt leeg namelijk.Maar dan moet hij ook echt helemaal leeg zijn.
Als de motor er mee stopt dan zit er best nog wel wat in de tank.
alleen krijg je er dat niet meer uit.
Ik heb hem gisteravond besteld En hou jullie op de hoogte
Welk type koffer zit erop? en van welk merk?De topkoffer is gemonteerd. Gelijk even testen met een ritje naar Scheveningen. Van het mooie motorweer moet geprofiteerd worden.
Da's zeker een mooie fiets, is dat een beetje te doen als beginnersfiets?Maar de jongste zoon gaat voor een nieuwe Aprillia Shiver