Bensi
MF veteraan - uut de Achterhoek
Inderdaad, een stuk mooier dan die joekels van knippers. Moet ik toch ook maar eens doen op mijn eveneens rooie (snelle) Div.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt alsof er teveel verbrandingsafval in je olie terecht komt, oftewel versleten cilinder(s) en nog geen last van een of meer zwarte/vettige bougie(s)
@ Foxtrotc, gefeliciteerd met je AVB-kunstjes-examen-resultaat! Op naar de AVD en nog van de nazomer genieten op de Div!
Rooie Divs zijn de snelsten, das is algemeen bekend natuurlijk. De mijne is weer wat sneller geworden. In het kader van: gewicht is je grootste vijand heb ik straatlantaarns-van-knipperlichten vervangen door kleintjes. Geen LED, vond er al zat verlichting uitkomen. Plaatje hieronder laat het verschil zien tussen de normale en de miniknipper.
[afbeelding]
Vind t zelf wel erg goed staan bij het apparaat. Helemaal happy weer, haha
[afbeelding]
[afbeelding]
'Iets' gemodificeerde DIV600, maar hier een plaatje: klikHeeft iemand hier de dempers van Delkevic op zijn Div geinstalleerd? Ze zijn een stuk goedkoper dan de Jama versie, maar ze zijn er heel anders uit dan de originele dempers. Ik vroeg me af hoe dat er uit ziet. Heeft iemand fotootjes?
'Iets' gemodificeerde DIV600, maar hier een plaatje: klik
Een paar graden is te proberen, maar zonder garantie.Sinds mijn kettingavontuur is het oogje van de kettingbeschermer een paar graden naar buiten gebogen. Doet verder niets af aan de werking van de motor, maar de OSCO oiler die ik een week eerder heb gemonteerd druppelt er nu naast... Kan ik dat oogje eigenlijk terugbuigen zonder gevaar dat het afbreekt? Het is immers hard staal en geen aluminium...
Mijn OSCO nozzle zat na montage ook niet helemaal exact midden boven de ketting, ik heb met een waterpomptang het achterste bevestigingspunt van de kettingbeschermer zo gebogen dat die nozzle goed stond, geen probleem. Gewoon de kettingbeschermer erop laten zitten en iets richten.Sinds mijn kettingavontuur is het oogje van de kettingbeschermer een paar graden naar buiten gebogen. Doet verder niets af aan de werking van de motor, maar de OSCO oiler die ik een week eerder heb gemonteerd druppelt er nu naast... Kan ik dat oogje eigenlijk terugbuigen zonder gevaar dat het afbreekt? Het is immers hard staal en geen aluminium...
Kan prima met een waterpomptang, je hoeft er helemaal geen kracht of druk op uit te oefenen dus er krast / ribbelt nietsBuigen terwijl je bang bent voor breuk : Geen scherpe tang (met scherpe rand ,dan buigt het erg plaatselijk )Geen waterpomptang ! (al die verschrikkelijke ribbels die krassen worden ) Blokje hout met zaagsnede ? Gewoon blote doch sterke vingers ?
Staafje ijzer IN het oog (passend ) en dan wrikken .
Wel met aandelen disclaimer he
Als het je om de trillingen gaat zou ik toch eens de foam soft handvatten proberen, bevalt mij prima en kost maar een paar euro.
[afbeelding]\[/url]
Dit is inderdaad in plaats van, dus eerst de rubber handvatten eraf halen en dan de foam er op.is dit foam in plaats van... of schuif je die er zo over bestaande overheen...?
Toch maar naar je dealer gaan en met een zeer kritisch oog de motor langs gaan .
Dat je echt niets over het hoofd ziet .
Goed knudde natuurlijk ,maar het is een beetje als de inbrekers die hun paspoort achterlaten op de plaats van het misdrijf .
De BMW bestuurder stapt uit zegt dat ie z'n auto ff naast m'n motor zet en stapt vervolgens uit. Na een korte kennismaking zegt hij een schade formulier uit de auto te gaan halen. Hij rijdt echter weg! Snel t kenteken genoteerd en politie gebeld.