motordevil
Die hard MF'er
Vraagje, wat is een normaal verbruik voor een 650 bij woon werk verkeer heb het idee dat ie een beetje hoog ligt iig wel met men oude cbr (25KW) daar heb ik nog ooit 1:20 mee gehaald
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, viel mij inderdaad ook tegen. Schijnt gewoon bij motoren niet te kunnen, injectie combineren met zuinigheid.
Ben benieuwd naar het verbruik van de 675, maar dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn als de 650.
Maaruh: je signature --> bevalt de 650 niet?
@ Penguin:
Misschien een idee om de startpost te veranderen in een leuke inleiding? Met een foto en wat info over de 3 6xx modellen en bijvoorbeeld een lijstje nicknames van iedereen met een Daytona.
Ik heb m'n 675 al eind september besteld
Wanneer wordt jouw motor afgeleverd? Die van mij iig in januari omdat ik er zo vroeg bij was...
Voor alle Triumph Daytona 675 gekken.
23 en 24 december is deze motor te zien en te voelen bij motorcentrum Emmeloord
Dit heb ik vanmiddag te horen gekregen van mijn dealer.
Wie weet komen we elkaar daar wel tegen,maar geen ruzie maken wie er eerst op mag zitten.
jahoor, er leest nog iemand mee.Geen idee of hier nog iemand meeleest, of dat dit een prive-topic gaat worden
(Afbeelding)
Ik ga er vrijdag wel even heen, kom er toch langs op weg naar huis. Dit wordt de eerste keer dat ik m'n aankoop in levende lijve ga zien
Ben benieuwd!
jahoor, er leest nog iemand mee.
is mij toch net te ver weg om te gaan kijken.
ik heb hem vorige week in het echt gezien bij mhe en deze week gelijk besteld in het grijs
Ik heb heb al gezien de 675 heel small/strak hij staat morgen/overmorgen
bij mhe in eindhoven alleen geintreseerden of liefhebbers van truimph a,u.b
Goede keuze
Wanneer wordt hij geleverd? Dit zal vast niet meer begin volgend jaar zijn. In de UK krijgen mensen die nu bestellen de motor niet voor juni