Heb je geen directe link, want als ik begin met het zoeken naar speedbag dan zie ik alleen iets om op het kontje van mijn fiets te monteren en dat lijkt mij niet de bedoeling.Ik heb de 12 volt aanlsuiting gekocht bij Polo in Kleef - Duitsland voor € 12.95. Een simpele haakse bevestiging met tie-wraps aan de frame buis. Ik moest wel de beide kabeltjes iets verlengen om bij de accu uit te komen.
Speakers in de helm gemonteerd, kleine speedbag (ook van Polo voor € 12,45 ) op de tank ..... Navi aan de 12 volt, speakerkabel aan de helm ............ Tja, wat kan ik er meer van zeggen ..... Het is echt zo eenvoudig te doen.
Heb je geen directe link, want als ik begin met het zoeken naar speedbag dan zie ik alleen iets om op het kontje van mijn fiets te monteren en dat lijkt mij niet de bedoeling.
Ik had het over mijn fiets, maar inderdaad bij drie keuzes wist ik ook niet meteen waar te beginnen.
Ik heb de 12 volt aanlsuiting gekocht bij Polo in Kleef - Duitsland voor € 12.95. Een simpele haakse bevestiging met tie-wraps aan de frame buis. Ik moest wel de beide kabeltjes iets verlengen om bij de accu uit te komen.
Speakers in de helm gemonteerd, kleine speedbag (ook van Polo voor € 12,95 ) op de tank ..... Navi aan de 12 volt, speakerkabel aan de helm ............ Tja, wat kan ik er meer van zeggen ..... Het is echt zo eenvoudig te doen.
Speakers in de helm gemonteerdspeakerkabel aan de helm ............ Tja, wat kan ik er meer van zeggen ..... Het is echt zo eenvoudig te doen.
Nee, bij snelheden boven de 80 a 90 kmh hoor ik bijna niets meer, maar dat heeft volgens mij iedereen met die dingen in de helm. Normaal rij ik ook altijd met oordoppen in, maar mijn gehoor is al niet 100% en met die doppen in hoor ik de speakers bijna niet meer. Maar voor rustig toeren met die navigatie, zonder doppen gaat het prima.Hoor je nog wel iets bij 120 km/u? Watvoor helm heb je dan?
Ik moet met van die oordopjes in als ik de snelweg op ga omdat ik anders doof wordt van de herrie.
Er zit een glaszekering in de bekabeling.Ik zou er wel voor de zekerheid een zekering tussen hangen. Voor die 5 euro extra kan het een hoop problemen voorkomen.
MOOIE ZUMO !!!!!! Geeft die ook de snelheid aan, want volgens mij zie je het dashbord niet meer
Zou geen probleem moeten zijn, want volgens mij kun je die bevestiging nog naar je toe kantelen.MOOIE ZUMO !!!!!! Geeft die ook de snelheid aan, want volgens mij zie je het dashbord niet meer
MOOIE ZUMO !!!!!! Geeft die ook de snelheid aan, want volgens mij zie je het dashbord niet meer
Zijn dat twee kogelscharnieren
Ik kijk er overheen als ik erop zit, hij staat nu net onder de toerentellerMaar hij kan er ook helemaal voor, is verstelbaar
Zijn dat twee kogelscharnieren
Dan kun je alle kanten op.
Zoiets wil ik ook nog. Via internet gekochten waar
Ik heb de Mando 4301, was een tijd geleden een 1dayfly-aanbieding bij iBOOD.com voor € 75,90.Ja kopt, is een RAM mount. Met 2 kogels . Zit bij de Zumo standaard bijgeleverd
Geen id waar je ze los kunt krijgen, wat voor een navi heb je?
Kijk bijvoorbeeld eens in de databank van louis.de om te bestellen of in de databank van Yamaha FJ600 1984 USA REAR WHEEL - buy original REAR WHEEL spares onlineBekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBerichten:10Reg. datum:31 mrt. 2010Locatie:Leidschendam
Wie kan mij helpen aan het onderdeel nummer van de voorvork oliekeerring van een diversion 900 bouwjaar 1995
ik zoek ook het nummer van de stofkap
eventueel ben ik ook wel geholpen met de maten van de keerring
kan het niet vinden in het werkplaats handboek
alvast bedankt
Jan Dielissen
Kun je daar ook routes inladen en dergelijke?
@sandertjer: erm... is je tank zo leeg of zo vol?
Moet geen probleem zijn, in geval van nood heb je het lampje nog.De wijzer is er overheen geslagen
Moet geen probleem zijn, in geval van nood heb je het lampje nog.
Op mijn 600 gebruik ik de dagteller, zoals ik van eerdere fietsen gewend ben.Jup, ik rijd gewoon tot het lampje brand en dan tank ik wel een keertje. Als ik zuinig rij kan ik bijna tot de 400 km
En een 600 heeft ook geen benzinemetertje, dus kan het op een 900 ook wel zonder
Niet alleen leuk maar ook verstandig als je graag tot de bovenste regionen van de toerenteller wilt doortrekken en niet duur:Een temp meter van de motor lijkt me dan wel weer leuk
Op mijn 600 gebruik ik de dagteller, zoals ik van eerdere fietsen gewend ben.Niet alleen leuk maar ook verstandig als je graag tot de bovenste regionen van de toerenteller wilt doortrekken en niet duur:
Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit
Bij plusminus 80 graden is een motorblok pas gereed voor alle toerentallen (zonder bovenmatige slijtage)