Knoem
MF'er
Dat is wel een slimme oplossing. Die houd ik gedachte mocht de meter toch niet blijken te werken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
27mm inderdaad thxBij mijn weten is dat inderdaad 27mm, dus lijkt me dat je het goed meet. Anders een schuifmaat pakken of werkplaats handboek?
Die van mij werkt ook voor geen meterDit was bij mijn vorige motor, ook een Div900, ook zo. Het zal wel zo horen; niet te gauw gaan sleutelen.
Honda Motorcycle Parts, Kawasaki, Suzuki and Yamaha Motorcycle Parts - ATV, Classic Bike, Dirt Bike PartsVoor de revisie van mijn voorrem klauwen heb ik even bij yamaha bits gekeken maar ik zie alleen de seals voor de achterrem maar niet de voorrem. Ook bij goedhart motoren. Iemand hier een tip?
Dat ligt eraan hoeveel kg erin zitBekijk bijlage 1992676Het zit erop. Even voelen hoe dat rijdt zo.
Wat zou nou eigenlijk de max zijn voor dit soort koffers? 20kg aan bouwgips ging gisteren prima, maar ben wel benieuwd nou :pDat ligt eraan hoeveel kg erin zit
Monokey adviseerd 10 kg.Wat zou nou eigenlijk de max zijn voor dit soort koffers? 20kg aan bouwgips ging gisteren prima, maar ben wel benieuwd nou :p
Bij mij gaat er ca 10 in een het is een zware koffer, maar ik merk het wel voorwiel wordt lichter en hard de bocht in wat in stabielerMonokey adviseerd 10 kg.
In mijn koffers gaat veel meer gewicht, en rijdt prima.
Om welke div gaat het, ik heb het over de 900.Bij mij gaat er ca 10 in een het is een zware koffer, maar ik merk het wel voorwiel wordt lichter en hard de bocht in wat in stabieler
Ja, maar ik rij altijd met de 900. Een dijk van een motor.600 dat weet je toch Jij hebt toch ook nog een 600?
Ja geloof ik, ik denk echt een verschil met de 600Ja, maar ik rij altijd met de 900. Een dijk van een motor.
Een wereld van verschil, de 600 is lichter en verbruik minder brandstof.Ja geloof ik, ik denk echt een verschil met de 600
Tank sowieso altijd minimaal 98 ipv Euro95.Hi! Ik ben nieuw hier. Ten eerste dank voor het bestaan van dit forum en alles wat er in de afgelopen jaren al is besproken. Ik heb er menig tip vandaan kunnen halen.
Ik geloof dat in dit topic alles gerelateerd aan de Diversion geplaatst mag worden toch? Correct me if I’m wrong. Ik heb een Diversion 900 uit 1997. Vorig jaar gekocht en ik rijd er regelmatig mee. Wel wat problemen met de carburateurs gehad. Ik heb een aantal vragen.
1. Hoeveel kilometers rijden jullie ongeveer tot je weer gaat tanken? Ik doe dat meestal als ie nog een kwart over heeft. Vorig jaar heb ik drie maanden door Engeland en Schotland gereden. Daar kon ik 300 km rijden voordat ik ging tanken, hier in Nederland hooguit 200 km. Er kan 24 liter in, maar ik geloof dat ik nog nooit eerder meer dan 17 liter heb getankt.
2. Ik ben op zoek naar een buis bagagedrager. Ik vind ze nieuw voor 100-200 euro een beetje te prijzig. Op marktplaats staat er nu ook een voor 75, maar ik hoopte op een kleinere prijs dan dat. Er hoeft alleen tas op gebonden te worden, geen topkoffer of iets dergelijks. Optioneel zou ik ‘m ook kunnen lenen voor twee weekjes. Ik heb binnenkort iemand die achterop komt voor een vakantie, dus het leek me handig om dat te hebben.
3. Mijn motor maakt naar mijn idee meer brom geluiden dan zoem geluiden. Ik heb samen met mn broer de carburateurs al een aantal keer open gehad en de pakkingen vervangen en een ander mini buisje schoongemaakt die groen was geworden. Toen klonk ie weer goed, maar het lijkt alsof het nu weer terug bij af is. Ik moet nog even controleren of alle buizen even snel warm worden, want misschien valt het wel mee. Ik heb wel het idee dat ie vermogen behoudt. Hierin nog geen concrete vraag, maar wellicht is het een herkenbaar verhaal?
Ben benieuwd! Alvast bedankt
Welkom! En praat een woordje mee!Hi! Ik ben nieuw hier. Ten eerste dank voor het bestaan van dit forum en alles wat er in de afgelopen jaren al is besproken. Ik heb er menig tip vandaan kunnen halen.
Ik geloof dat in dit topic alles gerelateerd aan de Diversion geplaatst mag worden toch? Correct me if I’m wrong. Ik heb een Diversion 900 uit 1997. Vorig jaar gekocht en ik rijd er regelmatig mee. Wel wat problemen met de carburateurs gehad. Ik heb een aantal vragen.
1. Hoeveel kilometers rijden jullie ongeveer tot je weer gaat tanken? Ik doe dat meestal als ie nog een kwart over heeft. Vorig jaar heb ik drie maanden door Engeland en Schotland gereden. Daar kon ik 300 km rijden voordat ik ging tanken, hier in Nederland hooguit 200 km. Er kan 24 liter in, maar ik geloof dat ik nog nooit eerder meer dan 17 liter heb getankt.
2. Ik ben op zoek naar een buis bagagedrager. Ik vind ze nieuw voor 100-200 euro een beetje te prijzig. Op marktplaats staat er nu ook een voor 75, maar ik hoopte op een kleinere prijs dan dat. Er hoeft alleen tas op gebonden te worden, geen topkoffer of iets dergelijks. Optioneel zou ik ‘m ook kunnen lenen voor twee weekjes. Ik heb binnenkort iemand die achterop komt voor een vakantie, dus het leek me handig om dat te hebben.
3. Mijn motor maakt naar mijn idee meer brom geluiden dan zoem geluiden. Ik heb samen met mn broer de carburateurs al een aantal keer open gehad en de pakkingen vervangen en een ander mini buisje schoongemaakt die groen was geworden. Toen klonk ie weer goed, maar het lijkt alsof het nu weer terug bij af is. Ik moet nog even controleren of alle buizen even snel warm worden, want misschien valt het wel mee. Ik heb wel het idee dat ie vermogen behoudt. Hierin nog geen concrete vraag, maar wellicht is het een herkenbaar verhaal?
Ben benieuwd! Alvast bedankt
Thanks, jep, dat doe ik sowiesoTank sowieso altijd minimaal 98 ipv Euro95.
Dit scheelt een hoop gezeik.
Stond die te koop in Lochem???Zo, ik ga morgen mijn andere motor halen.
Ik heb een 900 uit '04 gekocht! M'n jongste motor ooit.
En dan gaat de 600 eruit
Veel veilige kilometers gewenst, zul veel plezier aan beleven. Een dijk van een motor.Nee in Beesd.