Het grote XS1100 Topic

Nieuwe kranen, geen vacuüm maar gewoon "on" "off" "reserve".

IMG20220324183344.jpg
IMG20220324183223.jpg

Eens kijken of ik morgen avond de motor weer eens kan laten lopen. Moet toch weer eens proberen om een rondje te maken.

Die kuip op de motor in de laatste advertentie is de Mockett sportversie van de Martini kuip. Werd pas later als los accessoire verkocht, vooral in Engeland. Nooit eerder in Nederland gezien. De uitlaat is een Marshall 4 in 2 met balanspijp. Veel beter en veel zeldzamer dan de Deeptone 4 in 1 van Marshall. Zijn helaas niet lang verkocht. Voor geïnteresseerden: ik heb nog zo een set nieuw in de doos liggen. Zadel ..... tsja... zal wel lekker zitten maar mooi is anders ..

Die kuip op de motor in de laatste advertentie is de Mockett sportversie van de Martini kuip. Werd pas later als los accessoire verkocht, vooral in Engeland. Nooit eerder in Nederland gezien. De uitlaat is een Marshall 4 in 2 met balanspijp. Veel beter en veel zeldzamer dan de Deeptone 4 in 1 van Marshall. Zijn helaas niet lang verkocht. Voor geïnteresseerden: ik heb nog zo een set nieuw in de doos liggen. Zadel ..... tsja... zal wel lekker zitten maar mooi is anders ..
Koffermeuk eraf,fatsoenlijk zadel erop en dan is ie al een eind opgeknapt;)

Zal wel een flink prijskaartje hebben

Zal wel een flink prijskaartje hebben
Ligt er aan of de eigenaar enig idee van de waarde heeft,vaak als er bieden bij staat weet men dat niet,
voorlopig nog weinig interesse om te bieden,maar ja die foto,s zijn ook redelijk kansloos.|(

Benzine dop/kap tot het laatste onderdeel uit elkaar gehaald.
Vol met roest en tankcure. Schoongemaakt en weer gemonteerd.
Wat zal de volgende verrassing zijn...

Een koper 😁

Benzine dop/kap tot het laatste onderdeel uit elkaar gehaald.
Vol met roest en tankcure. Schoongemaakt en weer gemonteerd.
Wat zal de volgende verrassing zijn...

Een koper 😁
Hoop het voor je,weer eens wat anders dan de ellende.;)

Kan de ellende door naar de koper....⭕+;)
Tja,dat is dan zijn probleem,als je oud spul koopt moet je niet raar opkijken
dat er wat aan mankeert,ik heb toen ik mijn GL kocht ook het nodige(preventief) nog vervangen,
inmiddels 40000km verder zonder noemenswaardige problemen,1x een koppelingshulpcilinder
vervangen en een telleraandrijving,de laatste koste ook maar 20,- gebruikt.
Verder alleen maar regulier onderhoud.Een XS1100 blok kan met het juiste onderhoud ook vele tonnen mee.

Terug
Bovenaan Onderaan