Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote Yamaha Diversion topic (deel 9)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister heerlijk gereden , even piccie gemaakt voor in de Op

Gister heerlijk gereden , even piccie gemaakt voor in de Op [afbeelding]
Toegevoegd en dankzij de alfabetische indeling heb je mij van de laatste plaats verdrongen.

Maar vanmorgen was MF tijdelijk onbereikbaar (storing) en momenteel zie ik af en toe wel foto's en dan weer niet, we zullen dus even moeten afwachten.

ander stuurtje erop geknutseld.....

ben er superblij mee!!

rijd veel fijner..

heb ook al een nieuw verbruik gemeten....... 1 op 10..... oeps

wil ook wel mee toeren...

was het nie dat ik op het punt sta nog een keer papa te worden.

volgende keer beter

Laatst bewerkt:
Als je 1:10 rijdt met een 900, dan is er iets goed mis. Ik zou op onderzoek gaan.

Eindelijk een hoes over de diversion kunnen plaatsen. Mooi hoesje van louis.de. Ziete r goed uit en past perfect! Met dit weer zeker geen overbodige luxe. Nu stond ze daar maar wat in de regen te druppelen :p

Ik heb ook een recente foto staan van mijn laatste ritje voor het Op,
(al hij er nog bij kan). Groetjes.

Hoe het bij de div 600 gaat weet ik niet , maar bij de 900 is het in ieder geval een heel gedoe met allerlei magische handgrepen .

En natuurlijk dat strategisch geplaatste gaatje in het kuipdeel voor het olieglaasje .

Een vraagje voor yamahma: hoe bekijk je je oliepeil, als je zo'n kuip om je motorblok hebt?

Net als ieder ander.., zowel het glaasje als de peil "stok" zijn makkelijk te zien / open en dicht te draaien.

Overweeg je ook een hele kuip? ik vind het zelf wel mooi staan, hoewel ik alleen een bugspoiler ook wel cool vind , maar mij net iets te prijzig , daarbij denk ik dat mijn verrotte collector (zie blz terug) dan teveel zichtbaar is.

Ik krijg weleens de vraag hoe het met mijn topkuip zit, nieuw model op een 96 er, iemand een idee of dat nou echt zo "raar" is? Ik weet niet beter

Ik krijg weleens de vraag hoe het met mijn topkuip zit, nieuw model op een 96 er, iemand een idee of dat nou echt zo "raar" is? Ik weet niet beter

Je hebt iig de topkuipsticker van het model jonger dan 96.

Een vorige eigenaar met esthetisch inzicht, een andere topkuip en een schroevendraaier?

Gek dat het lampje ineens zo zenuwachtig doet. Ik heb in heel de Div-carrière 2x m'n olie bijgevuld, 1x teruggereden omdat het lampje brandde en 1x omdat het peilglaasje dat aangaf (lampje brandde toen niet). Sinds augustus zo'n 2000km mee gereden. Ik heb ook nog nooit lekkage gehad, vloer in de schuur is brandschoon (nou ja, qua olie dan. ).

Overigens wel een brandend lampje gehad toen ik een steile helling opreed, maar dat was alweer over toen ik op een rechte weg verder reed.

Hopelijk is het snel opgelost!

PS nu al 3000 km gereden? Da's meer dan ik in 1 jaar...

Ben er ook weer

3 weekjes vakantie gehad en dus niet gereden helaas.
Vanmorgen weer lekker op de Div naar het werk

Vrijdag ga ik met de div op pad, voor het eerst de "bergen" in.

Belgische Ardennen.
Luxemburg.
Via de eiffel weer naar Nederland.

3 dagen, heerlijk alleen de weerberichten zijn wat nat

Vrijdag ga ik met de div op pad, voor het eerst de "bergen" in.

Belgische Ardennen.
Luxemburg.
Via de eiffel weer naar Nederland.

3 dagen, heerlijk alleen de weerberichten zijn wat nat
Ik ga ook die kant op vrijdag! Kijken of ik je ergens tegenkom?
Ik vertrek om een uur of 9 vanaf Amersfoort:
1e stop Boxtel
2e stop: snelweg bp Vossedal net voor Maastricht
In Belgie de snelweg verlaten, ergens bij Spa een friterie-stop, tanken in Wiltz, en door naar het motel net naast Luxemburg city.
Zaterdag e.e.a. aan plannen in Lux, 's avonds schnitzels eten in Duitsland, zonder ook de toerist uithangen en rondtoeren in Luxemburg, en maandag weer naar huis.

Wij gaan vanuit Eindhoven binnendoor naar ons Hotel, hier zitten wij 2 nachten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.