Het grote Triumph Sprint ST & GT Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zie Stebel Air Horn Test - 2006 Triumph Sprint ST
Aan zo'n filmpje heb je uiteraard ook niks (had hem ook al gevonden), kwaliteit is wel zo beroerd dat je niks zirt, daarnaast heeft hij het apparaat gesloopt ofzo, aangezien de onderdelen zo ver uit elkaar zitten ....
 
:W Zijn er nog mensen die naar de www.motorbeursutrecht.nl/ gaan!!?? *O* *O* *O*

full
 
Yep. Zaterdag


en zondag middag + afbouwen ben ik er ook voor de www.suzukibanditclub.nl
 
zozo, steentje is bij www.sprinter-forum.net wezen shoppen :P

vind overigens geen enkele modificatie (op pezzo's en laser na dan, lasers moeten wel 3 pijpen zijn uiteraard) een verbetering qua looks , als ik het op mijn Sprint ST (Rood/zwart) indenk dan ....

Ook soms gokken wat je nu bedoelt, als je het er niet bijzet ..... (bedoel je gepolijste velgen of velgstickers) (bedoel je rempotje, sleutelkonijn of extra console) (bedoel je pezzo's of handvatverwarming)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Nou nou, wat een stilte hier ... iedereen aan het rijden of zo?

Nog één succesvolle meerdaagse proefrit en mijn Sprint ST wordt een feit :9~. Omdat ik er eigenlijk wel van uit ga dat het goed komt met die proefrit loop ik alvast ff op de zaken vooruit: hoe hebben de Zumo bezitters onder jullie het ding gemonteerd?

Het gaat om het laatste model ST
 
Nou nou, wat een stilte hier ... iedereen aan het rijden of zo?

Nog één succesvolle meerdaagse proefrit en mijn Sprint ST wordt een feit :9~. Omdat ik er eigenlijk wel van uit ga dat het goed komt met die proefrit loop ik alvast ff op de zaken vooruit: hoe hebben de Zumo bezitters onder jullie het ding gemonteerd?

Het gaat om het laatste model ST


Hèt WayPoint GPS Forum • Forumoverzicht

Hèt WayPoint GPS Forum • Toon onderwerp - Perfect Pilot gemonteerd op Triumph Sprint ST 1050

Hèt WayPoint GPS Forum • Toon onderwerp - Montage Streetpilot 2610 op Triumph Sprint ST 955i
 
Dank je (je mag ook gewoon UTFS tikken hoor :) ) maar dat is nog niet helemaal wat ik zoek.

Owja, ff over BANDEN. ik zag gisteren tot mijn schrik dat de Sprint ook al op Bridgestone wordt geleverd. Nou, aan me nooit niet, ScubaRider heeft een frisse aversie tegen BridgeStone ontwikkeld. Glibbert veel te snel in de regen.

Welke banden doen het goed onder de Sprint? Ik ben woonwerk en dus weer-en-wind rijder met veel kilometers en zoek dus een Sport-Tour band.
 
1 : hoe the fukc krijg jer een meerdaagse proefrit voor elkaar (ik ga er vanuit dat het je geen geld kost, anders was het huren ;) )

2 : banden : heb er zelf vanaf begin (bijna dan, scheelde 250 km, foutje dealer :P ) met Pilot road 2's onder gereden en rijdtr best lekker, heb dan ook niet echt iets te vergelijken. Echter "sommigen" zeggen dat de Sprint ST uiteindelijk iets te zwaar is voor deze banden, omdat deze band zo'n zacht karkas heeft (papegaai het maar na, heb er geen verstand van)

3 : hoe ik mijn zumo gemonteerd heb is dmv rammount knobbel gemonteerd aan een van de vrije schroefgaten onder de kroonplaat, zo'n 5 cm links van contactslot. Zal er eens een foto van maken als ik er aan denk O-)
 
Dank je (je mag ook gewoon UTFS tikken hoor :) ) maar dat is nog niet helemaal wat ik zoek.

Owja, ff over BANDEN. ik zag gisteren tot mijn schrik dat de Sprint ook al op Bridgestone wordt geleverd. Nou, aan me nooit niet, ScubaRider heeft een frisse aversie tegen BridgeStone ontwikkeld. Glibbert veel te snel in de regen.

Welke banden doen het goed onder de Sprint? Ik ben woonwerk en dus weer-en-wind rijder met veel kilometers en zoek dus een Sport-Tour band.

MICHELIN%2520PILOT%2520ROAD%25202%2520FRONT.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan