Met een beetje geluk een paar druppels olie.Vandaag na 2 maand ongv weer gereden1 keer op de startknop en het divje liep! Schijnbaar had die er zin aan. Ook handvatverwarming is ideaal!
Wel 1 probleem met waarschijnlijk de gaskabel, die deed nogal vreemd op de laatste paar kmmorgen maar es naar kijken, miss moet er wel een nieuwe op....
Het ene komt uit een Engelstalig WPH en het andere uit een Duitstalig WPH en betere gegevens heb ik niet:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer genoeg niet, dat Duitstalig WPH heb ik ooit gehad/gekocht na de aankoop van de Div. omdat ze op dat moment geen andere hadden of konden leveren.Super dat is handige info!
Heb jij een linkje naar een digitale versie van de duitse versie van het wphb
mmmm.....weer lekker op de motor!
Wat heb je gedaan dan Ron??? Op wintersport geweest ? Sterkte met het gips pootje !!Zit mij een beetje jaloers te maken.
Zit voorlopig nog 3 weken met voet in gips. Dus van mij mag alle sneeuw die er nog zou vallen deze winter er nu uitkomen
Wat heb je gedaan dan Ron??? Op wintersport geweest ? Sterkte met het gips pootje !!
Al diep ingevreten of oppervlakkigVanmorgen ook weer voor het eerst op de motor gegaan. Gisteren onder de afdekhoes gehaald en ik schrok me kapot... Flinke roestplekken op de einddempers. Stomstomstom, niet goed genoeg afgespoeld na het laatste ritje door de pekel (6 december).
Iemand tips over hoe ik dit toch enigszins kan wegpoetsen?
Vanmorgen ook weer voor het eerst op de motor gegaan. Gisteren onder de afdekhoes gehaald en ik schrok me kapot... Flinke roestplekken op de einddempers. Stomstomstom, niet goed genoeg afgespoeld na het laatste ritje door de pekel (6 december).
Iemand tips over hoe ik dit toch enigszins kan wegpoetsen?
En in het vervolg het chroom inspuiten met WD40, lekker vet laagje erop leggen.
Mooi testje Karin.Nou....ik zou voor wat anders kiezen, sinds ik dit heb bekeken:
http://www.motorstophelder.nl/anti-corrosie/index.htm
Met stomheid geslagenIemand wilde niet meer dan 1000 euro voor mn Div geven
Dus toen ik zei dat ik dat écht te weinig vond niet eens meer een 'dan niet' gehad: complete stilte
hahaha, volgens mij zit daar gewoon geen demper meer onderHoezo heeft een diversion geen bruut geluid?
Waar doe je die druppels dan precies als ik vragen mag?Met een beetje geluk een paar druppels olie.
Hoezo heeft een diversion geen bruut geluid?
Klinkt hetzelfde als mijn 900 met afgebroken demperhahaha, volgens mij zit daar gewoon geen demper meer onder