Volgens die kerel van pirate racing zal je filter mss wat sneller vuil worden... . Ik lig er niet wakker van, als je ziet bij oude "ram air" motoren wat voor doorlaat er rechtstreeks naar de luchtfilter is... .
De tand minder hoor ik ook wel als oplossing...maar ik woon zelf op de (boeren)buiten, dus nooit echt stads verkeer.. Voor het accelereren, in 2de versnelling zet ik hem op de gas op't achterwiel dus zit wel snor
En wat het bokken betreft, je krijgt het wel minder maar is te eigen aan een potente 1 cilinder.
Mijn sr500 was origineel redelijk te doen onderin, nu is die een beetje aangepakt (grotere cilinder, mikuni 36, vliegwiel van 1kg(!) minder) en nu is het een hevig beestje! Onderin is die ook bokkig, maar klimt wel lekker in de toeren! Is het één of het ander... .
Beetje te vergelijken met een crosser en een enduro versie... .
Wat demper betreft...afgelopen zomer was er al decibel controle in de ardennen door de politie. Nu zal een akra met db-killer wel ok zijn, maar ik vind het origineel ook wel mooi en de prijs is voor mij dan wat te duur voor wat ik ervan terug krijg.
Ja af en toe geeft mijne ook wel is een fout melding. Ineens het Tc lichtje, iets met failure maar gaat altijd terug weg
. Is wel zelden dat het voorkomt echter.
Qua look heb ik zelf een plaatje gemaakt als nummerplaat houder op de achteras. Zo is de hele kont vrij en dat vind ik super cool. Heb ook maar 1 "bar end" spiegel, die ook niet hoog uitsteekt. Voor mij is hij nu zo goed als perfect. Dit seizoen nieuwe banden gestoken: dunlop sportsmart.
Eind maart haal ik hem terug buiten en dan vlammen maar!
Grtz