De laatste foto's zien er weer netjes en bijna als nieuw uit.Inderdaad. Kom toch geen meter vooruit.... Dus inderdaad maar van de gelegenheid gebruik gemaakt.
[afbeelding]
Het aluminium van het kofferrek was behoorlijk aan het oxideren. De verf bladderde er aan alle kanten van af.
[afbeelding]
De knipperlichten even losgemaakt en van binnen goed schoon gemaakt. En dat was nodig.
[afbeelding]
De verf en de oxide verwijderd.
[afbeelding]
Uiteraard eerst met primer spuiten en dan een nieuwe laklaag.
[afbeelding]
Dat moet er weer even tegen kunnen.
[afbeelding]
@Kees: Netjes! Als het weer zo blijft kan ik ook wel aan m'n voorkuip gaan beginnen, rijden lukt toch niet. Maar ik vrees dat ik de komende 2 weekenden toch niet echt tijd heb ervoor.
De schaafplekken heb ik geschuurd (nep-Dremel schuurtonnetje), laagje doorzichtige Owatrol (ook op m'n demper) eroverheen, en de zwarte delen een likje zwarte hoogglans (van de Gamma, dat stond hier nog...). Van een afstandje valt het nauwelijks opWil je de kuip maken? Of ga je voor een tweedehandsje? De rest van de schade viel mee toch?
Ik ga morgen met de trein... Een half uur eerder van huis, een half uur later aankomen. Nog afgezien van vertraging. Oja, en tegen een hogere kilometerprijs...Ik hoop dat de dooi zal gaan inzetten, maar ik ben bang dat ik wat minder mobiel zal zijn de komende tijd.
Vuurvast ?? Of bedoel je hiitebestendig?weet iemand waar je vuurvaste verf kan krijgen? ik heb bij de gamma wel spuitbussen gezien van 0,5 liter voor 13 euro dit lijkt mij goedkopen te kunnen?
En heeft dat gewerkt,Vuurvast ?? Of bedoel je hiitebestendig?
En welke kleur moet dat zijn?
Ik heb voor mijn vorige motor wel Matzwart, voor de cilinders gekocht bij Multimate, spuitbussen, hittebestendig tot 600 gr. Weet niet meer wat dat koste maar viel heel erg mee.
Dat heeft perfect gewerkt, de cilinder wordt bij lange na niet zo heet.En heeft dat gewerkt,want een cilinder wordt toch warmer volgens mij.
Ik geef toe dat ik nooit de temperatuur heb gemeten, maar met onbeschermde handen of andere lichaamsdelen blijf ik toch uit de buurt.Dat heeft perfect gewerkt, de cilinder wordt bij lange na niet zo heet.
Die haalt de 100 gr niet eens, en da's maar goed ook, als die werkelijk zo heet zou worden als jij denkt zou je er niet met je benen in de buurt kunnen zitten zonder schade
Foto's van de schade staan een stukje terug, maar nog niet van de kapdelen los. Die maak ik binnenkort, echter ben ik voorlopig niet meer thuis.Zonder foto's kan ik er niks van zeggen. Maar een hoop is meestal wel te fixen. Maar hoeveel tijd en geld wil je er aan besteden. Reparatie kost enorm veel tijd. Zeker als de boel gespoten moet worden. Op de sloop niks verkrijgbaar? Desnoods een in een andere kleur.
kleur maakt niet uit en ik vind 13 euro ook wel meevallen ik heb alleen maar 0,1 liter nodig en die spuitbussen zijn allemaal 0,5 liter dus misschien weel iemand waar deze met misschien 0,25 liter tekoop zijn? ik moet trouwens de collector van mijn uitlaat inspuiten deze is opnieuw gelastVuurvast ?? Of bedoel je hiitebestendig?
En welke kleur moet dat zijn?
Ik heb voor mijn vorige motor wel Matzwart, voor de cilinders gekocht bij Multimate, spuitbussen, hittebestendig tot 600 gr. Weet niet meer wat dat koste maar viel heel erg mee.
Wie had hier een tijdje terug het idee om zadel verwarming te gaan maken ?
Hier is iets voor een prijs waarvoor je zelf niet iets kunt gaan maken lijkt mij
Rij jij veel rond dan ........
Ben wel zeer benieuwd....prijs is ook aangenaam. Ik zou het alleen wel aansluiten dmv en relais.
Terugkomend op het lager verhaal, ik heb nu 6 lagers (2 voor, 3 achter en 1 tandwiellager) voor € 35,-- incl. verzenden.
Thank you for your enquiry.
The front pair are £5.99 per pair, the rear 3 are £9.99 for the 3, and the sprocket carrier bearing is £9.50 (it's an odd size, so is unfortunately more expensive than the other bearing)..
That's a total of £25.48, plus £5.50 postage to The Netherlands.
zie www.motorcycle-bearings.com
Mss nog iets voor de OP...
http://www.cgi.ebay.com/ebaym...agename=STRK:MEWNX:IT
1.99 dollar per stuk verzenden ook 1.99 dollar.
Toegevoegd aan ''OP3 Tips & trucs:'', onder de naam ''Clignoteur voor LED-richtingaanwijzers''.Mss nog iets voor de OP...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...0453546213&viewitem=&sspagename=STRK:MEWNX:IT
1.99 dollar per stuk verzenden 2.99 dollar.