A
Weet iemand goede oordopjes voor telefoon en mp3 speler? Ik heb nu redelijke goede in-ear dingetjes die bij mijn telefoon zaten, maar die houden vanaf de 90 de windruis niet meer goed buiten, dus ik hoor dan mijn muziek niet meer èn ik krijg gehoorschade.
Ik heb wel gewone oordopjes tegen windruis, maar dan worden lange ritten zo saai, zonder muziek.
Weet iemand goede oordopjes voor telefoon en mp3 speler? Ik heb nu redelijke goede in-ear dingetjes die bij mijn telefoon zaten, maar die houden vanaf de 90 de windruis niet meer goed buiten, dus ik hoor dan mijn muziek niet meer èn ik krijg gehoorschade.
Ik heb wel gewone oordopjes tegen windruis, maar dan worden lange ritten zo saai, zonder muziek.
oordopjes zijn zo irritand in de helm... ik wil nog een keer speakertjes aanschaffen welke in de helm kan plaatsen...
Link
Heb ik en zijn erg fijn, ik kan dan namelijk m'n otoplastieken inhouden en die beschermen beter dan die in-ear doppies. Ik heb ze bij Motoport gehaald voor €25.oordopjes zijn zo irritand in de helm... ik wil nog een keer speakertjes aanschaffen welke in de helm kan plaatsen...
Link
ik moet nog 7000 km voor ik zover ben
mn record op de Div, 370kmen ik had nog 2,2 liter over
Motortje gered.
Vandaag 3 jonge honden aan de deur gekregen die de Diversion voor de hobby nieuw leven willen inblazen ...
[me="Wullebolle"]moet nog 94300km eer het zover is[/me]
Dat lijkt me wat veel!Die van mij gebruikt 1 op 13. Is dat dan niet een beetje veel ?En nee, ik rijd niet veel in hoge toeren.