telt1986
Die hard MF'er
En dat dan aan beide uiteinden van de kabel toch? Of alleen aan het stuur?Normaal gesproken aan de zichtbare uiteindes van de binnenkabel die in en uit de buitenkabel schuiven en daardoor bloot staan aan weer en wind.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dat dan aan beide uiteinden van de kabel toch? Of alleen aan het stuur?Normaal gesproken aan de zichtbare uiteindes van de binnenkabel die in en uit de buitenkabel schuiven en daardoor bloot staan aan weer en wind.
Haha mooi héJaren geleden een tijdje een ruil yamaha gehad die ongeveer het zelfde geluid produceerde. Op weg naar m,n werk moets ik door een tunneltje heen, soms ging ik wel 6 keer naar m,n werk op een dag
SHAD koffers
Heb ze op mijn te koop staande Div zitten, maar verkoop ze niet los..
Wow wat zijn we weer ver in het forum zeg! Goed dat er zoveel Divrijders zijn. en dan ook meteen een vraag. Heeft iemand ervaring met zijkoffers voor een 900, waar al een topkoffer op zit? en eventueel iemand die ze te koop heeft?
Jammer genoeg niet, dat Duitstalig WPH heb ik ooit gehad/gekocht na de aankoop van de Div. omdat ze op dat moment geen andere hadden of konden leveren.
Of je gaat op zoek naar de originele koffers van Yamaha. Die kunnen dan op de originele montage beugels onder de achterzijkappen. Je moet er echter wel 4 gaten voor boren in die kappen .Vaak is het zo dat als je een beugel uitsluitend voor een topkoffer hebt, je nieuwe beugels nodig hebt voor zijkoffers + topkoffer.
ik heb nog een originele zijkoffer liggenOf je gaat op zoek naar de originele koffers van Yamaha. Die kunnen dan op de originele montage beugels onder de achterzijkappen. Je moet er echter wel 4 gaten voor boren in die kappen .
ik heb geen koffers te koop, maar nog wel een topkofferrekje van FDK.
Da's het beste, lekker binnen stallen. Ik ben ook o zo blij met m'n garagebox voor de Div. Die staat ook lekker droog binnenBedankt voor de tips, ik zal eens wat chroompoets opduikelen.
En dit heb ik letterlijk ook gedaan toen ik de roest zag:
Irritante is dat de buitenkraan kaputt is. Gelukkig ga ik in maart verhuizen naar een huis met voldoende ruimte in de voor- en achtertuin met buitenkranen voor en achter het huis. Daarnaast nog een schuur ook waar ie mooi droog kan staan.
Ik ben nog maar 2-3 dagen per week thuis, dus m'n Div staat net zo weinig in de schuur. Ik zag wel dat de meest rare dingen beginnen te roesten, zoals de ketting-span-schroefdraad... Een druppel olie erop lost het gelukkig op.Da's het beste, lekker binnen stallen. Ik ben ook o zo blij met m'n garagebox voor de Div. Die staat ook lekker droog binnen
Is er een website voor de diversion beschikbaar waarop je alle onderdelen incl. partnummers, prijs en tekening kan vinden?
Voorbeeldje wat ik ongeveer bedoel (in dit geval van mijn auto):
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DD61&mospid=47544
fijn
ál mijn verlichting hield er zojuist mee op
Zekering gok ik? En weet iemand waar die zitten? Zeg me dat ze niet in de kont zitten? Alsjeblieft?