Het grote Yamaha Diversion topic (deel 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoh ... zo af en toe is er hier ene die wreed snurkt |(
en dan verhuist de andere naar de sofa O-)zo erg was het nu ook weer niet. Het viel me alleen op dat het een div600 was ...

Even google voor een goede nachtrust en zodoende geen spookbeelden meer te hoeven zien :9 LMGTFY

Even google voor een goede nachtrust en zodoende geen spookbeelden meer te hoeven zien :9 LMGTFY
lmgtfy.com is meer een site om mensen te laten zien dat ze heel makkelijk zelf een antwoord hadden kunnen vinden op hun vraag als ze google hadden gebruikt. Dat is vooral handig als er voor de zoveelste keer dezelfde vraag wordt gesteld. Hier vind ik het afbreuk doen aan lmgtfy...

Maar goed ;)

lmgtfy.com is meer een site om mensen te laten zien dat ze heel makkelijk zelf een antwoord hadden kunnen vinden op hun vraag als ze google hadden gebruikt. Dat is vooral handig als er voor de zoveelste keer dezelfde vraag wordt gesteld.

Maar goed ;)
Niet te zwaar over na denken. Je weet ondertussen dat enkele mensen zonder Div. het topic naar de kloten willen helpen (inclusief enkele meelopers zonder verstand), of met nonsens vullen.

Dat sterft vanzelf. ;) :+ :+ *D :( ;( :X

Terwijl de lijm van mijn handvatten bij 12 graden staat te drogen (en ik hoop dat ik de juiste lijm gekozen heb), tijd om de lekkage aan te pakken.

Ps dit had ik laatst ook zelfde plek, toen heb ik een nieuwe slang met nieuwe klem erop gezet, nu is het droog...
Welke slang heb jij vervangen? Er zit er 1 boven, vanaf de benzinetank, maar die zal het niet zijn. Dan is er nog een slang die onder de bagger zit en naar achteren loopt, die lijkt me meer waarschijnlijk. Alleen durf ik geen slang los te maken zolang ik niet weet wat het is...

@Dierick

Een electronica ventilator op een diversion ... AWESOME *O*

4in1 Demper is ook proper :Y Kerjeus welk geluid er daar uit komt 8-)

Barco? Dierick is van Kortrijk?

Jip, Ik ben woon tegen Kortrijk.
Die uitlaat is gelijk een racer van geluid en best wel oke.
Hou gewoon van sportief rijden en dan ook met het geluid erbij he.
Groetjes

Handvatverwarming installatie Yamaha Diversion 600.

etc....

That's it!

Met dank aan Bikerfreggel voor het beschikbaar stellen van haar motor _O-
Duidelijker kon ik het niet voor je uitleggen! O-)

[afbeelding]

Ik zeg hulde voor deze uitleg!!! Verkopen als bijlage aan Daytona... 8-)

Jip, Ik ben woon tegen Kortrijk.
Die uitlaat is gelijk een racer van geluid en best wel oke.
Hou gewoon van sportief rijden en dan ook met het geluid erbij he.
Groetjes
Volgens mij houden allochtonen alleen van veel geluid en niet van rijden (rekening houdende met de banaanscore) :?

Laatst bewerkt:

Dit schijnt ook te helpen
wasknijper.jpg

Volgens mij houden allochtonen alleen van veel geluid en niet van rijden (rekening houdende met de banaanscore) :?

Dierick is nochthans een autochtone Kortrijkzaan :Y

Er is trouwens niets mis met het adagio "Loud pipes saves lives"
behalve voor men deur :( |(

En ... een goeie Diversionista zou per definitie een lage banaanscore moeten hebben :? :Y
Think about it for a while ...

b-vlag-banaan-groot.jpg

:+

Laatst bewerkt:
Mogelijk, maar Haynes vermeldt toch 1.7watt voor de dashboardverlichting, en 3.4 watt voor de gekleurde indicatie lampjes ...

Stond bij de yamaha dealer zo in het systeem! Nu ik er over nadenk die kwamen wel met de verkeerde fitting aan... Iemand die ze vervangen heeft die het goede antwoord weet?

Oh.. Nu zie ik het. Het gaat om de dasbord verlichting. Ik dacht alleen de indicatie lampjes. De dashbord verlihting zou ik niet vervangen door LED's. LED's geven het licht in een te kleine hoek. Hoeveel weet ik ook niet.

De indicatielampjes kan je wel vervangen door LED's.

Op het technische gedeelte van het forum staat er iemand die de teller verlichting vervangen heeft door Led's .
En dat zag er toch wel netjes uit.

kan het alleen niet meer vinden.
Er zijn leds te koop die een wat breder beeld geven.

groeten Ron

Goed en slecht nieuws omtrent mijn handvatverwarming!
Het goede nieuws: het zit er op, en het werkt :)
Het slechte nieuws: het is 15 graden buiten...

Slecht nieuws ?
Het kan niet warm genoeg zijn.
Liefst het hele jaar door 25 a 30 graden en zon.
Dan maar voor Jan met de korte achternaam die handvat verwarming er op gezet.

groeten Ron

Nu hoeft hij de handvatverwarming niet te gebruiken natuurlijk ;) Dat is het slechte nieuws...

Dat is geen slecht nieuws! Ze gaan vast nog wel van pas komen. (helaas....)
Lang mee bezig geweest?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan