Het grote Triumph Daytona 6xx topic

Ik heb ...

• een Daytona 600

Stemmen: 4 2,7%
  • een Daytona 650

Stemmen: 3 2,0%
  • een Daytona 675

Stemmen: 27 18,1%
  • meerdere Daytona's

Stemmen: 1 0,7%
  • geen Daytona

Stemmen: 28 18,8%
  • interesse in een Daytona

Stemmen: 73 49,0%
  • een hekel aan polls

Stemmen: 8 5,4%
  • een hekel aan Triumph

Stemmen: 5 3,4%

• Totaal aantal stemmers
    149
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje, wat is een normaal verbruik voor een 650 bij woon werk verkeer heb het idee dat ie een beetje hoog ligt iig wel met men oude cbr (25KW) daar heb ik nog ooit 1:20 mee gehaald

De 650 verbruikte bij mij gemiddeld 1:14 bij gewoon sportief rijden. 1:15 bij rustig tuffen.
Kortom, het is niet echt een zuinigheidswonder. Verbruik is ongeveer hetzelfde als alle andere injectiemotoren.

Mijn motor was volvermogen, heb nooit 25 kW gereden...

ok dat is idd hetzelfde als ik ongeveer gebruik is ook wel vol vermogen hoor maar valt me toch wat tegen hoopte door nieuwere motor ook zuinig te kunnen rijden maar ja jammer

Ja, viel mij inderdaad ook tegen. Schijnt gewoon bij motoren niet te kunnen, injectie combineren met zuinigheid.

Ben benieuwd naar het verbruik van de 675, maar dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn als de 650.

Maaruh: je signature --> bevalt de 650 niet? ;)

Ja, viel mij inderdaad ook tegen. Schijnt gewoon bij motoren niet te kunnen, injectie combineren met zuinigheid.

Ben benieuwd naar het verbruik van de 675, maar dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn als de 650.

Maaruh: je signature --> bevalt de 650 niet? ;)

Was me nog niet opgevallen, mijn signature was nog van mijn 2 motorloze dagen, ben wel eg blij met men daytona

@ Penguin:

Misschien een idee om de startpost te veranderen in een leuke inleiding? Met een foto en wat info over de 3 6xx modellen en bijvoorbeeld een lijstje nicknames van iedereen met een Daytona.

Dat kan... Als iedereen me wat foto's mailt van zijn/haar Daytona's breid ik de startpost flink uit!

Foto van m'n ex-Daytona:

full

Hoop dat er nog meer foto's komen voor in de startpost!

Ik heb m'n 675 al eind september besteld ;)

Wanneer wordt jouw motor afgeleverd? Die van mij iig in januari omdat ik er zo vroeg bij was...

Als januari hij binnen komt haal ik hem toch pas februari/maart op.Heb er gelijk een open demper bij besteld,heftig geluidje denk ik :]

Watvoor open demper heb je besteld? Die Arrow? Vond ik niet een erg mooie demper, leek erop alsof er gewoon een demper stijlloos onder het kontje was geplakt.

Of hebben andere merken ook al dempers? Ik wacht eerst af hoe de standaard demper klinkt. De demper van de 650 klonk zeker redelijk. Lekker dof geluid bij stationair, luidruchtig bij hoge toeren. Demper klonk alsof het een open racedemper was. Met een beetje geluk klinkt de demper van de 675 net zo goed!

Ik haal hem wel in januari op. Kan ik hem mooi in januari/februari inrijden, en dan in het voorjaar voluit :)

Voor de Daytona eigenaars die liever zelf klussen dan dat ze de dealer dit laten doen is het werkplaatshandboek voor de Daytona 600 te downloaden via de server van Bikevouwer.

WPHB heb ik klein jaar geleden gepost, komt vast wel meer mensen van pas! ;)

Ik heb heb al gezien de 675 heel small/strak hij staat morgen/overmorgen
bij mhe in eindhoven alleen geintreseerden of liefhebbers van truimph a,u.b

Voor alle Triumph Daytona 675 gekken.
23 en 24 december is deze motor te zien en te voelen bij motorcentrum Emmeloord
Dit heb ik vanmiddag te horen gekregen van mijn dealer.
Wie weet komen we elkaar daar wel tegen,maar geen ruzie maken wie er eerst op mag zitten. _O- _O- _O-

Als ik dan bij pappie en mammie ben kom ik zeker even langs

Geen idee of hier nog iemand meeleest, of dat dit een prive-topic gaat worden _O-

full

Ik ga er vrijdag wel even heen, kom er toch langs op weg naar huis. Dit wordt de eerste keer dat ik m'n aankoop in levende lijve ga zien ;)

Ben benieuwd!

Geen idee of hier nog iemand meeleest, of dat dit een prive-topic gaat worden _O-

(Afbeelding)

Ik ga er vrijdag wel even heen, kom er toch langs op weg naar huis. Dit wordt de eerste keer dat ik m'n aankoop in levende lijve ga zien ;)

Ben benieuwd!
jahoor, er leest nog iemand mee.

is mij toch net te ver weg om te gaan kijken.
ik heb hem vorige week in het echt gezien bij mhe en deze week gelijk besteld in het grijs

De Triumph Daytona 675: ik heb er vandaag al opgezeten, want mijn dealer heeft een openingsweekend en had het e.e.a. binnengekregen van de week. Ik heb niet alleen op de nieuwe 675i gezeten, maar ook op de nieuwe R1, nieuwe GSX-R1000 K6... Leuk :)

jahoor, er leest nog iemand mee.

is mij toch net te ver weg om te gaan kijken.
ik heb hem vorige week in het echt gezien bij mhe en deze week gelijk besteld in het grijs

Goede keuze ;)

Wanneer wordt hij geleverd? Dit zal vast niet meer begin volgend jaar zijn. In de UK krijgen mensen die nu bestellen de motor niet voor juni :z

Ik heb heb al gezien de 675 heel small/strak hij staat morgen/overmorgen
bij mhe in eindhoven alleen geintreseerden of liefhebbers van truimph a,u.b

Wel verdraaid!! Gemist... |(

Staat 'ie d'r nog???

Lijkt me niet. De demo-modellen staan dus vrijdag en zaterdag bij Safe in Zoetermeer, je volgende kans ;)

Goede keuze ;)

Wanneer wordt hij geleverd? Dit zal vast niet meer begin volgend jaar zijn. In de UK krijgen mensen die nu bestellen de motor niet voor juni :z

ze hebben waar ik bij zat gebeld met triumph en die zeiden dat ze nog op schema lagen.
de verwachting is nog steeds begin 2006, hoogstwaarschijnlijk wordt voor de benelux
in één partij veel tegelijk uitgeleverd (hoop ik tenminste)

enne, ik heb nog wel een foto van de beurs in parijs

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan