joriss6
MF'er
- 22 jun 2009
- 45
- 2
Wat wil je
originele stickers of iets speciaals
vraag eens aan Google naar: sticker xj900s
Net als op de foto...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat wil je
originele stickers of iets speciaals
vraag eens aan Google naar: sticker xj900s
Hallo mede div rijders!
Ik ben nu alweer een paar maanden de trotse eigenaar van een witte 900
Maar nu is helaas de collector al stuk Dus heb ik besloten hem te gaan vervangen met een nieuwe, het liefst RVS.
Nu is mijn vraag waar kan ik die het best en goedkoopst bestellen.
Alvast bedankt!
Een schitterend mooie Diversion 900 is dat, gefeliciteerd met je aankoop.Ja Bensi dat is die witte die hier te koop stond! er zit zelfs nog een knopje van de sirene en zwaailichten op!! (werkt alleen niet )
Op die engelse site is de collector nogal wat goedkoper dan op japparts. Maar als ik iets bestel wil ik het wel goed hebben. Wat zijn de problemen qua bevestiging. Wie heeft er ervaring mee?? zijn ze te vertrouwen? Je kunt er wel met paypal betalen dus dat geeft mij al iets vertrouwen.Groetjes Jos
Ik heb geen 900 en heb het alleen van horen vertellen dat er problemen waren met de Engelse bevestigingsmiddelen.Ja Bensi dat is die witte die hier te koop stond! er zit zelfs nog een knopje van de sirene en zwaailichten op!! (werkt alleen niet )
Op die engelse site is de collector nogal wat goedkoper dan op japparts. Maar als ik iets bestel wil ik het wel goed hebben. Wat zijn de problemen qua bevestiging. Wie heeft er ervaring mee?? zijn ze te vertrouwen? Je kunt er wel met paypal betalen dus dat geeft mij al iets vertrouwen.
Groetjes Jos
kwa vertrouwen is er niets aan de hand.
Neem gewoon eens contact op met je vragen (zie de rechter kolom) want ook ik vind geen verzendkosten, of gebruik de zoekfunctie en zoek enkele topics terug toen dit voor het eerst ter sprake kwam, want de verzendkosten zijn wel degelijk genoemd (behoudens een klein koersverschil).De collector zit ook met 1 bout vast aan het frame. Mijn bochten zijn nog goed. De nieuwe collector moet daar dus wel op aansluiten.
Ook wil ik er een setje pakkingen bij. Op jappart niet te vinden. (moet ik voor bellen denk ik) En op die engelse site staat er geen plaatje bij. Geen idee of ze er dan alle 6 bij zitten?? en ook verzend kosten kan ik op deze site niet vinden.
groetjes Jos
Moet je er ook eerlijk bij vertellen, dat je na meerdere tevreden mensen de eerste was met het genoemde probleem en volgens mij is de voorraad 600 opgekocht.Nou, dat is nog even de vraag.
Ik wacht al sinds april op mijn bochtenset voor de 600. Schijnbaar hebben ze leveringsproblemen (het spul komt uit China).
Moet je er ook eerlijk bij vertellen, dat je na meerdere tevreden mensen de eerste was met het genoemde probleem en volgens mij is de voorraad 600 opgekocht.
Nog een tip en dan stop ik deze discussie :Ik geef alleen even aan dat het dus niet 100% positief is.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel mensen die dingen met of zonder succes gekocht hebben.
Goldwing, harley = iig ouwe vent.
Diversion = cheapo pappa figuur.
Ducati = patserdude.
BMW = iemand die van reizen houd, OF iemand die woon-werk ook een SUV rijdt (puur voor de looks dus)
Net als op de foto...
Goede site maar niet op blindvaren, sommige onderdelen zijn op andere sites goedkoper en dus meerdere sites vergelijken.Eindelijk m'n stickertjes gevonden!
Ik weet niet of dit bedrijf bekend is bij jullie, maar ze hebben alles, wat betreft onderdelen. En ook handige tekeningen erbij.
Bedrijf zit touwens in Tiel.
Genuine Yamaha Parts - OEM Motorparts Motorcycle Replacement Spares
Ziet er netjes uit! Je howto ga ik over een paar maanden nadoen
Wist ik niet en heb ik persoonlijk nooit gezochthe speedy je wist dus wel waar ik stickers kon aankomen!
Maar voor de rest ben ik het volkomen met je eens.Maar dit is wel de enige site waar je ook stickersets aan kunt komen voorzover ik gevonden heb.
Andere onderdelen die op meer plaatsen te krijgen zijn moet je inderdaad vergelijken ja.
[me="BertV"]wordt pappa...[/me] als dat maar niet te duur...
Bert PAPA ?? Gefeliciteerd !!!!!!!!!! Tja, da's duur maar ONBETAALBAAR mooi[me="BertV"]wordt pappa...[/me] als dat maar niet te duur...
Hoi Anita, ik heb geen idee wat een kleine beurt kost, mijn Divje komt zelden tot nooit in de werkplaats van een motorzaak, maar dat tikken kan eigenlijk maar 2 dingen zijn; Kleppen (stellen) of Nokkenasketting spanner.wat zou een kleine beurt kosten voor de 600
het maakt een nogal wat rommelend (ratelend)geluid de laatste tijd
en tikt tijdens het rijden tot ik overschakel naar de 3e versnelling dan is het tikken over