Hartstikke leuk tochk doe de uitwijk aan de rechterkant.
En als laatste kom ik recht achter de pliesie aanrijden
Echt super grappig, had nog niet zoveel les gehad ton. Heb er overigens een geel hesje met blik op de weg logo van gehad. Zaten steeds met de instructeur te geinen, bonuspunten als je de agent of zn motor aanrijd. Dat kwam ik dus aan t einde doenAlleen instructeur schreeuwde dat t toch niet mocht in m oor, flauwerd...
Leuke lesmotor hoorWel grappig, dat gestuntel te zien. Paar maanden terug reed ik ook zo.Ben toch blij dat ik nu met papiertje en ervaring en bijna zonder gestuntel kan rijden. Mijn instructeur heeft met mijn telefoon dit filmpje gemaakt destijds. Op een Yamaha XJ6N uit 2010 ja.
Kan het zijn dat ik je vandaag zag rijden vanuit richting Noorden, een auto inhalend? Ik uit richting Alphen.
Zo ja, dan is je koplamp inderdaad redelijk verblindend en hinderlijk. Viel mij vorige week ook al op. Is niet zozeer dat ie te hoog staat, maar is inderdaad gewoon teveel strooilicht. Geen mooie bundel. Je valt er wel mee op, maar denk op een verkeerde manier. Reflector van de Diversion, en mogelijk het glas ook is er denk ik gewoon niet geschikt voor.
Ik heb zelf gewoon een goede kwaliteit Philips lamp en een volgens mij goed afgestelde koplamp voldoende licht. Het zal nooit de verlichting worden van een moderne auto, maar is niet anders.
Ja dat was ik... ik heb nu mij lamp helemaal naar beneden gedraaid en ik laat het maar zo, sorry...als ik je weer tegenkom
De licht opbrengst en voorrang bij rotondes bevalt me beter dan de enkeling die seint. Het is niet anders, na die kloothommel heb ik hem al veel lager gedraaid.
Kan het mss zijn dat de bixenon zo'n metalen kap over de lamp heen heeft? Volgens mij heeft een "enkele" xenon dit niet, of heeft ie het ook?
...en ga bij jezelf (toch) te raden hoe intensief je je achterrem bij normaal remmen gebruikt.
Het kan zomaar in je rijstijl slijten om 'm te veel /zwaar te gebruiken.
Er zit trouwens wat olie op het inverende (chromen?) gedeelte m'n rechtervoorvork.
Ik heb begrepen dat ik hier wel mee kan doorrijden, maar er op moet letten dat het niet teveel gaat lekken en op m'n remschijven komt (uiteraard). Mee eens?
Binnenkort maar even naar de garage (m'n ouders) afreizen om de keerring te vervangen. Leuk; m'n eerste echte motorklus! Iemand hier met ervaring?
Het is wel goedkoper meer met achter remmen toch? Remblokjes goedkoper maar ook de remschijf
Enja gewoon wat vaker laten uitrollen dan hard remmem scheelt ook een boel
Nog even onder de aandacht brengen.
Heeft iemand ervaring met het vervangen van een voorvorkkeerring van z'n div 600?
Ik nog niet, maar het verhaal van Ronk maakt al een hoop duidelijk lijkt me, en hier is een link naar een zelfde soort verhaal, ook NIET bij een Div, dat staat in het grote How-To topic.Nog even onder de aandacht brengen.
Heeft iemand ervaring met het vervangen van een voorvorkkeerring van z'n div 600?
MOOIJaja, ik ben nu officieel eigenaar van mijn tweede Yamaha, een goudkleurige, wel 25 kleppen, en een prachtig geluid! Type YAS-275
GrapjeMoet toch wat te doen hebben nu mijn trouwe Diversionnetje in winterslaap is gegaan... ik mis m nu al...
Ja mooii hè, maar nou zie ik 'm alleen, ik wil Niekie horen, of eigenlijk niet Niekie, maar die mooie Yamaha
Nou nee, niet tegelijkertijd, maar ach, wie weet is ze wel een verborgen talent a la Candy Dulfer, Sax en zangGeen angst, ik denk niet dat ze tegelijkertijd zal zingen.
Straks ontstaat er nog een Diversion bandje hierGelukkig heb ik ook nog een Yamaha die ik iedere dag wel hoor.
En ik kan nog meezingen ook.(niet mooi wel hard)
Whahaha, wat een creativiteitHij is nu bij de reparateur, de kleppen moeten gesteld worden, maar een bandje lijkt me leuk