minder fijn nieuws.... Vrijdag heb ik de klapperrrr van de week gehad.
Rij lekker in Delft, rem af voor een voetganger die een zebrapad wij oversteken, rijdt er een BMW 3serie vol bij me achterin. KLAP! Motor onderuit, ik tuimel met de gratie van een ballet danser door de lucht om perfect op 2 voeten te landen. 10 punten van de jury voor de afsprong
De BMW bestuurder stapt uit zegt dat ie z'n auto ff naast m'n motor zet en stapt vervolgens uit. Na een korte kennismaking zegt hij een schade formulier uit de auto te gaan halen. Hij rijdt echter weg! Snel t kenteken genoteerd en politie gebeld.
Vervolgens maar met de toegesnelde omstanders wat restjes BMW opgeraapt om ff weg weer vrij te krijgen voor verkeer. Ook wat resten uit m'n div geplukt om m op te kunnen tillen en van de weg te rollen. Eerst de bumper eruit gevist, daarna m'n hugger (die had ik toch niet??) wat gewoon de kentekenplaat van de beemer bleek te zijn.
Morgen maar de verzekering bellen hoe of wat. Is officieel aangifte gedaan in ieder geval. De schade op n rijtje (t valt nog wel mee wat ik nu kan zien, alles aan de rechter kant)
> topkuip heeft schade op t hoekje
> spiegel is niet meer
> krassen rem hendel
> krassen stuurgewichtje
> rempedaal licht gebogen
> valbeugel aan gort, deed z'n werk perfect!
> desondanks toch wat krassen op t koppelingsdeksel
> krassen op t kontje links en rechts van de beemer bumper die erin klem zat
> spatbord gescheurd rond t knipperlichtje
> knippers rechts voor en rechts achter naar de snotver
Is toch nog wel een aardige lijst, een expert moet maar kijken of de achter ophanging nog strookt en netjes is, maar daar lijkt t vooralsnog wel op gelukkig!
Ikzelf heb alleen de moeder van alle blauwe plekken op m'n linker bovenbeen. Denk dat ik m'n linker handvat heb geraakt tijdens t schoonspringen
Goeie nacht nog!