Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic

Zie er netjes uit hoor! Alleen oppassen dat er geen vocht onder blijft zitten. Wat voor schakelpedaaltje heb je daar zitten? Is dat er een van een volledige rem/schakelset? Heb je daar zelf een hoesje omheen gedaan? (wat voor één dan? :-))

Ga je me nu ook al vertellen dat je ook al zo'n ding zoekt?_O-
Volgende keer even een boodschappenlijstje maken met wat je allemaal zoekt. Kun je even in m'n garage e.e.a. uitzoeken en gelijk meenemen.
 

Bijlagen

  • 20211004_191231.jpg
    20211004_191231.jpg
    138 KB · Weergaven: 22
Haha, handelaar. Nee, er zitten met rubber beklede pedalen op beide motoren. ;-)
Handelaar? Zei toch niet dat ik er geld voor wilde.-O- Ooit een stuk of wat van die dingen besteld omdat ik zwarte strepen over m'n sneakers e.d. heen kreeg.

Je had er gewoon eentje gratis mogen meenemen hoor. Zelfde geldt voor die uitlaatbeugel.
 
Eventueel zaterdag 9..? De meesten kunnen zondag 10 niet.
De weersvoorspellingen voor het weekend van de 17e is niet al te best tot nu toe..
en ik ga dit keer toch echt niet weer heel de dag met een klamme zak moeten rijden.. B|
 
Denk dat het voor standaard bougies geen moer uit maakt.. champion is amerikaans.. ngk is japans.. de fiets is japans.. dus dan een japanse kaars erin.. maar dat is dan wel erg hokjes denken hoor :+
 
De meeting is op zondag 10 oktober

Dus mochten er nog mensen mee willen.. de teller staat nu op 5.. niet dat het met zn 5e niet gezellig is maar hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk..

Dus bekijk het meeting topic even;
 
Laatst bewerkt:
Was vandaag een lekker dagje om te rijden zeg... 2x 50min. continue regen... nieuwe outfit werkt prima alleen mijn t-shirt werd een klein beetje nat boven mijn broek/ onder mijn jas... 😅 Eens even kijken hoe ik dit kan oplossen...

Zeg niet regenpak...
 
Beste mede Sv’ers,

Rij zelf een SV 650 SA uit 2009, gezien het slecht weer wordt wil ik een paddockstand kopen om ook mijn voorwiel van de grond te halen.
Heeft hier iemand ervaring met een balhoofd paddockstand?
 
Beste mede Sv’ers,

Rij zelf een SV 650 SA uit 2009, gezien het slecht weer wordt wil ik een paddockstand kopen om ook mijn voorwiel van de grond te halen.
Heeft hier iemand ervaring met een balhoofd paddockstand?

Ik zou lekker met het rubber blijven rijden want een paddock met 2 kleine kunststof wieltjes op de weg lijkt me niet lekker sturen en grip hebben 8)7
 
Beste mede Sv’ers,

Rij zelf een SV 650 SA uit 2009, gezien het slecht weer wordt wil ik een paddockstand kopen om ook mijn voorwiel van de grond te halen.
Heeft hier iemand ervaring met een balhoofd paddockstand?
Ja hoor, werkt prima de mijne staat er ook op 's winters. Gewoon op de zijstsndaard kan ook gewoon banden op 3bar zetten en af en toe de wielen draaien.
 
Ja, maar dat wielen draaien vergeet je steeds of het komt er niet van. Een paddockstand die in de balhoofdbuis gaat werkt prima voor een SV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan