Ja anders gaan ze raar doen deze een universeel relais
Duke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja anders gaan ze raar doen deze een universeel relais
Duke
Met wat plaatjes is het waarschijnlijk makkelijker meedenken, of iemand anders met een onderkuip moet het zo kunnen begrijpen.ik heb net even gekeken maar aan de voorkant kunnen de twee kappen aan elkaar en de bovenkant kan vast met de bout die er al in zit van de topkuip ( kan er achterlangs ).
De onderkant moet alleen vast aan het frame, een suggestie hoe ik dit vast kan maken? in de onderkuip zit een gat en hij moet vast aan een ronde buis dus.
ik heb net even gekeken maar aan de voorkant kunnen de twee kappen aan elkaar en de bovenkant kan vast met de bout die er al in zit van de topkuip ( kan er achterlangs ).
De onderkant moet alleen vast aan het frame, een suggestie hoe ik dit vast kan maken? in de onderkuip zit een gat en hij moet vast aan een ronde buis dus.
Misschien kan iemand die een volle kuip heeft wat foto's maken.
En het regende vandaag te hard om naar Veenendaal te gaan.
Volgende week zit ik in Spa dus zal iemand anders ff naar je motor moeten luisteren.
En de 30e is voor mij ook onzeker vanwege het werk.
ik heb net even gekeken maar aan de voorkant kunnen de twee kappen aan elkaar en de bovenkant kan vast met de bout die er al in zit van de topkuip ( kan er achterlangs ).
Ik zou nog eens even bellen met diegene waar je die kuipdelen hebt gekocht.ik heb net even gekeken maar aan de voorkant kunnen de twee kappen aan elkaar en de bovenkant kan vast met de bout die er al in zit van de topkuip ( kan er achterlangs ).
Als het goed is, heb je er een drietal beugels bij: twee voor aan het frame "onder de steppies" en één om 'em boven-voor het blok vast te maken. Omcirkeld op de pic.
[afbeelding]
Heb je ze niet erbij gekregen dan moet je zelf iets klussen wat erop lijkt. (zou het trouwens niet netjes vinden van de verkoper om te leveren zonder betreffende beugels.......)
Als je die kuipdelen hebt gekocht bij Motorparts-online, dat zijn heel redelijke mensen, misschien kunnen die je alsnog aan die beugels helpen als je dat gewoon even vraagt.Die beugels zaten er dus niet bij, ik zal morgen zelf eens kijken wat ik in elkaar kan zetten en anders gaatie gewoon weer terug......
Maar volgens mij was zijn tekst duidelijk genoeg om in geval van nood zelf iets te fabriceren.Zoals Jean al zegt, je hebt die bevestigingsbeugels echt wel nodig anders zit je met 2 mooie stukken tupperware waar je niets mee kunt.
Als je die kuipdelen hebt gekocht bij Motorparts-online, dat zijn heel redelijke mensen, misschien kunnen die je alsnog aan die beugels helpen als je dat gewoon even vraagt.
Ik heb daar oa een middenbok gekocht, die werd geleverd zonder de benodigde bouten en veren. Na een mailtje is iemand daar gaan bellen met de (sloop)bedrijven waar ze mee werken en werd mij keurig alsnog de bouten en veren toegestuurd. Dus gewoon even netjes je probleem voorleggen.Morgen maar eens bellen dan. als ik nou vraag of ze het als verjaardags kadotje willen doen........
Als je de bestelnummers wilt plaatsen voor de remleidingen: graag.
Weet ik tenminste zeker dat ik de goeie heb.
Setje kost bij de dealer rond de 30 euro PER zuiger. Bij on2wheels kost een setje, afhankelijk van de diameter van de zuiger, € 7,95 of € 9,50 per zuiger.Van mij div 600 wil ik de remklauw voor ook reviseren, iemand enig idee waar (voor een nette prijs) een setje rubbers te bestellen is?
Volgende week komt er ook meteen een vers kettingsetje, voorvorkkeerringen en een verse slok olie op/in mijn div!
Maar ineens begon mijn olielampje lichtjes te branden (vreemd, want ik heb LEDs en ik dacht dat die eerder aan/uit deden, maar nu brande dat lampje een beetje ). Ik ben dan maar even gestopt, motor op de bok, olie nagekeken. Blijkt dat het oliepijl prima is (ongeveer 3/4 op het pijlglaasje).
Dan toch maar weer verder gereden en toen merkte ik iets merkwaardigs: als ik mijn koppeling intrek, dan gaat het lampje uit. Laat ik mijn koppeling terugkomen, dan gaat het weer aan. Weet iemand wat er kan zijn?
Ik heb dit zelf ook problemen gehad met mijn olie. Ik weet niet van wanneer je motor is (mijne '93) het kan liggen aan je olie. Ik had veel te nieuwe olie in mijn motor (meer water dan olie) en dat vinden oudjes nooit zo leuk en dan maakt het niet uit oftie vol zit of niet.
en wat betreft koppeling intrekken dat had ik ook toen ik stil stond en er dus geen goede olie in zat. Nu zit er de goede olie in en doetie het weer prima.
Ik lees wel dat olie gaat schuimen als er te veel ingezeten heeft (door opkloppen zeg maar). Preventief vervangen?Er zat ook een klein beetje schuim op de olie, maar dat moet ik eens beter bekijken. Jij spreekt ook van water in de olie. Hopelijk is het niet de koppakking. Ik heb gisteren wel veel trage maneuvers gedaan en de motor is zeker vrij warm geworden. Ik zal het later eens nakijken, maar momenteel zit ik met een ziek dochtertje thuis.
Bijgaand het onderhoudsschema van de 600, maar in feite te gebruiken voor iedere fiets en ook handig bij het beoordelen van een 2dehands exemplaar:@Kees den haag, bedankt voor de tips, ik ga zeker de collector en de midden bok extra controleren.
Hebben jullie nog meer tips waar ik op moet letten voor de aanschaf van een div 900?
Alvast bedankt,
Jos