Mooi verhaal man, vertel dat tegen de mensen die van achter geschept worden en dat soort ongein.Je hebt het niet altijd in de hand en gezien de risico's is zo'n verklaring lang niet gek. Ik heb hier thuis mondeling wat dingen doorgegeven over hoe en wat als het mis mocht gaan. Twee ongelukken (1 met en 1 zonder schuld) maken je iets bewuster.
Je hebt het niet altijd in de hand
Nee hoor, dit is een janktopic.Wordt er niet een beetje teveel offtopic gejankt en gedaan? (just saying)
Nee hoor, dit is een janktopic.
Je hebt lang niet alles zelf in de hand. Je kan heel goed je best doen om ongelukken te voorkomen, maar het kan altijd misgaan. En op de motor gaat het dan vaak ook goed mis. Lijkt me handig dat je jezelf daar ook ff bewust van maaktWas je van plan om gekke dingen op jete gaan doen dan
Je eigen veiligheid heb je zelf in de hand, laat dat nooit van een ander afhangen
Zeker niet met de huidige verkeersmentaliteit
De meeste motorrijders houden daar rekening mee, anders zouden we al uitgestorven zijn.
Menig blikker zal daar overigens geen traan om laten.
Jup, maar hoe ernstig moet het dan zijn... daar zit ik een beetje mee.En mocht het tussen je oren niet allemaal meer zijn zoals je zelf graag zou willen en kunnen, laat dan dat spuitje maar komen, kan je ook vast laten leggen in je wilsbeschikking
Volgens mij gaan ze eerst naar je echtgenoot en als die er niet is, de kinderen. Je kan het ze wel wat makkelijker maken door het op papier te zetten, dan hoeven ze niet in moeilijke tijden moeilijke beslissingen te nemen. Vergelijkbaar met waarom je zelf gewoon moet regelen of je donor bent of niet. Overigens mag euthanasie alleen door jou besloten worden (evt dus met een wilsverklaring).Misschien moet ik een wilsbeschikking opstellen. Mijn kinderen weten precies wat ik wil, c.q. "wat ik gewild zou hebben", maar de kans is groot dat dat niet rechtsgeldig is.
Dus ophouden met jankenOeh oke. Goed om te weten
Dus ophouden met janken
Wilsverklaring is een naar onderwerp, maar ik vind het wel goed dat het hier op MF ter sprake komt. Juist op MF.
is al weer bijna tijd voor: "Het grote wat heb ik onderweg meegemaakt topic deel 12(XII)"
Precies. Ik dacht ook dat je als motorrijder altijd zelf kon voorkomen dat een ander je van de weg af rijdt, totdat ik daar lag, op de vluchtstrook van de A10.
uuhm ik bedoel juist "Het grote wat heb ik onderweg meegemaakt topic deel 13(XIII)"
Sukkel.Sorry, heb ik geen enkel respect voor of medelijden mee. Zelfmoord is verwerpelijk en laf.