Wat is het gruwelijk koud om met bus, trein en andere sloebermiddelen te moeten reizen zeg!
Op de motor krijg ik alleen koude tenen, per OV, incl. uuuuuren buiten staan, is alles koud...
En om nou met motorpak in de trein te zitten... 't zou wel werken
Ik heb veel en voornamelijk goede ervaringen met bestellingen daarvandaan.P.S. Alhoewel ik persoonlijk slechte ervaringen heb met bestellingen in Azië.
Hallo, ik heb dit jaar een Diversion XJ6 F van 2010 gekocht. Ik zou hier graag een volledige uitlaat onder monteren (bv. de LeoVince) Heeft hier iemand ervaring mee, ik ben niet echt een proffesionele mekanieker en vroeg mij af of dit makkelijk zelf te doen valt... Alvast bedankt !!!
Zoals gezegd is hier weinig know how over de xj6, maar probeer eens het volgende topic:Hallo, ik heb dit jaar een Diversion XJ6 F van 2010 gekocht. Ik zou hier graag een volledige uitlaat onder monteren (bv. de LeoVince) Heeft hier iemand ervaring mee, ik ben niet echt een proffesionele mekanieker en vroeg mij af of dit makkelijk zelf te doen valt... Alvast bedankt !!!
Zo te zien is dat een kwestie van de onderkapjes eraf schroeven en dan de buizen en alles losschroeven lijkt mijHallo, ik heb dit jaar een Diversion XJ6 F van 2010 gekocht. Ik zou hier graag een volledige uitlaat onder monteren (bv. de LeoVince) Heeft hier iemand ervaring mee, ik ben niet echt een proffesionele mekanieker en vroeg mij af of dit makkelijk zelf te doen valt... Alvast bedankt !!!
Er zit hier niet zoveel kennis van de nieuwe XJ6. Maar een uitlaat monteren is meestal niet zo heel erg moeilijk.
Maar de XJ6 is ontworpen zonder uitlaat. Dan kan deze ook niet roesten of beschadigen bij het omvallen. Waarom zou je het doen?
Niet veel veranderd vanaf 1992, qua geluid danVoor het geluid.... ben zeer tevreden over de motor maar de sound laat toch veel te wensen over....
Voor het geluid.... ben zeer tevreden over de motor maar de sound laat toch veel te wensen over....
Wazig verhaal, heb je geen foto('s)collector afgebroken juist aan één uitlaat verdekkeme
uitlaat gedemonteerd en stuk dat er inzat van de collector verwijderd
niks aan te lassen was afgebrokken juist gelijk met de uitlaat
wa nu?
nieuwe collector opzetten?
andere mogelijkheid?stukje buis?
gelukkig is't nu geen weer om te rijden *
Klinkt alsof je een nieuwe collector moet kopen. Koop een RVS ding en je zorgen zijn verdwenen.collector afgebroken juist aan één uitlaat verdekkeme
uitlaat gedemonteerd en stuk dat er inzat van de collector verwijderd
niks aan te lassen was afgebrokken juist gelijk met de uitlaat
wa nu?
nieuwe collector opzetten?
andere mogelijkheid?stukje buis?
gelukkig is't nu geen weer om te rijden *
of een 4 in 2 uitlaat en je hebt nooit collector prblemen meerKlinkt alsof je een nieuwe collector moet kopen. Koop een RVS ding en je zorgen zijn verdwenen.
moeten die wel van rvs zijn anders roesten de gaten in je buizen en dan valt er helemaal niks meer te reparerenof een 4 in 2 uitlaat en je hebt nooit collector prblemen meer
heb ik nu ook
Ik had ze er ooit uitgehaald, NIET geschuurd, wel schoongemaakt, volgorde vergeten, teruggezet (na onderdompelen in de olie), met als resultaat GIGANTSICHE "klappen" de eerste paar keer schakelen. Daarna werd het weer minder gelukkig. Als de schijf zit ondergedompeld in olie plakt-ie heel goed, en de koppeling inknijpen zorgt wel voor ruimte, maar dan (door het bijvulgat naar binnen kijken) komt er slechts ruimte bij 1 plaat. De rest heeft welliswaar geen druk meer, maar zit nog steeds tegen elkaar.Alleen liggen de schijven nog op een bepaalde volgorde?