Ik vindt het van mijne ook een beetje.
Hoe kan je zoiets nagaan, of de voorvorkvering aan vervanging toe is?
hallo mensen even over het shimmyen? ik heb me laten vertellen dat je het ook wel weg kan halen met van die gewichten aan je stuur.. ik heb het nog niet geprobeerd, misschien iemand anders?
Bij mij was het helemaal weg met nieuwe banden en mijn achtervering op stand 4.
Ik heb overigens BT45's, dus daar ligt het zeker niet aan. Ik pomp ze wel op tot 2.5 en 2.8 bar. Dan liggen ze goed in de bochten.
als je inderdaad je veren gaat vervangen regel dan progressieve van Wilbers (te koop bij HK suspension Tiel) of Hyperpro. Gaat je div in ieder geval beter van rijden.
Ik ga het binnenkort ook doen.
edit: Hmm mijn achterrem doet het niet meer. Pedaal kan ik helemaal naar beneden duwen en komt niet meer vanzelf omhoog. Kortom geen druk. Dat wordt even onderzoeken.
Op mijn 600 deed de achterrem ook weinig, ik heb de klauw gereviseerd en dat werkt nu prima. De schijf achter is ook aan de minimale maat, daar heb ik nu ook een ander voor liggen in de garage, die komt er dus ook nog op, dan moet het ook met de achterrem weer tip-top in orde zijnVoordeel is dat je best met een niet functionerende achterrem kunt rijden. Dus het heeft niet heel erg haast. Maar zal het van het weekend wel gaan doen.
Let er wel op dat je remlicht niet blijft branden als het pedaal niet meer omhoog komt.Voordeel is dat je best met een niet functionerende achterrem kunt rijden. Dus het heeft niet heel erg haast. Maar zal het van het weekend wel gaan doen.
hub jullie hulp weer een nodig
hier staat een mooie uitlaat te koop voor een diversion
hij komt van een xj600 af (bouwjaar 1989)
mijn diversion is van 1997 zal dit gaan passen ?
als de voor bochten maar op de cilinders passen zonder aanpassingen
dat de demper een extra ophangpunt nodig heeft of een op een andere plaats moet nog wel te doen zijn
het gaat om deze demper TK: Yamaha XJ 600 onderdelen
graag jullie hulp dan neem ik hem over als hij past anders kunnen andere gegadigen toeslaan
Niet doen, bochten lopen heel anders, zoals Ron al zei, Diversion heeft van die gekronkelde, gekruisde bochten en de stand van de cilinders is HEEL anders, heel andere hoek.Dat is een XJ maar geen diversion
Een Div heeft van die mooi gekronkelde bochten.
Ik heb een tijdje met te lage bandenspanning voor gereden.
Onverklaarbaar snel leeg want ik controleer minimaal 1 keer per maand.
Ik denk dat de BT45 daardoor "gemold" is.
Van die K waarde snap ik helemaal niets, maar over welke motor hebben we het eigenlijk. Is het een XJ600 of een XJ600 S/N Diversion (bouwjaar) ?Ik ben deze berekening tegen gekomen en al het ik het goed berekend heb gaat het
David
K= 1,0 ZGAN
K = 10 x aantal omwentelingen van de km.tellerkabel / bandomvang in cm 110/80-17
Uit het Yamaha XV Virago Topic:Van die K waarde snap ik helemaal niets, maar over welke motor hebben we het eigenlijk. Is het een XJ600 of een XJ600 S/N Diversion (bouwjaar) ?
En daar zoek je een andere KM teller voor ? Heb je een defect ?het gaat over een xj600s uit 1992
Nee ik kan een kopen op de marktplaats vandaar