Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo nu en dan komen hebben mensen complete carburateurs te koop.
Dan heb je gelijk de juiste sproeier bezettingen.
Ik denk trouwens dat er bij je huidige set wat kanalen verstopt zitten
Ziet er naar uit... Deja-vu!Heb een nippel van de carberateur afgebroken (verwarming?!) iemand enig idee of dit los vervangbaar is(aan de binnenkant niks te zien)?
Op de eerste vraag over die afgebroken nippel heb ik geen antwoord bij de hand, maar bij het knijpen van een div.600 werden alleen de inlaatrubbers vervangen en verder geen modificaties aan de carburateurs.
Ja supermooi dat achterlicht! Yamaha had divjes origineel zo moeten leveren.
Mijn vraag: wat voor spiegels heb jij er op zitten? Ziet er ook wel netjes uit!
Ik heb idd de complete sets gezien..vaak zien die er roestig uit ed..
Waarom denk je dat er kanalen verstopt zitten?
Ziet er wel leuk uit, maar is dat nu wit of doorzichtig plastic
Dan vraag ik mij af of dat wettelijk gezien wel mag.
mooi achterlicht
hoe kom je daar nou weer aan..?
is dit van een ander motor type..???
en wat kost dat geintje nou..?
waar koop je die..?
ziet er wel cool uit
Omdat er wettelijke regels zijn i.v.m. de kleur en een achterlicht/remlicht is volgens mij rood.
Ziet er naar uit... Deja-vu!
Uitboren en een banjo-bout er in? Zie Carburateurverwarming lekt olie voor mijn ervaringen (op een andere plek).
Volgens mij las ik dat hij zowel met als zonder de 25kw restrictie slecht loopt.
" Motor loopt niet mooi nu (op 25 kw al helemaal niet!)"
Vandaar mijn voorzichtige conclusie.
Maar ik zou zeker sproeier ,naaldhoogte weer op fabrieks afstelling zetten.
En vlotterhoogte is zeker van invloed op het mengsel.
Te hoog is een te rijk mengsel
Het ene komt uit een Engelstalig WPH en het andere uit een Duitstalig WPH en betere gegevens heb ik niet:Voor de set liep ie goed..na de aanpassingen slecht..vandaar dat ik er een beetje vanuit ga dat het schoonig is...
Maar die fabrieksinstellingen wat zijn die:D
Niet in duidelijke letters, maar een dealer moet je kunnen helpen, want er zijn maar beperkte kleuren per jaar verkrijgbaar.kan iemand mij vertellen hoe ik er achter kom wat mijn kleurcode is, staat dat ergens op de motor?
[afbeelding]
Ja, dat kunnen de mensen bij Japarts je vertellen. Even een berichtje sturen met die vraag met vermelding van je Framenummer (staat op je kentekenbewijs) en ze geven je de exacte kleurcode door. Berichtje kun je sturen via hun website.kan iemand mij vertellen hoe ik er achter kom wat mijn kleurcode is, staat dat ergens op de motor[afbeelding]