Ja de Tracer voldeed eigenlijk totaal niet aan m'n verwachtingen dus die heb ik ingeruild op de Triple. Nog geen seconde spijt van gehadGoed bezig! Je hebt nou een Street Triple erbij in plaats van de Tracer? Goeie keuze!
Die van mij heb ik twee maanden geleden de 40.000 beurt gegeven, geen bijzonderheden, blijft het prima doen!
Dat achterwerk eruit halen en smeren wil ik van de winter ook doen.
En fijn gereden?
Het blijft een leuk speeltje, ik ben er ook nog steeds blij mee!Na een testrit met een Aprilia RS 660 besloten dat mijn vitpilen toch wel een stuk leuker is.
De rs 660 mist het 'snappy' vd 701 en voelt zeker niet licht aan. Stabiel, super looks maar te weinig koppel dat pas bovenin vrijkomt. Voor een 660 best wel goed maar tov het vlakke instant koppel vd 701...
Je zit ook in de motor en dat sloeg wel tegen..
Dus terug helemaal verliefd en het gras is zeker niet groener a de overkant
Verkoop dus ingetrokken!
Jazeker, 333km gedaan woensdagEn fijn gereden?
Die grijpt überhaupt snel in achter vind ik.Ik heb die rit veel mijn achterrem gebruikt waarbij het ABS regelmatig in greep... .
Dat moet wel te doen zijn als je een beetje handig bent. En anders een tweedehands duozitje zien te vinden en die als basis gebruiken.Zou het trouwens doenbaar zijn om in plaats van het duozitje een vlakke bagage plaat te monteren om een stabiel laadplatformpje te bekomen? Zijn er montagepunten onder het zitje? Met wat huisvlijt lijkt zoiets me wel te maken. Eventueel bovenop het zitje, want kennelijk zit het achterlicht eraan vast??
Reden : een paar bevestigingspunten voor straps wat verder naar achteren lijken me wel zinvol
Die van mij staat er nog prima bij na 4 jaar en bijna 31000km.En nog een vraagje aan de veelrijders : blijft de bike netjes? Geen last van afbladderende verf, oxidatie...?