Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie fiets
Heb je hem al aangeschaft?Uit welk jaar is deze? Hoeveel kilometers?
Klik op TT600 rechts onder
€ 1600,00 op de gewone prijs. Kon mijn 955i goed inruilen dus was de koop er.
Heb ook jaren naar verschillende wedstrijden in europa gereden om er te gaan kijken. Vanwege vaderschap zit er dat met de motor niet meer echt in de komende jaren. Plus stond op de weg rijden me steeds meer tegen tegenwoordig.
Dus nu met de droommotor het circuit op. En met je verstand erbij heb je net zoveel kans op schade als op de weg. Verder worden er maatregelen getroffen om eventuele schade zoveel mogelijk te beperken. Polyester kuipwerk, valdoppen etc.
.
Vorig jaar met 955i daytona op Spa 3:06 gereden en op Zolder 1:52
Zelf ook circuitganger??
Gebruikte een setting wat ik gemmiddeld had naar mijn gewicht uit deze setting van de MCN.
http/home.hetnet.nl/~speed4/bikes/955i/MCN_955setup_01.jpg
http/home.hetnet.nl/~speed4/bikes/955i/MCN_955setup_02.jpg
Dit beviel prima op het circuit en op de weg.
mijne staat hier http/home.hetnet.nl/~speed4/bikes/955i/pictures/Peter_rhs.jpg
Heb altijd met bridgestone battlax rondgereden op het laatst de BT014.
Bedankt voor je linkies, zal er eens een beetje mee gaan proberen, kom alleen in het verhaal nergens tegen wat die gasten (KEV en KEITH) wegen, dus zal een beetje moeten testen .
Rijdt zelf ook met bridgestones en heb nu de BT-014, bevalt redelijk goed, overweeg om volgend jaar de Michelin Pilot powers te gaan proberen.
Maar over banden gesproken, mijn voor en achterbanden zijn in alle gevallen (tot nu toe) altijd tegelijkertijd aan vervanging toe. Is dat iets typisch van dit model of van het ventje wat er mee rijdt?
Is waar ook, zal het artikel even zoeken in de schuur vanavond dan kan ik het precies opzoeken.
Ik deed over het algemeen met 1 voorband 2 achterbanden. Maar ja sterk afhankelijk van de berijder en van vering set up..
Weet zeker dat de 675 bevalt aangezien deze 40 kg lichter is en dit op circuit ten voordeel is. Als ik nog steeds op straat ermee zou gaan rijden zou ik ook wachten tot zijn opvolger daar het meerder aantal vermogen meer bruikbaar is.
ps Bart ik heb nog een linker en bovenkuipdeel liggen met lichte schade en een koplampunit. Misschien iets voor je?
Nee k ben van plan hm te kopen kun je mschien zeggen of tie zuinig is en verdere rijervaring stel is ook welkom
k heb nu een BMW F650 die ik tegen een redelijke prijs kan inruilen.
alleen bij het proefritje geflitst
bouwjaar 2002
km stand 8550
ikheb zelf ook een tt gehad echt perfect dat ding
remmen als geen ander het sturen ook alleen minder pk s dan een japaner
maar voor de rest een super fiets de mijne is helaas totaal los dus als je hem koopt heb ik hier nog wel wat spulletjes liggen voor de tt
(Afbeelding)
Ik heb ook wel interesse in die uitlaat van je als je die eventueel nog hebt
zou mooi staan op mijn s4
Begin januari kan ik mn eigen 675 ophalen in Emmeloord, dus 23 of 24-12 is nog net de moeite
Jij heb je 675 daar ook besteld?