Of je zorgt ervoor dat je zelf de grootste, sterkste lompste bent, dan ben je niet gehinderd.Ja Neander, het leven is hard en onverbiddelijk en daarna ga je dood. Zo is het, dus je hoeft het niet te versnellen.
Da's klote, waarom stonden ze niet gewoon aan de kantVandaag voor het eerst (ja ja) tussen de file doorgereden. Heel veel koekblikken (vooral de grote en dure) die voor me schoven. Zelfs een politieauto die netjes voor me opzij ging.
Dan heb je een deuk, een hoop gedoe en veel ergernis. En bovendien voorgang verlenen is een plicht. Voorrangnemen is geen recht. Dus als je dat wel bewust doet, is er zelfs een kans dat je er niet eens mee wegkomt. Kortom je hebt ergernissen in het verkeer, maar waag je er niet aan om de strijd op deze manier aan te gaan.
Er zijn zat verhalen waarbij dit soort acties helemaal niet goed afliepen, soms met degene die het veroorzaakte en soms met de ander.
Hier ligt Rnej, hij had voorrang...
Dan heb je een deuk, een hoop gedoe en veel ergernis. En bovendien voorgang verlenen is een plicht. Voorrangnemen is geen recht. Dus als je dat wel bewust doet, is er zelfs een kans dat je er niet eens mee wegkomt. Kortom je hebt ergernissen in het verkeer, maar waag je er niet aan om de strijd op deze manier aan te gaan.
Er zijn zat verhalen waarbij dit soort acties helemaal niet goed afliepen, soms met degene die het veroorzaakte en soms met de ander.
Hier ligt Rnej, hij had voorrang...
Ik laat het zelf meestal wel merken dat ik voorrang had. Maar goed, zeker in de polders waar soms huizen recht op de hoeken staan waardoor je geen overzicht heb haal ik mijn schouders op. Rechts je voorrang nemen is dan vragen om problemen. Want je bent onzichtbaar voor elkaar. Tenzij je elke kruising stapvoets neemt om het straatje in te kijken.
Tenzij je met het grootste voertuig rijdt, dan kom je overal mee weg.Dus er gebeurt niets, de asociale verkeersdeelnemers kunnen dan maar gewoon hun ding blijven doen omdat er niets of niemand hen ook maar een stroobreed in de weg legt om hen op hun verantwoordelijkheden en mogelijke gevolgen van hun daden te wijzen!!
Post jij nou echt altijd hetzelfde