Wullebolle
MF veteraan
- Onderwerp starter
Vooruit dan maar, omdat ik ze onlangs op het puntje van de Maasvlakte gemaakt heb...
Iene miene mutte ... de bovenste !!!
Staat erbij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vooruit dan maar, omdat ik ze onlangs op het puntje van de Maasvlakte gemaakt heb...
heb je dan nog onderdelen over?
even het topic markeren...
Mijn Div600 is trouwens verkocht, dus geen flauwe grappen meer van mijn kant over de berg reserve onderdelen.
Ik ga nog iets moeten uitvinden als we binnen een maand of 6 weer aan post 2499 zijn geraakt ...Oh en Wulle, leuk dat je je voor de komende 2500 posts toch weer aan ons verbonden hebt.
Niet over nadenken, voor mij was de inhoud, strekking van het bericht duidelijk.
Tadaa!Als jij vind dat je er eentje van je eigen fiets (bij voorkeur met jezelf erop) hebt die in de openingspost hoort ...
Zet hem hier maar tussen, ik gooi hem dan wel naar boven.
Ik ga echt niet alle ouwe foto's terug gaan oprakelen.
VERSE poser foto's moeten het zijn
Voor Zunrob maak ik een uitzondering ...
et voila, zo heb ik weer een reden om ondanks men diversion-loos-heid toch in het topic te blijven posten
mist is weer opgetrokkenEn aangezien Foggie nog de ochtendmist uit zen ogen aan het wrijven was ...
En nee, ik heb niet zo'n fout jaren '80 groen jasje...
Ondanks dat ik niet op de motor zit, sta ik toch ergens op de foto!
En nee, ik heb niet zo'n fout jaren '80 groen jasje...
[afbeelding]
komt door al die rode diversions, dat zijn snelle't gaat wel hard zo .
komt door al die rode diversions, dat zijn snelle
doen we het rijlessers topic concurentie aan ofzo?
't gaat wel hard zo .
staat jou motor normaal bij nieuw gildestein?
was eerst rood met een zilveren topkuip niewaar?
Ik zie een stijgende lijn, dat gaat helemaal goed komen! Misschien dat het toch iets met de poserpics te maken heeft?Zij die al een beetje kunnen rijden doen het beter dan zij die het nog niet kunnen
Statistiekjes ...
Deel 1: 19/04/2005 > 30/08/2006 = 498 dagen = 5/dag
Deel 2: 30/08/2006 > 22/09/2007 = 388 dagen = 6/dag
Deel 3: 22/09/2007 > 22/07/2008 = 304 dagen = 8/dag
Deel 4: 21/07/2008 > 17/02/2009 = 210 dagen = 11/dag
Deel 5: 17/02/2009 > 21/07/2009 = 154 dagen = 16/dag
Na wat trendanalyse ... is de voorspelling
Deel 6: 21/07/2009 > 11/11/2009 = 113 dagen = 22/dag
Wie is hier wiskundig genoeg om de onderlimiet bij de reeks te berekenen?
en toch zijn er (onzin) topics die de 2500 posts vullen in minder dan 72 uur ...
Hij staat vaak bij het Alexander Numan gebouw (is gebouw naast Nieuw Gildestein), bij de Universiteit van Utrecht. En inderdaad, hij is pas van kleurtje gewisseld!
Zit jij hier ook ergens in de buurt?
rode diversions, dat zijn de snelste
en toch zijn er (onzin) topics die de 2500 posts vullen in minder dan 72 uur ...
Dus als we TWRD een diversion aanpraten hebben we 2x daags een nieuw topic?
Niet doen ,wat ik u bidden mag , niet doen!
Aaaaaah , net als ik dit schrijf, doet ie et!!!!!
Mijn eerste (en enige) indruk op de Motorbeurs Utrecht was: 65+-club, heel hoog grijsgehalte. Verder geen ervaringen mee... (ik twijfel ook nog steeds)Zijn er hier veel mensen lid van de YDCN?
Heb wel eens op de site gekeken en zie ze ook iedere MBU weer staan met een stand.
Ben benieuwd naar meningen over de YDCN
meer een gezinsclub?
Zijn er hier veel mensen lid van de YDCN?
Heb wel eens op de site gekeken en zie ze ook iedere MBU weer staan met een stand.
Ben benieuwd naar meningen over de YDCN
meer een gezinsclub?
ja, ik zit op dit moment op de jenalaan. Zie in je profiel dat je van nijmegen komt. Ik heb hier in utrecht BMW gedaan. Loop je stage in het AN of werk je er?
Dus als we TWRD een diversion aanpraten hebben we 2x daags een nieuw topic?