Landsmeer. Keet van kws.De Punt of Z. IJdijk?
Poging tot flirtenVanochtend een Ford? Combo autootje naast mij, di ebleef maar naast mijn hangen.
Dacht was dat nu weer voor geneuzel zo vroeg in de ochtend.
Kijk op zij richting de bestuurder, en kreeg een duimpje van hem.
Geen idee, dus maar duimpje terug gegeven
Daarna ging het gas er op bij hem en weg was hij.
Weet nog steeds niet waarom
Hij vond jou natuurlijk geweldigVanochtend een Ford? Combo autootje naast mij, di ebleef maar naast mijn hangen.
Misschien is er nog wel een hotelkamer vrij in de buurtHij vond jou natuurlijk geweldig
De man had gewoon goeie zin en de kachel aan ,toen zag hij je en dacht ,topperVanochtend een Ford? Combo autootje naast mij, di ebleef maar naast mijn hangen.
Hij vond je lief.Vanochtend een Ford? Combo autootje naast mij, di ebleef maar naast mijn hangen.
Zou dat het zijn geweest. Vandaar dat het mij nooit gebeurt ...Hij vond je lief.
Alles oké met jou?Gister overvallen door een hagelbui. Gelijk een dikke koek op de A8. Ik moest de middenstreep over om de afslag te nemen. Voorwiel en achter wiel waren het er niet mee eens. Boem daar lag ik midden op de snelweg
Nee hoor keurig gerepareerd, rekening €0.Mañana mañana
ja hoor en de motor ook. t ging langzaamAlles oké met jou?
Tuurlijk niet, moest nog 7,5 km verder fietsen. Was verder ook nergens glad, maar was wel gelijk even wakker. Tussen moment van opstaan en de val zat net 15 minutenEn het trapfiets ding achter gelaten en verder gaan lopen?
Achterwiel gleed weg, voorwiel gleed weg. Voetje naar de vloer. Banden kregen grip en hopla highsider de andere kant op, maar omdat 1 voet al aan de grond stond de tweede neergezet. Vervolgens met een spagaat over de fiets heen gestaan terwijl die daar lag.Dus je stond al op vóór het vallen?
Hoeft niet. Eenrichtingsverkeer in een woonwijk om 06:00. Eer dat ik überhaupt iemand tegenkom ben ik meestal al 10 minuten verderWel eerst even rond gekeken of niemand het zag?
Andersom was gekker...Tussen moment van opstaan en de val zat net 15 minuten
Dan was het even niet goed gegaan ja. Dat had wel een bezoekje aan de huisarts geweest dan. In principe zou je natuurlijk met je hoofd de straat verkeerd kunnen knuffelen.Andersom was gekker...