GoldSmittie
Die hard MF'er
en zij koopt zeker dure make-up als leuk verjaardagskadootje voor ut mannetje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en zij koopt zeker dure make-up als leuk verjaardagskadootje voor ut mannetje
Haha ala Boy George!
Respect to the motorcycle!! Kwam hier net een motor langs...
Het was dan wel een zijspan but RESPECT..
er moest bij wel een kwartje in gegooit worden, maar toen had ik het door..................
kawaskli heet voortaan GoldSmittie (A.K.A. goudkneder )
dit zal niet een goed prototype zijn.
[afbeelding]
misschien zal deze uit de mottenballen zijn gehaald.
[afbeelding]
200 is the magic number... Rumours tell us that Triumphs speedbike-project Hurricane isn't as dead as Triumph always wanted to make us believe. Bikes like Suzukis new Hayabusa or Kawasakis mighty ZZR1400 are selling well and have this compelling charisma of Clint Eastwoods stallion. Hard to say "No!" for a company which gave us monumental bikes as f.e. the Rocket III – even if they said it for the reason of political correctness.
As a matter of course there are already tons of speculations and digital bruises out in the depths of the net: seems that the 200-mile-barrier would have to be cracked – and you'll need a lot of horsepower to achieve that aim. 200HP or even more would be likely if Triumph is taking it seriously – produced by a 1.275cc inline four-engine and a bikeweight of around 200 Kilos to be achieved. Another member in the 1:1 power-weight-ratio club? Most important: sophisticated aerodynamics – so the final looks will definetly be different from that modified Sprint-bodywork you can see on these digital visions... IF it's all gonna happen.
Woehoe!
Regen op zaterdag = zout weggespoeld = rijden op zondag
Daarnet een ritje van net geen 2 uur gemaakt. Laat maar komen die zon...
Lekker prototype trouwens die 1e foto. Alleen zie ik nogal weinig verschil met de huidige. Radiale remmen, lichte wijziging in kuipwerk, uitlaat, ...
En waar is dat dan? Hier ligt nog een laag sneeuw en het is een vieze bende hier. Kan echt nog niet rijden. Helaas, want ik wil zo graag!!!
regio Brugge, België.
Nu hopen dat het zo een tijdje blijft en niet opnieuw gaat vriezen.
Mag ik even vloeken in de kerk?
Ik zal me even voorstellen, ik ben op het moment de eigenaar van een Diversion 600 waar ik in 2 jaar ruim 40.000 km op heb gezet. Nou ben ik op zoek naar een nieuwe motor met iets meer power maar toch goede tour eigenschappen. Van mijn garage heb ik een aantal maal een Sprint ST (955i) mee gekregen en die beviel akelig goed. Op dit moment heb ik wel budget voor een nieuwe motor en de sprint kwam dus boven bij mij.
Nou komt het vloeken in de kerk :-p
Mijn oog is gevallen op een sprint RS (waarvan het hart natuurlijk nagenoeg gelijk is als de ST). aangezien ik geen RS forum kan vinden wilde ik graag aan jullie vragen of er dingen zijn waar ik op moet letten? het betreft een RS uit 2000, de 955i.
(natuurlijk buiten de ketting, banden, framenr e.d.) zijn er nog "zwakke" punten die vaak kapot gaan oid?
Alvast bedankt, Trip
Lijkt me ook leuk maar de 955 is nog binnen budget
up-grades voor de voor rem installatie.
*vervangen van de originele 14mm Nissin-hoofdremcilinder voor een 5/8" (~16mm) nissin-hoofdremcilinder.
... blablablablabla ...
*vervangen van de remzuigers (remklauwen).
... blablablablabla ...
het zijn eigenlijk Nissin remklauwen.
vooral bekent bij de sprint st 1050 2005> is het probleem dat met de remhandel een flinke slag moet maken voordat de rem aangrijpt en dan moet je nog flink doorknijpen.
... blablablablabla ...
*vervangen van de 4-pots Nissin/triumph klauwen voor 6-pots.
... blablablablabla ...
dit is het simpel vervangen van de 4-zuiger voor een 6-zuiger zonder een modificatie
Dit verhaal zit al een paar weken in mijn hoofd. Dat cursief gedrukte probleem herken ik niet, wel ging de fiets een stuk beter remmen na de beurt waarbij de remblokken vervangen waren.
Maar mijn echte vraag: wat mag ik verwachten van een upgrade van 4 zuiger klauwen naar 6 zuiger klauwen? Gaat de fiets echt heel veel beter vertragen? Of moet ik dan ook nog iets met de rempomp (of een andere component ) doen? Van de remmerij weet ik heel weinig, eigenlijk alleen dat je moet knijpen
Ik zou de info posten maar heb weinig bijzonders...
Wat wel leuk is dat ik daar mijn nieuwe motor heb gekocht het is een Sprint ST 955i geworden uit 99 vandaag het papierwerk geregeld en ben nu helemaal happy
Edit, natuurlijk even een fototje:
[afbeelding]