Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep, ook die memo heb ik gemist.Wist je dat niet? Is al jaren zo. Zeker ook de memo gemist over het niet langer hoeven te gebruiken van de richtingaanwijzer?
...
Ja hoor want dit is dus wel gerelateerd...en gaat dus wel overMaar mag ik dan als die een ritje in zijn auto maaktniet meerschrijven over die die wat leuks onderweg uithaald wat ik toevallig zie op dat moment???
Het zal mij echt aan m'n reet roesten met welk voertuig je iets hebt meegemaakt. Voor mijn part is het zelfs iets wat je te voet is overkomen.
Ha, dat is nog eens een goed verhaal om te vertellen. En gefeliciteerd!Vandaag onderweg naar mijn motorexamen op mijn bek gegaan. Spiegel gebroken, mijn ego een deuk, stepje afgebroken en de koppeling was brak.
(Koppeling deed het alleen als je hem naar beneden duwde en dan naar je toe haalde. Naar je toe halen en naar beneden drukken werkte niet.)
Heb de motor naar de rijschool gereden, ben op een andere motor gestapt en daarop examen gedaan. Dat ding reed echt compleet anders. Maar ik ben geslaagd.
Dus mijn A2 rijbewijs heb ik in de pocket. Rijschool was er niet blij mee. Met 6 uur rijles heb ik ze met de schade aan de motor meer gekost dan opgeleverd. (oeps)
Waarom reed hij 'rechts' en waarom ging jij naar rechts? Hield een strook er mee op?Mijn welgemeende excuses voor mijn abrubte manoeuvre. Ik heb jou idd ook rechts van mij door de file zien rijden en dacht nog "bij het naar de andere baan steken even op de andere motorrijder letten".
Gefeli! :pVandaag onderweg naar mijn motorexamen op mijn bek gegaan. Spiegel gebroken, mijn ego een deuk, stepje afgebroken en de koppeling was brak.
Waarom reed hij 'rechts' en waarom ging jij naar rechts? Hield een strook er mee op?
Klopt. Op de A1 Amsterdam - Amersfoort gaat het bij Diemen op een aantal stukken van meerdere naar minder banen. Dat zorgt daar voor extra files en voor veel verschuivingen van automobilisten. Vervelende stukken snelweg zijn dat.
Viel mij ook al op. Ernaast dan vol in de claxon of toerenbegrenzer maar dan nog geen reactie dan weet je gewoon dat ze het er om doen.
Gefeliciteerd en waar was de rijschool niet blij mee, je rijbewijs of de motor?Dus mijn A2 rijbewijs heb ik in de pocket. Rijschool was er niet blij mee. Met 6 uur rijles heb ik ze met de schade aan de motor meer gekost dan opgeleverd. (oeps)
Gisteren onderweg naar motoport Zelhem. En op de weg van Ruurlo naar Zelhem zag ik ineens iets donkers op de weg liggen. Dus al rekening houden ermee en al uitkijken of ik er omheen kan zonder anderen tegen te komen. Kom ik dichterbij, blijkt het een doos met spijkers te zijn die van een wagen is gevallen. Dus de hele weg vol met spijkers. Helaas kon ik er niet helemaal omheen rijden. Maar daarna wel gestopt en omgedraaid. En alles opruimen. Gelukkig stopte er een dame om me te helpen en even later ook nog een vuilniswagen die een bezem bij zich had. Daarna nog even de banden gecontroleerd om te zien of ik geen spijkers had op gepikt.
Helaas zie je dit zo veel, dat bouwvoertuigen (daar ga ik even vanuit) spullen verliezen.
Klopt. Op de A1 Amsterdam - Amersfoort gaat het bij Diemen op een aantal stukken van meerdere naar minder banen. Dat zorgt daar voor extra files en voor veel verschuivingen van automobilisten. Vervelende stukken snelweg zijn dat.
Gefeliciteerd en waar was de rijschool niet blij mee, je rijbewijs of de motor?
Vanwege die motor moeten ze niet moeilijk doen daar zijn het LESmotoren voor en zullen ze moeten verzekeren voor dat soort dingen....
Boos natuurlijk, wie jat er nou spiegels?
Misschien door iemand die niet wilde dan je (vandaag) gingwie jat er nou spiegels?