Doet de politie eigenlijk iets met zulke aangiften?Vanochtend, A27 richting Almere net voor de afslag A12 Utrecht jaarbeurs.
Deze automobilist heeft nu een aangifte van gevaarlijk rijgedrag bij de politie liggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doet de politie eigenlijk iets met zulke aangiften?Vanochtend, A27 richting Almere net voor de afslag A12 Utrecht jaarbeurs.
Deze automobilist heeft nu een aangifte van gevaarlijk rijgedrag bij de politie liggen.
Ik vond de motorrijder echt wel een belabberde rijpositie hebben, dan kan je dit verwachten (niet dat ik het goed praat hoor)
Maar hem aangeven voor gevaarlijk rijgedrag en dan zelf tussen twee auto's met een gangetje van 60+ ? zijn spiegel inklappen.... okeyyyy...
Gevalletje poging tot zelfmoord. Je moet gasgeven op een motor.Vanochtend, A27 richting Almere net voor de afslag A12 Utrecht jaarbeurs.
En overigens niet op de strepen tussen twee rijstroken blijven rijden, maar voor iedere medeweggebruiker duidelijk maken in welke strook jij rijdt! Die automobilist achter je kon ook niet weten wat je van plan was tot je ineens naar links ging. Dan is dat voor jouw risico!Vanochtend, A27 richting Almere net voor de afslag A12 Utrecht jaarbeurs.
Heb je een tank van 9 L ofzo dat je de 110km amper haalt?Die 4 cilinder krengen verbruiken toch veel.
En overigens niet op de strepen tussen twee rijstroken blijven rijden, maar voor iedere medeweggebruiker duidelijk maken in welke strook jij rijdt! Die automobilist achter je kon ook niet weten wat je van plan was tot je ineens naar links ging. Dan is dat voor jouw risico!
Vanochtend, A27 richting Almere net voor de afslag A12 Utrecht jaarbeurs.
Heb je een tank van 9 L ofzo dat je de 110km amper haalt?
Nee 12 Liter ofzo, maar ik rijd er wel stevig mee door.
Het ding is ook van '96 dus die verbruikt wat meer dan de meeste motors tegenwoordig.
Verbruikt ie in bochten minder of ga je langzamer door de bocht? :p10L op 110km.. dan rij je nog stevig door. Mijn fiets is uit 1988(600CC), en ik rij ongeveer 1:16 / 1:21 beetje afhankelijk van hoelang het rechtdoor is.
Verbruikt ie in bochten minder of ga je langzamer door de bocht? :p
Max Verstappen? (Die heeft ook geen rijbewijs )gisteren op de Slachthuislaan Antwerpen (voor de mensen die het kennen) in de richting van de Schijnpoort.
Halverwege de straat is er een zijstraat rechts waar vaak auto's uitkomen maar eerst goed naar links kijken.
Deze speciale klas lul keek naar ?rechts? en kwam in 1 ruk de baan op.
gelukkig zag ik hem aankomen en kon al afremmen, hij schrok wel van het audio concert aan claxon en reVVs dat hij toen te horen kreeg.
Ernaast gaan hangen en op mijn helm getikt.
Hij keek 1 seconden naar mij en keek dan maar strak vooruit, die doet dat geen 2de keer meer..
Max Verstappen? (Die heeft ook geen rijbewijs )
Het was eigenlijk eerder een Mohammed Verstappen
Elke keer ik ga tanken zit ie vol na 8-9 liter te hebben getankt dus normaal zou er nog 3 liter moeten inzitten.
Maar hij stond op reserve en viel uit.
Op de papieren staat tank van 12 liter, ik reed, hij viel zonder naft, ga tanken en er kon maar 9 liter in.
Volgens mij zit dat naftkraantje gewoon te hoog op de tank ofzo en zit de naft lager.
Draai vanmorgen linksaf een straatje in (richtingaanwijzer staat nog aan op foto), kom ik een fietser tegen midden op mijn weghelft.
Als ik mijn linkerarm had uitgestoken lag hij van z'n fiets...
[afbeelding]
Bekend verschijnsel bij fietsers. Wanen zich onkwetsbaar...
Hoe vaak ik niet op de motor op weg naar werk in de binnenstad Utrecht fietsers (studenten) de stuipen op het lijf heb gejaagd door de fietsers aan te kijken en ook door te rijden om te kijken wie er stopt. Niet altijd gewonnen maar wel altijd de fietsers duidelijk kunnen maken dat zij niet bepalen wie voor mag gaan. Daar hebben we spelregels voor afgesproken. Die ook voor fietsers gelden.
Kenne gij geen wheelie? :pNet klaar met zwemmen en mn motor met een halflege voorband aangetroffen. Op de duoseat gaan zitten bij het naar huis rijden.... Na een halfuurtje staan band driekwart leeg :s.
Gefeliciteerd en waar was de rijschool niet blij mee, je rijbewijs of de motor?
Vanwege die motor moeten ze niet moeilijk doen daar zijn het LESmotoren voor en zullen ze moeten verzekeren voor dat soort dingen....