Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote Yamaha Diversion topic (deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je geen directe link, want als ik begin met het zoeken naar speedbag dan zie ik alleen iets om op het kontje van mijn fiets te monteren en dat lijkt mij niet de bedoeling.
 
Heb je geen directe link, want als ik begin met het zoeken naar speedbag dan zie ik alleen iets om op het kontje van mijn fiets te monteren en dat lijkt mij niet de bedoeling.


Ligt eraan wat voor kontje het is natuurlijk




 

Ik zou er wel voor de zekerheid een zekering tussen hangen. Voor die 5 euro extra kan het een hoop problemen voorkomen.
 
Speakers in de helm gemonteerdspeakerkabel aan de helm ............ Tja, wat kan ik er meer van zeggen ..... Het is echt zo eenvoudig te doen.


Hoor je nog wel iets bij 120 km/u? Watvoor helm heb je dan?

Ik moet met van die oordopjes in als ik de snelweg op ga omdat ik anders doof wordt van de herrie.
 
Hoor je nog wel iets bij 120 km/u? Watvoor helm heb je dan?
Ik moet met van die oordopjes in als ik de snelweg op ga omdat ik anders doof wordt van de herrie.
Nee, bij snelheden boven de 80 a 90 kmh hoor ik bijna niets meer, maar dat heeft volgens mij iedereen met die dingen in de helm. Normaal rij ik ook altijd met oordoppen in, maar mijn gehoor is al niet 100% en met die doppen in hoor ik de speakers bijna niet meer. Maar voor rustig toeren met die navigatie, zonder doppen gaat het prima.

Ik zou er wel voor de zekerheid een zekering tussen hangen. Voor die 5 euro extra kan het een hoop problemen voorkomen.
Er zit een glaszekering in de bekabeling.
 
MOOIE ZUMO !!!!!! Geeft die ook de snelheid aan, want volgens mij zie je het dashbord niet meer


Ik kijk er overheen als ik erop zit, hij staat nu net onder de toerenteller Maar hij kan er ook helemaal voor, is verstelbaar
 
Zijn dat twee kogelscharnieren

Dan kun je alle kanten op.

Zoiets wil ik ook nog. Via internet gekocht en waar

Ja kopt, is een RAM mount. Met 2 kogels . Zit bij de Zumo standaard bijgeleverd

Geen id waar je ze los kunt krijgen, wat voor een navi heb je?
 
Laatst bewerkt:
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:10Reg. datum:31 mrt. 2010Locatie:Leidschendam
Wie kan mij helpen aan het onderdeel nummer van de voorvork oliekeerring van een diversion 900 bouwjaar 1995
ik zoek ook het nummer van de stofkap
eventueel ben ik ook wel geholpen met de maten van de keerring
kan het niet vinden in het werkplaats handboek
alvast bedankt

Jan Dielissen
 
Kijk bijvoorbeeld eens in de databank van louis.de om te bestellen of in de databank van Yamaha FJ600 1984 USA REAR WHEEL - buy original REAR WHEEL spares online

P.S. En bedankt voor het PB-tje.
 
Moet geen probleem zijn, in geval van nood heb je het lampje nog.

Jup, ik rijd gewoon tot het lampje brand en dan tank ik wel een keertje. Als ik zuinig rij kan ik bijna tot de 400 km

En een 600 heeft ook geen benzinemetertje, dus kan het op een 900 ook wel zonder

Een temp meter van de motor lijkt me dan wel weer leuk
 
Jup, ik rijd gewoon tot het lampje brand en dan tank ik wel een keertje. Als ik zuinig rij kan ik bijna tot de 400 km

En een 600 heeft ook geen benzinemetertje, dus kan het op een 900 ook wel zonder
Op mijn 600 gebruik ik de dagteller, zoals ik van eerdere fietsen gewend ben.
Een temp meter van de motor lijkt me dan wel weer leuk
Niet alleen leuk maar ook verstandig als je graag tot de bovenste regionen van de toerenteller wilt doortrekken en niet duur:

Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

Bij plusminus 80 graden is een motorblok pas gereed voor alle toerentallen (zonder bovenmatige slijtage)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.