Het grote Yamaha Diversion topic (deel 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W
even het topic markeren...

Mijn Div600 is trouwens verkocht, dus geen flauwe grappen meer van mijn kant over de berg reserve onderdelen.
heb je dan nog onderdelen over?
:+
Profisjat met de verkoop trouwens ...

Oh en Wulle, leuk dat je je voor de komende 2500 posts toch weer aan ons verbonden hebt. ;)
Ik ga nog iets moeten uitvinden als we binnen een maand of 6 weer aan post 2499 zijn geraakt ... :?

Laatst bewerkt:
Niet over nadenken, voor mij was de inhoud, strekking van het bericht duidelijk. O-) ;) 8-)

Right !
*O*

kga toch niet moeten uitleggen dat echte posers 'wankers' zijn, met naast lege inhoudsloze dempers ook een lege inhoudsloze hersenpan ?

Laatst bewerkt:
Als jij vind dat je er eentje van je eigen fiets (bij voorkeur met jezelf erop) hebt die in de openingspost hoort ...
Zet hem hier maar tussen, ik gooi hem dan wel naar boven.

Ik ga echt niet alle ouwe foto's terug gaan oprakelen.
VERSE poser foto's moeten het zijn :Y
Voor Zunrob maak ik een uitzondering ... :?

et voila, zo heb ik weer een reden om ondanks men diversion-loos-heid toch in het topic te blijven posten
Tadaa!
DSC00899.JPG

Ondanks dat ik niet op de motor zit, sta ik toch ergens op de foto!

En nee, ik heb niet zo'n fout jaren '80 groen jasje...

full

Ondanks dat ik niet op de motor zit, sta ik toch ergens op de foto!

En nee, ik heb niet zo'n fout jaren '80 groen jasje...

[afbeelding]

staat jou motor normaal bij nieuw gildestein?

was eerst rood met een zilveren topkuip niewaar?

:)
doen we het rijlessers topic concurentie aan ofzo?
't gaat wel hard zo . :+

Zij die al een beetje kunnen rijden doen het beter dan zij die het nog niet kunnen ;)

Statistiekjes ... :9~

Deel 1: 19/04/2005 > 30/08/2006 = 498 dagen = 5/dag
Deel 2: 30/08/2006 > 22/09/2007 = 388 dagen = 6/dag
Deel 3: 22/09/2007 > 22/07/2008 = 304 dagen = 8/dag
Deel 4: 21/07/2008 > 17/02/2009 = 210 dagen = 11/dag
Deel 5: 17/02/2009 > 21/07/2009 = 154 dagen = 16/dag

Na wat trendanalyse ... is de voorspelling
Deel 6: 21/07/2009 > 11/11/2009 = 113 dagen = 22/dag

Wie is hier wiskundig genoeg om de onderlimiet bij de reeks te berekenen?

en toch zijn er (onzin) topics die de 2500 posts vullen in minder dan 72 uur ...

Laatst bewerkt:
staat jou motor normaal bij nieuw gildestein?

was eerst rood met een zilveren topkuip niewaar?

Hij staat vaak bij het Alexander Numan gebouw (is gebouw naast Nieuw Gildestein), bij de Universiteit van Utrecht. En inderdaad, hij is pas van kleurtje gewisseld!

Zit jij hier ook ergens in de buurt?

Zij die al een beetje kunnen rijden doen het beter dan zij die het nog niet kunnen ;)

Statistiekjes ... :9~

Deel 1: 19/04/2005 > 30/08/2006 = 498 dagen = 5/dag
Deel 2: 30/08/2006 > 22/09/2007 = 388 dagen = 6/dag
Deel 3: 22/09/2007 > 22/07/2008 = 304 dagen = 8/dag
Deel 4: 21/07/2008 > 17/02/2009 = 210 dagen = 11/dag
Deel 5: 17/02/2009 > 21/07/2009 = 154 dagen = 16/dag

Na wat trendanalyse ... is de voorspelling
Deel 6: 21/07/2009 > 11/11/2009 = 113 dagen = 22/dag

Wie is hier wiskundig genoeg om de onderlimiet bij de reeks te berekenen?

en toch zijn er (onzin) topics die de 2500 posts vullen in minder dan 72 uur ...
Ik zie een stijgende lijn, dat gaat helemaal goed komen! Misschien dat het toch iets met de poserpics te maken heeft?

Hij staat vaak bij het Alexander Numan gebouw (is gebouw naast Nieuw Gildestein), bij de Universiteit van Utrecht. En inderdaad, hij is pas van kleurtje gewisseld!

Zit jij hier ook ergens in de buurt?

ja, ik zit op dit moment op de jenalaan. Zie in je profiel dat je van nijmegen komt. Ik heb hier in utrecht BMW gedaan. Loop je stage in het AN of werk je er?

rode diversions, dat zijn de snelste

8-)

Laatst bewerkt:
Zijn er hier veel mensen lid van de YDCN?
Heb wel eens op de site gekeken en zie ze ook iedere MBU weer staan met een stand.

Ben benieuwd naar meningen over de YDCN
meer een gezinsclub?

Laatst bewerkt:
Heb wel eens op de site gekeken en zie ze ook iedere MBU weer staan met een stand.

meer een gezinsclub?
Mijn eerste (en enige) indruk op de Motorbeurs Utrecht was: 65+-club, heel hoog grijsgehalte. Verder geen ervaringen mee... (ik twijfel ook nog steeds)

meer een gezinsclub?
:N
geen lid van de YDCN

ben nergens lid van,zit je ook vast aan diverse verplichtingen

rij vaak solo en anders spreek ik wel wat af op MF

:]

edit

ben wel lid van de MAG,dus toch ergens lid van :X

Laatst bewerkt:
ok, dan waren mijn vermoedens toch redelijk juist.

ik ben in principe alleen maar lid van de knmv (in eerste instantie wegens de korting op de verzekering) maar wilde dit misschien uitbreiden.

Ik vind de 'fee' namelijk best wel prijzig, maar heb het idee dat je het pas terugkrijgt als je tot de harde kern behoort...

ik heb zo ook wel lol zat met mijn div!

ja, ik zit op dit moment op de jenalaan. Zie in je profiel dat je van nijmegen komt. Ik heb hier in utrecht BMW gedaan. Loop je stage in het AN of werk je er?

Ik ben nu aan het afstuderen, ben een jaar of vijf geleden begonnen met BMW in Nijmegen, heb nog een tijdje geneeskunde gedaan, toen een tijdje in de States onderzoek gedaan, weer gestopt met geneeskunde en verdergegaan met BMW, en nu ben ik alweer bijna klaar. Ik zit nog wel maar een paar weekjes in Utrecht, ik ben hier bijna klaar en dan moet ik nog even wat afronden in Nijmegen. In januari begin ik in A'dam met mijn promotie. Ben jij ook een beetje goed terecht gekomen na BMW?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan