Ik heb juist interesse (ooit) in een linker collector... Rechts is perfect, links roest behoorlijk. Ik zie hier mogelijkheden ontstaan om onderdelen te gaan delenals je rechter dempertje nog ongeroest en helemaal krasvrij is, zou ik wel eens willen weten of je die aan mij zou willen afstaan
Als je al iets zoekt kijk dan naar blanke tectyl, daarvan heb ik de beste recensies gelezen maar zelf nooit gebruikt.Zijn er hier tips voor tectyl? Vorige winter heb ik na elke rit m'n Div afgespoeld, maar daarna is-ie binnen een dag nat, en op het werk kan ik sowieso niet spoelen.
Nu wil ik hem niet meer afspoelen, maar wel iets beschermen. Morgen is m'n enige kans om een spuitbus te kopen, dus: wat moet ik hebben? En hoe spuit ik dat er op: hoe zorg ik dat ik alle delen raak, en hoe voorkom ik dat juist banden/remschijven en zo geraakt worden? Volgens mij zijn juist de delen die goed vies worden met een spuitbus moeilijk te bereiken... Oftewel: hoe zijn de ervaringen met tectyl?
Het alternatief is dat Div gewoon een hele zware winterperiode krijgt, en dat ik daarna wel zie wat er nog van over is
Als je kijkt in een motorbase van motozoom.nl en/of louis.de dan vind je de juiste spullen voor je fiets en/of een slang los maken en de binnendiameter opmeten.@ allemaal
Bedankt voor jullie tips !
slang en filter gaan gewoon een nieuwe op....
allen de diameter weet ik dan nog niet... ie mand nog een idee...
en ook diameter filter dan ....
ik wacht wel ff voor ik de slangen bestel kan ik ook meteen een nieuw filter in gooien
kosten zijn het ook niet...
Zijn er hier tips voor tectyl?
@anton: welke div heb je?
Ik heb deze: http://cgi.ebay.nl/OXFORD-HANDLE-GR...ycle_Gloves&hash=item563aee650f#ht_1270wt_702Net even een ritje gemaakt, mooi weer alleen wel erg koude handen! Weet iemand mooie handkappen voor de div?
Ik zou het niet weten, want ik rij al 34 jaar zomer en winter en heb bij mijn weten pas 2 maal de fiets -door ijs en/of sneeuw- laten vallen (stapvoets en niet op snelheid).Kortom een zeer geslaagde middag waarin me één ding helemaal duidelijk is geworden zolang je geen zijwieltjes aan je motor heb zitten moet je niet in een slip raken omdat je dan absoluut plat op je snufferd gaat.
Ik zou mijn motor paraat houden voor ritjes deze winter maar heb besloten om hem in de winterstand te zetten, zonder ABS ben je absoluut kansloos als het een beetje glad is.
hoi!
ik ben in dubio
Er komt een nieuwe motor, een Allroad, waarschijnlijk een R1100GS. Wolve heeft er gister een gekocht en nu ben ik op zoek naar de juiste voor de juiste prijs.
Maarja, de Div.. emotioneel gezien kan ik geen afscheid van 'm nemen, wat een plezier heb ik met die fietsHeb 'm over de 100.000km geholpen en was van plan 'm nog wel een keer de 0 te laten zien, maargoed.. financieel gezien is 't natuurlijk werkelijk waar onnodig om 2 dijken van fietsen te hebben staan, waarbij ik de nieuwe ook daarvoor kan gebruiken waar ik de Div voor gebruik..
En als ik 'm verkoop, wat zal ik er dan voor vragen? Heb gezocht en kan er zo'n 2500 euro voor vragen als ik de overige prijzen moet geloven..
Ik weet 't niet.. wat denken jullie?
Dat je een andere wil kopen nemen we even voor feit aan, want dat is natuurlijk een andere discussie. Je diversion met meer dan 100.000 verkopen gaat lastig worden. En die 2500 is een leuke prijs waarvoor ze te koop staan, maar waarvoor ze niet weg gaan. Na mijn ongeluk begin mei heeft Termaat voorgesteld om de div die ze daar hadden staan te ruilen met mijn 'wrak'. Ik heb het toen niet gedaan en die div staat er nog steeds. Heeft 75.000 en ze vragen er net geen €3000,- voor. Betwijfel heel erg of je de joue voor €2500 kunt verkopen. Zeker niet met die uitlaat die waarschijnlijk binnenkort weer aan vervanging toe is.hoi!
ik ben in dubio
Er komt een nieuwe motor, een Allroad, waarschijnlijk een R1100GS. Wolve heeft er gister een gekocht en nu ben ik op zoek naar de juiste voor de juiste prijs.
Maarja, de Div.. emotioneel gezien kan ik geen afscheid van 'm nemen, wat een plezier heb ik met die fietsHeb 'm over de 100.000km geholpen en was van plan 'm nog wel een keer de 0 te laten zien, maargoed.. financieel gezien is 't natuurlijk werkelijk waar onnodig om 2 dijken van fietsen te hebben staan, waarbij ik de nieuwe ook daarvoor kan gebruiken waar ik de Div voor gebruik..
En als ik 'm verkoop, wat zal ik er dan voor vragen? Heb gezocht en kan er zo'n 2500 euro voor vragen als ik de overige prijzen moet geloven..
Ik weet 't niet.. wat denken jullie?
Ik vind het licht in het smalle gangetje tegenvallen en bij die foto van voren schieten de lichtstralen in alle richtingen.
Mijn vraag/tip: Is je reflector in de lamp misschien vuil of beschadigd
2500€ ?!?!hoi!
ik ben in dubio
Er komt een nieuwe motor, een Allroad, waarschijnlijk een R1100GS. Wolve heeft er gister een gekocht en nu ben ik op zoek naar de juiste voor de juiste prijs.
Maarja, de Div.. emotioneel gezien kan ik geen afscheid van 'm nemen, wat een plezier heb ik met die fietsHeb 'm over de 100.000km geholpen en was van plan 'm nog wel een keer de 0 te laten zien, maargoed.. financieel gezien is 't natuurlijk werkelijk waar onnodig om 2 dijken van fietsen te hebben staan, waarbij ik de nieuwe ook daarvoor kan gebruiken waar ik de Div voor gebruik..
En als ik 'm verkoop, wat zal ik er dan voor vragen? Heb gezocht en kan er zo'n 2500 euro voor vragen als ik de overige prijzen moet geloven..
Ik weet 't niet.. wat denken jullie?
Bij zo'n kilometrage zou ik hem/haar als pekelfiets zelf houden (met genoeg plaats), want 100K is voor de eigenaar een mijlpaal, maar voor een koper een tegenvaller, die niet weet wat hij krijgt.ik denk dat je blij mag zijn als je er 1500€ voor krijgt met 100k+ op de teller
Welke LED's heb je gebruikt en makkelijk te monteren
Merk, type en prijs a.u.b. & misschien interessant voor de OP.