Het grote Yamaha Diversion topic (deel 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wens alle Diversion rijders heel fijne Kerstdagen en een fantastisch, gelukkig en vooral gezond 2011.

[afbeelding]
[afbeelding]
En ook van deze kant:

Prettige feestdagen en de beste wensen voor 2011.

santacrash.jpg

Sneeuw is zo ongeveer de enige weersomstandigheid waar ik niet bij rijdt
Heel verstandig! Dit zei ik ook altijd.
Ik heb 1 keer uit uitzondering gemaakt, en het resultaat is bekend... Doe ik dus niet meer.
[me="RemcoNL"]werkt al 3 dagen thuis :)[/me]

ja kan dat een dikkere slof voor achter :) ook mijn 1994... leuk

maat 140 voor achter voor 105 euro incl verzendkosten is dat duur dan...?

doe mij maar een metzler....

Laatst bewerkt:
:^

Metzeler Inderdaad,

Trouwens van de Roadtec Z6 is nu de opvolger Z8 er ook, iemand ervaring mee?

Ze zouden wel moeten passen, de maten op de website van MEtzeler komen overeen met de max maten van een xj900 uit 1995

Website Metzeler

Front tyre size 120/70 x 17
Rear tyre size 150/70 x 17

:^

Metzeler Inderdaad,

Trouwens van de Roadtec Z6 is nu de opvolger Z8 er ook, iemand ervaring mee?

Ze zouden wel moeten passen, de maten op de website van MEtzeler komen overeen met de max maten van een xj900 uit 1995

Website Metzeler

Front tyre size 120/70 x 17
Rear tyre size 150/70 x 17
Net op de markt en ervaringen :?

Het is al weer even geleden dat ik hier ben geweest (goed-weer-rijdert die ik ben ;)), maar iedereen hele fijne feestdagen en een veilig 2011 met veel div-km's!!!
21-santaBike.jpg

Ik ben bezig met het kopen van een huis waardoor m'n divje niet meer onder een afdekhoes in de voortuin hoeft te staan maar netjes droog :)

Tja, verkeerde tijd van het jaar voor velen, maar ideaal om achterstallig onderhoud te verrichten. ;) 8-) :]

Inderdaad. Kom toch geen meter vooruit.... Dus inderdaad maar van de gelegenheid gebruik gemaakt.

GIVI-Wingrack01.jpg

Het aluminium van het kofferrek was behoorlijk aan het oxideren. De verf bladderde er aan alle kanten van af.
GIVI-Wingrack02.jpg

De knipperlichten even losgemaakt en van binnen goed schoon gemaakt. En dat was nodig.
GIVI-Wingrack03.jpg

De verf en de oxide verwijderd.
GIVI-Wingrack04.jpg

Uiteraard eerst met primer spuiten en dan een nieuwe laklaag.
GIVI-Wingrack05.jpg

Dat moet er weer even tegen kunnen.
GIVI-Wingrack06.jpg

@Kees: Netjes! Als het weer zo blijft kan ik ook wel aan m'n voorkuip gaan beginnen, rijden lukt toch niet. Maar ik vrees dat ik de komende 2 weekenden toch niet echt tijd heb ervoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan