Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carbs is significant makkelijker dan kleppen. Kan iedereen zelf wel doen met het werkplaatshandboek erbij. Gwn je choke kabel op t stuur losmaken scheelt je een hele bende werk. Verder heb je alleen een pakkingsetje, remreiniger en perslucht nodig(een busje van de action bijv)Dank allen! De standaard uitlaat zit er nog op. Best kans dat de vorige eigenaar een sportuitlaat/systeem op had en ernaar afgesteld had. Is het prijzig om alles naar orgineel te laten afstellen bij een dealer denken jullie? Ben wel enigszins technisch maar kleppen stellen en afstelling carburateurs gaat mij te ver.
Misch leuk om inderdaad te doen op een mooie regenachtige avond! Standaard afstellingen staan neem ik aan ook in het handboek toch?Ja daar gaat veel tijd in zitten. Het afstellen tenminste. Als je het gewoon origineel wilt kost het ook tijd, maar afstellen met verschillende sproeiers kost meer tijd.
Misschien leuk om het toch zelf te doen. Dan leer je de motor kennen. Alleen kleppen stellen kan echt fout gaan
Ik heb de MotoBatt MBTX9U besteld kort geleden. Hij moet er alleen nog inwat is de accumaat voor een suzuki sv650 2002?..... weet iemand dat?...yasa of motobatt is ok.
yt 12 a-bs?...klopt dat?
Uitlaatdemper maakt vrij weinig verschil, als de bochten maar origineel zijn is de standaard afstelling van het wphb goed. Enkel de naaldstand staat wat aan de arme kant dan. Maar nogmaals, kijk eerst of er geen dynojet kit in zit.Misch leuk om inderdaad te doen op een mooie regenachtige avond! Standaard afstellingen staan neem ik aan ook in het handboek toch?
Iemand nog een bootleg sv650?
Ja moeilijk te zeggen , sommige motoren is het controlle, soms stellen.Vraagje. Mijn sv 650 heeft nu 40000 km gelopen. Ik weet alleen niet of de vorige eigenaar de kleppen heeft gesteld. Ik hoor geen rare dingen. Is het aan te raden om het eerder te doen of kan ik wachten tot 48000 km? Ik weet ook niet of de kleppen vaak gesteld moeten worden bij 24000 km of dat controleren genoeg is.
En wat zijn jouw ervaringen bij 24000 km moeten ze dan ook gesteld wordenSv moet in mijn ervaring ALTIJD gesteld worden op 48.000. Vaak hebben ze de stelling op 24.000 gehad in hun jonge jaren. Daarna hoeft het stellen pas weer op 90.000