Het grote wat ik onderweg heb meegemaakt topic deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou Het feit dat dit deel 15 is, zou het best wel goed gaan op deze manier

Misschien een idee om een discussie topic over topic inhoud te starten?

Laatst bewerkt:
Maar mag ik dan als :] die een ritje in zijn auto maakt niet meer schrijven over die :] die wat leuks onderweg uithaald wat ik toevallig zie op dat moment??? -O-

Maar mag ik dan als :] die een ritje in zijn auto maakt niet meer schrijven over die :] die wat leuks onderweg uithaald wat ik toevallig zie op dat moment??? -O-
Ja hoor want dit is dus wel :] gerelateerd...en gaat dus wel over :]
En ook als je op de stoep loopt ;)

Laatst bewerkt:
Het zal mij echt aan m'n reet roesten met welk voertuig je iets hebt meegemaakt. Voor mijn part is het zelfs iets wat je te voet is overkomen.

Vandaag onderweg naar mijn motorexamen op mijn bek gegaan. Spiegel gebroken, mijn ego een deuk, stepje afgebroken en de koppeling was brak.
(Koppeling deed het alleen als je hem naar beneden duwde en dan naar je toe haalde. Naar je toe halen en naar beneden drukken werkte niet.)
Heb de motor naar de rijschool gereden, ben op een andere motor gestapt en daarop examen gedaan. Dat ding reed echt compleet anders. Maar ik ben geslaagd.

Dus mijn A2 rijbewijs heb ik in de pocket. Rijschool was er niet blij mee. Met 6 uur rijles heb ik ze met de schade aan de motor meer gekost dan opgeleverd. (oeps)

Het zal mij echt aan m'n reet roesten met welk voertuig je iets hebt meegemaakt. Voor mijn part is het zelfs iets wat je te voet is overkomen.

Precies, wat mij betreft gaat het in dit topic om goeie verhalen. Geen beperkingen aan opleggen. Regeltjes zijn voor mensen die zelf niet kunnen nadenken

Benzine of olie in de bocht. Had een stuk ervoor al wat zien liggen maar waar ik reed zag het er gewoon schoon uit. Mijn mooiste drift ooit en bijna een highsider -O-

Gelukkig zoveel "skills :') " (lees geluk) dat ik hem overeind heb gehouden, toch wel lachen een beetje driften als je niet op je plaat gaat. :P

Vandaag onderweg naar mijn motorexamen op mijn bek gegaan. Spiegel gebroken, mijn ego een deuk, stepje afgebroken en de koppeling was brak.
(Koppeling deed het alleen als je hem naar beneden duwde en dan naar je toe haalde. Naar je toe halen en naar beneden drukken werkte niet.)
Heb de motor naar de rijschool gereden, ben op een andere motor gestapt en daarop examen gedaan. Dat ding reed echt compleet anders. Maar ik ben geslaagd.

Dus mijn A2 rijbewijs heb ik in de pocket. Rijschool was er niet blij mee. Met 6 uur rijles heb ik ze met de schade aan de motor meer gekost dan opgeleverd. (oeps)
Ha, dat is nog eens een goed verhaal om te vertellen. En gefeliciteerd!

Mijn welgemeende excuses voor mijn abrubte manoeuvre. Ik heb jou idd ook rechts van mij door de file zien rijden en dacht nog "bij het naar de andere baan steken even op de andere motorrijder letten".
Waarom reed hij 'rechts' en waarom ging jij naar rechts? Hield een strook er mee op?

Gefeli! :p
Hoe kreeg je dat voor elkaar?

Laatst bewerkt:
Gisteren onderweg naar motoport Zelhem. En op de weg van Ruurlo naar Zelhem zag ik ineens iets donkers op de weg liggen. Dus al rekening houden ermee en al uitkijken of ik er omheen kan zonder anderen tegen te komen. Kom ik dichterbij, blijkt het een doos met spijkers te zijn die van een wagen is gevallen. Dus de hele weg vol met spijkers. Helaas kon ik er niet helemaal omheen rijden. Maar daarna wel gestopt en omgedraaid. En alles opruimen. Gelukkig stopte er een dame om me te helpen en even later ook nog een vuilniswagen die een bezem bij zich had. Daarna nog even de banden gecontroleerd om te zien of ik geen spijkers had op gepikt.
Helaas zie je dit zo veel, dat bouwvoertuigen (daar ga ik even vanuit) spullen verliezen.

