Het grote Yamaha Diversion topic (deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Bensi dat is die witte die hier te koop stond! er zit zelfs nog een knopje van de sirene en zwaailichten op!! (werkt alleen niet -O- )

Op die engelse site is de collector nogal wat goedkoper dan op japparts. Maar als ik iets bestel wil ik het wel goed hebben. Wat zijn de problemen qua bevestiging. Wie heeft er ervaring mee?? zijn ze te vertrouwen? Je kunt er wel met paypal betalen dus dat geeft mij al iets vertrouwen.

Groetjes Jos

Ja Bensi dat is die witte die hier te koop stond! er zit zelfs nog een knopje van de sirene en zwaailichten op!! (werkt alleen niet -O- )
Op die engelse site is de collector nogal wat goedkoper dan op japparts. Maar als ik iets bestel wil ik het wel goed hebben. Wat zijn de problemen qua bevestiging. Wie heeft er ervaring mee?? zijn ze te vertrouwen? Je kunt er wel met paypal betalen dus dat geeft mij al iets vertrouwen.Groetjes Jos
Een schitterend mooie Diversion 900 is dat, gefeliciteerd met je aankoop.
En je moet Jeltel maar eens vragen. hij heeft een compleet RVS uitlaat systeem van Delkevic onder z'n 900 zitten.

kwa vertrouwen is er niets aan de hand. Het monteren van het geheel is wel wat gedonder. Maar dat waren vooral de bochten. Maar of dat nu aan de bochten lag of aan de collector weet ik niet.

Op die engelse site is de collector nogal wat goedkoper dan op japparts. Maar als ik iets bestel wil ik het wel goed hebben. Wat zijn de problemen qua bevestiging. Wie heeft er ervaring mee?? zijn ze te vertrouwen? Je kunt er wel met paypal betalen dus dat geeft mij al iets vertrouwen.

Groetjes Jos
Ik heb geen 900 en heb het alleen van horen vertellen dat er problemen waren met de Engelse bevestigingsmiddelen.

Maar hoe zit de losse collector vast :? :?

Alleen met slangklemmen aan de bochten en de dempers :? :?

Dat vind je voor een paar cent ook in NL. ;) 8-) :]

kwa vertrouwen is er niets aan de hand.

Nou, dat is nog even de vraag.
Ik wacht al sinds april op mijn bochtenset voor de 600. Schijnbaar hebben ze leveringsproblemen (het spul komt uit China).

Kunnen ze misschien weinig aan doen, maar Nederland staat al in de finale en ik ben ondertussen een jaartje ouder en ik heb nog steeds een verrot tussenstuk aan het einde van mijn bochten.

De collector zit ook met 1 bout vast aan het frame. Mijn bochten zijn nog goed. De nieuwe collector moet daar dus wel op aansluiten.
Ook wil ik er een setje pakkingen bij. Op jappart niet te vinden. (moet ik voor bellen denk ik) En op die engelse site staat er geen plaatje bij. Geen idee of ze er dan alle 6 bij zitten?? en ook verzend kosten kan ik op deze site niet vinden.

groetjes Jos

De collector zit ook met 1 bout vast aan het frame. Mijn bochten zijn nog goed. De nieuwe collector moet daar dus wel op aansluiten.
Ook wil ik er een setje pakkingen bij. Op jappart niet te vinden. (moet ik voor bellen denk ik) En op die engelse site staat er geen plaatje bij. Geen idee of ze er dan alle 6 bij zitten?? en ook verzend kosten kan ik op deze site niet vinden.

groetjes Jos
Neem gewoon eens contact op met je vragen (zie de rechter kolom) want ook ik vind geen verzendkosten, of gebruik de zoekfunctie en zoek enkele topics terug toen dit voor het eerst ter sprake kwam, want de verzendkosten zijn wel degelijk genoemd (behoudens een klein koersverschil).

Laatst bewerkt:
Nou, dat is nog even de vraag.
Ik wacht al sinds april op mijn bochtenset voor de 600. Schijnbaar hebben ze leveringsproblemen (het spul komt uit China).
Moet je er ook eerlijk bij vertellen, dat je na meerdere tevreden mensen de eerste was met het genoemde probleem en volgens mij is de voorraad 600 opgekocht. ;) ;) 8-) 8-) :] :]

Moet je er ook eerlijk bij vertellen, dat je na meerdere tevreden mensen de eerste was met het genoemde probleem en volgens mij is de voorraad 600 opgekocht. ;) ;) 8-) 8-) :] :]

Ik geef alleen even aan dat het dus niet 100% positief is.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel mensen die dingen met of zonder succes gekocht hebben.

Ik geef alleen even aan dat het dus niet 100% positief is.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel mensen die dingen met of zonder succes gekocht hebben.
Nog een tip en dan stop ik deze discussie :Z :Z :

Ik weet niet of je al betaald hebt, maar bij onbekende bedrijven stuur ik eerst een email met de vraag of alles aanwezig is en of ze mijn bestelling willen reserveren & dat ik bij een positief antwoord de centen meteen overmaak.

Hiermee heb ik nog geen problemen gehad en 100 % zeker is het niet, maar bonafide bedrijven herken je vaak aan het antwoord. ;) 8-) :]

Goede tip speedy76!! Ik ga ze maar eens een mailtje sturen.

Groet Jos

Goldwing, harley = iig ouwe vent.
Diversion = cheapo pappa figuur.
Ducati = patserdude.
BMW = iemand die van reizen houd, OF iemand die woon-werk ook een SUV rijdt (puur voor de looks dus)

:N

[me="BertV"]wordt pappa...[/me] als dat maar niet te duur... :+

wat zou een kleine beurt kosten voor de 600
het maakt een nogal wat rommelend (ratelend)geluid de laatste tijd
en tikt tijdens het rijden tot ik overschakel naar de 3e versnelling dan is het tikken over :?

he speedy je wist dus wel waar ik stickers kon aankomen!
Maar dit is wel de enige site waar je ook stickersets aan kunt komen voorzover ik gevonden heb.

Andere onderdelen die op meer plaatsen te krijgen zijn moet je inderdaad vergelijken ja.

he speedy je wist dus wel waar ik stickers kon aankomen!
:N :N Wist ik niet en heb ik persoonlijk nooit gezocht :N :N :N
Maar dit is wel de enige site waar je ook stickersets aan kunt komen voorzover ik gevonden heb.

Andere onderdelen die op meer plaatsen te krijgen zijn moet je inderdaad vergelijken ja.
Maar voor de rest ben ik het volkomen met je eens. ;) ;) 8-) 8-) :] :] :]

Laatst bewerkt:
wat zou een kleine beurt kosten voor de 600
het maakt een nogal wat rommelend (ratelend)geluid de laatste tijd
en tikt tijdens het rijden tot ik overschakel naar de 3e versnelling dan is het tikken over :?
Hoi Anita, ik heb geen idee wat een kleine beurt kost, mijn Divje komt zelden tot nooit in de werkplaats van een motorzaak, maar dat tikken kan eigenlijk maar 2 dingen zijn; Kleppen (stellen) of Nokkenasketting spanner.
En die worden bij een kleine beurt niet meegenomen.
Heb je geen handige kennis die dat voor je kan doen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan