Bedankt voor de reacties. De kogel is door de kerk. Na veel wikken en wegen toch besloten om voor de kleine vitpilen te gaan (die momenteel wordt geleverd in België met gratis stuurkit voor een gekke 4799€), en deze helemaal af te monteren helemaal naar mijn zin. Ik ga er om te beginnen al een coober ecu in plaatsen (deze wordt ook 'aanvaard' door ktm want coober is hun huis tuner. De ecu is ook in één minuut te verwijderen indien de motor binnen moet voor een garantiegevalletje) Ik ga ook de vering upgraden (ander binnenwerk in de vering en een goeie shock) betere hendels, mooiere schroeven van probolt waar het kan, spiegels, tail tidy en misschien een uitlaatje. Dan is ie nog meer premium dan de 701.
Ik kies toch voor de zekerheid van 2j volledige garantie, een voor de lichtheid van het bestaan.
Een 660 heeft inderdaad meer koppel, maar ook een veel zwaarder vliegwiel en maar 5 versnellingen, waardoor hij luier aanvoelt dan de 401. Hij is ook net wat zwaarder.