Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote Yamaha Diversion topic (deel 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand goede oordopjes voor telefoon en mp3 speler? Ik heb nu redelijke goede in-ear dingetjes die bij mijn telefoon zaten, maar die houden vanaf de 90 de windruis niet meer goed buiten, dus ik hoor dan mijn muziek niet meer èn ik krijg gehoorschade.

Ik heb wel gewone oordopjes tegen windruis, maar dan worden lange ritten zo saai, zonder muziek.

oordopjes zijn zo irritand in de helm... ik wil nog een keer speakertjes aanschaffen welke in de helm kan plaatsen...

Link

Ik heb goede zijn van Sony, en waren een maanda of wat in de aanbieding bij V&D 2 (paar) voor € 30,00...

De Sony MDR-EX33LP hoofdtelefoon beschikt over een diafragma van 9 mm voor een helder geluid van hoge kwaliteit met krachtige bassen.

De MDR-EX33LP wordt geleverd met 3 setjes siliconen oordopjes voor extra comfort.

En nee ik heb geen aandelen...

Laatst bewerkt:
oordopjes zijn zo irritand in de helm... ik wil nog een keer speakertjes aanschaffen welke in de helm kan plaatsen...

Link

Deze gebruik ik ook. De plugjes zijn niet heel sterk, die heb ik al eens opnieuw moeten solderen. Maar voor de rest een prima headset. Een losse headset kost 40 euro en een spiraalkabeltje 10 euro. Koop je de goedkoopste intercom dan ben je 65 euro kwijt, maar daar krijg je 2 headsets en 2 spiraalkabels bij?!?!?! Dan heb je er direct één als reserve.

Hallo Luitjes, Ik heb eerder al eens verteld dat mijn voorrem een beetje slepend geluid maakt met remmen. Dat is nu erger geworden. Ik zag ook dat de remolie donker is. Moet dat niet helder zijn ? En zou dat dat geluid kunnen veroorzaken ? En iemand enig idee wat het wel kan zijn ?

Is dat makkelijk zelf te vervangen, remolie ?

Wat een hoop vragen weer...............

Link
Heb ik en zijn erg fijn, ik kan dan namelijk m'n otoplastieken inhouden en die beschermen beter dan die in-ear doppies. Ik heb ze bij Motoport gehaald voor €25.

Motortje gered.

Vandaag 3 jonge honden aan de deur gekregen die de Diversion voor de hobby nieuw leven willen inblazen. Heb forumadvies meegegeven. Ben toch blij dat de motor onder de sloophamer vandaan is. Was echt van de gekke.....mooie motor.
Mag ik jullie danken voor meedenken, advies, tips en alle andere informatie.

Nu moet ik weer terug naar mijn Kawa vriendjes anders mag ik er waarschijnlijk niet meer in en moet ik een echte (lees Yamaha) motor kopen.

Thank en groet Frank.

Jaaaaa , vandaag mijzelf en de Div getracteerd op een setje nieuwe Lasertecs. Nu nog even hopen op wat droog weer zodat de eerste nopjes er vanaf kunnen slijten.

jaaaaaaaaaaaaaaa

en inmiddels staat er weer 200km op sinds gisteren

mn record op de Div, 370km en ik had nog 2,2 liter over

had op die tank veel 140 gereden op de snelweg, dan wordtie wat onzuiniger maar durfde het eindelijk eens aan om boven de 350 door te rijden ik houd er gewoon niet van als dat lampje brandt

Laatst bewerkt:
Die van mij gebruikt 1 op 13. Is dat dan niet een beetje veel ? En nee, ik rijd niet veel in hoge toeren.

Ik heb vandaag 5 uur rondgereden, m'n record tot nog toe op 1 dag! Heerlijk, maar wel heel vermoeiend...

Ow, en Polen... waarom laten we die ook alweer toe op onze wegen?!

Die van mij gebruikt 1 op 13. Is dat dan niet een beetje veel ? En nee, ik rijd niet veel in hoge toeren.
Dat lijkt me wat veel!

1 op 13 is wel heel veel !

check je oliefilter even ofzo

ok. En wat voor olie gaat er eigenlijk in, of raden jullie aan ? Zal vast wel ergens in het topic staan maar die is inmiddels zo groot. Dan vervang ik meteen mijn olie en filter. Kwestie van aftappen, filter eraf,nieuwe erop en weer vullen toch ? En weet iemand een goedkope site voor onderhouds spullen ? Tnx Alvast.

Status
Niet open voor verdere reacties.