Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee helaas.Ah ja die had ik gezien. Hoopte stiekem dat jij een Nederlandse bron had, maar toch bedankt! Misschien toch maar bestellen
G&G shop doet wel Competition Werkes misschien daar eens proberen.Ah ja die had ik gezien. Hoopte stiekem dat jij een Nederlandse bron had, maar toch bedankt! Misschien toch maar bestellen
ligt het niet aan je ophanging die verkeerd is afgesteld? Een 150 band op een 4" is niet abnormaal..still hier.. heb de vit eens op het circuit gebruikt, super geinig, veel kijklustigen die het blijkbaar wel verstaan om terug plezier te maken op een circuitdag ipv een poging te doen om de nieuwe 200pk monster niet in de kattenbak te laten eindigen.
Bekijk bijlage 1676058
Standaard bandjes vonden het niet zo fijn, zette al stappen opzij zelfs zonder poging kneedown
Zelfs bij uitkomen bocht, dus gewoon ffe rustiger aan doen want de s22 liggen al klaar. (ga achter een 140 monteren ipv 150, want als je de foto ziet is de 150 niet geschikt voor een 4" velg )
Bekijk bijlage 1676059
Ik vis hem ook net uit de brievenbus, heb er al een Oberon opzitten, dus die brief gaat in de map bij de rest van de documentatie.Vandaag een terugroepactiebrief gekregen voor de onderste koppelingscilinder, bij mij heeft de originele het tot nu toe volgehouden.
Woon werkverkeer lijkt mij niet fijn op de Vitpilen maar een langere rit, ik moet ook zeker 220km rijden om in wat mooier gebied te komen, is wel te doen, in ieder geval niet slechter dan op mijn vorige speed triple.
gaan ze dit nu al, na bijna een decenium aan problemen, eindelijk aanpakken???Vandaag een terugroepactiebrief gekregen voor de onderste koppelingscilinder, bij mij heeft de originele het tot nu toe volgehouden.
Woon werkverkeer lijkt mij niet fijn op de Vitpilen maar een langere rit, ik moet ook zeker 220km rijden om in wat mooier gebied te komen, is wel te doen, in ieder geval niet slechter dan op mijn vorige speed triple.
Bizar he? Ben benieuwd of ze die van de 990 ook gaan doengaan ze dit nu al bijna een decenium aan problemen eindelijk aanpakken???
Kettingspanner? Daar heb ik nog geen brief over gekregen... . Die klappert wel als je hem in de zomer warm(heet) start maar is redelijk snel weg...Ik vis hem ook net uit de brievenbus, heb er al een Oberon opzitten, dus die brief gaat in de map bij de rest van de documentatie.
Als ik een keer in de buurt van de dealer ben wip ik wel even langs zodat ze ze allebei (die van de kettingspanner ook nog) administratief af kunnen doen.
Nee niet die kettingspanner.Kettingspanner? Daar heb ik nog geen brief over gekregen... . Die klappert wel als je hem in de zomer warm(heet) start maar is redelijk snel weg...