Waarom reed hij 'rechts' en waarom ging jij naar rechts? Hield een strook er mee op?

Klopt. Op de A1 Amsterdam - Amersfoort gaat het bij Diemen op een aantal stukken van meerdere naar minder banen. Dat zorgt daar voor extra files en voor veel verschuivingen van automobilisten. Vervelende stukken snelweg zijn dat. :Y

Klopt. Op de A1 Amsterdam - Amersfoort gaat het bij Diemen op een aantal stukken van meerdere naar minder banen. Dat zorgt daar voor extra files en voor veel verschuivingen van automobilisten. Vervelende stukken snelweg zijn dat. :Y

:^

Komt bij dat Eerf op dat moment reeds tussen de 2de en 3de rijstrook heen reed en ik nog tussen de 1ste en 2de. De 1ste hield er mee op en ik moest dus naar rechts.

Viel mij ook al op. Ernaast dan vol in de claxon of toerenbegrenzer maar dan nog geen reactie dan weet je gewoon dat ze het er om doen. :N |(

Ik heb een keer, iemand die het echt bont* maakte, via rechts ingehaald en met de linker hand zijn spiegel eraf gebeukt.

*lees expres slingeren, remmen, ruitenvloeistof spuiten en hiermee doorgaan na signalen.

Gefeliciteerd en waar was de rijschool niet blij mee, je rijbewijs of de motor?
Vanwege die motor moeten ze niet moeilijk doen daar zijn het LESmotoren voor en zullen ze moeten verzekeren voor dat soort dingen....

Gisteren onderweg naar motoport Zelhem. En op de weg van Ruurlo naar Zelhem zag ik ineens iets donkers op de weg liggen. Dus al rekening houden ermee en al uitkijken of ik er omheen kan zonder anderen tegen te komen. Kom ik dichterbij, blijkt het een doos met spijkers te zijn die van een wagen is gevallen. Dus de hele weg vol met spijkers. Helaas kon ik er niet helemaal omheen rijden. Maar daarna wel gestopt en omgedraaid. En alles opruimen. Gelukkig stopte er een dame om me te helpen en even later ook nog een vuilniswagen die een bezem bij zich had. Daarna nog even de banden gecontroleerd om te zien of ik geen spijkers had op gepikt.
Helaas zie je dit zo veel, dat bouwvoertuigen (daar ga ik even vanuit) spullen verliezen.

Toch netjes opgelost,

Hou ook vuilnis karren ( ook die met die afzet bakken ) een beetje extra in de gaten
als ze voor je zitten.
( zeker met een bolstaand netje )
We doen altijd ons best de zooi binnen de bak te houden, maar helaas lukt dat natuurlijk
niet altijd.

ik heb hier eigenlijk haast geen last van maar ja ik rij dan ook rond 07:00 uur langs dat punt op de A1 naar huis en niet 's middags rond 17:00 uur.

maar echt mooi opgelost zo jongens. :}

Gefeliciteerd en waar was de rijschool niet blij mee, je rijbewijs of de motor?
Vanwege die motor moeten ze niet moeilijk doen daar zijn het LESmotoren voor en zullen ze moeten verzekeren voor dat soort dingen....

Spul is ook wel verzekerd maar net als met auto/motorbedrijven is het eigen risico van de verzekering vaak 'net' iets meer dan de gemiddelde particuliere verzekering.

Bij mijn vorige werkgever was het eigen risico €5000. Toch lullig als een klant dan terugkomt na een proefrit met €4000,- schade en hij dan alleen de op het proefrittenformulier overeengekomen eigen risico van €750,- hoeft af te tikken. :')

Vanmiddag wilde ik even een stukje rijden om de motor te gaan wassen. Tijdens het opstappen had ik het gevoel dat er iets niet klopte.
Een paar seconden later zag ik het, allebei mijn spiegels gejat!

Boos natuurlijk, wie jat er nou spiegels? Meteen naar de Motozoom gegaan en de lieve medewerker heeft ze er nog opgezet ook nog.

Ben nu wel een beetje bang dat er nog meer gejat gaat worden.

@monomuis, daar zit wat in want ze hadden mij om te beginnen vrijdag gemaild dat ze zondag open zouden zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan