Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vastzittende boutenIemand nog tips om lamgedraaide schroeven te verwijderen? Anders dan uitboren....
Iemand nog tips om lamgedraaide schroeven te verwijderen? Anders dan uitboren....
Schroef waarme rechter zijpaneel vast zit is behoorlijk kapot gedraaid en zit ook behoorlijk strak vast Kan dat stuk plastic nu dus niet verwijderen
Gefeliciteerd ermee! Piccie?Vorige week woensdag heb ik mijn XJ600S ingeruild voor een XJ900S (1997, 35000 km, donkerrood, met twee grote Krauser koffers erop)
En hij rijdt heerlijk! Da's wel even een verschil met de 600 zeg; niet qua moeilijkheid (hij rijdt heel gemakkelijk), maar wel qua trekkracht
Duitse snelweg met 160-170 km/u kruissnelheid is prima te doen, en bij een verbuik van ca. 1:15 vind ik dat ook heel netjes.
Gefeliciteerd ermee! Piccie?
En pas je ondertitel ff aan
Nee, het gaat om het stuk kuip aan de zijkant van de motor. Onder de buddy zit in het midden een schroef. De kop van die schroef is bij mij nogal kapotgedraaid. Is nu meer een groot gat dan een kruisJe bedoeld je voorkuip en dan je rechterkant ? Misschien is de moer losgegaan en moet je die tegenhouden ? Bij mij zit zo'n moer in rubber en zit dat niet al te stevig vast, dus dat draait mee als je hem wilt loshalen.
Dit al geprobeerd (in volgorde)?Nee, het gaat om het stuk kuip aan de zijkant van de motor. Onder de buddy zit in het midden een schroef. De kop van die schroef is bij mij nogal kapotgedraaid. Is nu meer een groot gat dan een kruis
Vorige week woensdag heb ik mijn XJ600S ingeruild voor een XJ900S (1997, 35000 km, donkerrood, met twee grote Krauser koffers erop)
En hij rijdt heerlijk! Da's wel even een verschil met de 600 zeg; niet qua moeilijkheid (hij rijdt heel gemakkelijk), maar wel qua trekkracht
Duitse snelweg met 160-170 km/u kruissnelheid is prima te doen, en bij een verbuik van ca. 1:15 vind ik dat ook heel netjes.
Nee, het gaat om het stuk kuip aan de zijkant van de motor. Onder de buddy zit in het midden een schroef. De kop van die schroef is bij mij nogal kapotgedraaid. Is nu meer een groot gat dan een kruis
Die kruiskopbouten zijn diepe ellende. Zachter metaal konden ze écht niet vinden. Mijn oplossing: de dikste maat kruisschroevedraaier, ook met dikke handgreep. Schroevedraaier op de kruiskop, klap erop met de hamer en losdraaien. Stevige handen gevraagd. Daarna meteen vervangen door inbussen o.i.d.
Voorstel : als alle bouten, vijzen en moeren de revue gepasseerd zijn, kunnen we misschien de rubbertjes, membraantjes en kabelbaantjes behandelen. "Het grote Yamaha Diversion topic".....zo luidt de naam van deze topic toch, is het niet ? Als je begrijpt wat ik bedoel........
Kee ander topic... Ik ben bezig mijn achterlicht van mijn divi aan het veranderen. Heb vandaag alle ingredienten in huis gehaald inclusief de eerste vormen van mijn mal gespoten van purschuim. hoop dat het allemaal gaat lukken ik hou jullie op de hoogte.