Het grote SRAD topic deel 11: Keihard de winter uit!!

Circuit meeting Zandvoort

  • 25-05

    Stemmen: 2 18,2%
  • 15-06

    Stemmen: 9 81,8%
  • 020-7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 25-08

    Stemmen: 0 0,0%
  • 15-09

    Stemmen: 0 0,0%
  • 01-10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn srad 750 uit 97 (met carbs dus ;) )

heeft 300 km gered op de 18liter tank inhoud.

gemiddeld rij ik 240 km op mijn tank.
dan brand mijn lampje en ga ik gewoon tanken.
194 op 14 liter...... 600 uit 97....

toen begon het lampje weer te branden -O-

*edit.... zonder extreem op het gas te hangen
 
Laatst bewerkt:
Weet het verbruik van de mijne zo niet maar in 2 dagen tijd 2x getankt :P
Allemaal pret km;s natuurlijk en ook aardig wat steekvlammen uit de pijp :)
 
Hallo,
ik ben op zoek naar een gsx-r 600 of 750 srad.
Schelen deze 2 types veel in benzine verbruik? En ik weet dat de 750 vanaf 1998 met injectie is uitgerust. Is dit een grote verbetering, en heeft dit ook invloed op het verbruik?


Waarom ben je geintreseert in het benzine gebruik,
ten eerste zal het verschil tussen 600 en 750 waarschijnlijk miniem zijn.
en ten tweede waarom wil je een srad gaan rijden als je hem als je hem 5000/6000 toeren laat draaien, omdat je dan veel km kan maken:P

Blazen man DIkke pijp er onder en 12/13 duzend toere over de n-weggetjes:D
Lang leve de tering herrie in het ow zo vredig en rustige poeldijk 8-)
 
Waarom ben je geintreseert in het benzine gebruik,
ten eerste zal het verschil tussen 600 en 750 waarschijnlijk miniem zijn.
en ten tweede waarom wil je een srad gaan rijden als je hem als je hem 5000/6000 toeren laat draaien, omdat je dan veel km kan maken:P

Blazen man DIkke pijp er onder en 12/13 duzend toere over de n-weggetjes:D
Lang leve de tering herrie in het ow zo vredig en rustige poeldijk 8-)


:}

volgas!

lampje? tanken, thats it!
 
Morgen ff mn airbox modden, zal ik er feauteau's van schieten hoe die hele bende dr afkomt enzo???

Gezien dr op internet niet echt veel over te vinden is.
 
Morgen ff mn airbox modden, zal ik er feauteau's van schieten hoe die hele bende dr afkomt enzo???

Gezien dr op internet niet echt veel over te vinden is.

maak der ook een how to van :)

leuk voor in de op
 
Laatst bewerkt:
OOk maar ff zwaaien hier :W

Weekend, bierrrrrr!!!!

Oh btw, lekker een paar dagen de straat op geweest ;)
 
Dag allemaal!

Zoals belooft zou ik me even melden! *O*

Even voorstellen:

Mijn naam is Stephen, nog steeds een student en woon in Bergen op Zoom.

Ik heb na het behalen van mijn A-tje een SRAD 750 uit '96 aangeschaft. Na wat kleine problemen heb ik van de week toch met plezier wat rond kunnen tuffen. :]

Heb momenteel geen goede foto van me bike, die zal ik nog wel een keer plaatsen~
 
Dag allemaal!

Zoals belooft zou ik me even melden! *O*

Even voorstellen:

Mijn naam is Stephen, nog steeds een student en woon in Bergen op Zoom.

Ik heb na het behalen van mijn A-tje een SRAD 750 uit '96 aangeschaft. Na wat kleine problemen heb ik van de week toch met plezier wat rond kunnen tuffen. :]

Heb momenteel geen goede foto van me bike, die zal ik nog wel een keer plaatsen~~


heey

welkom voor de 2de keer :P

ah binnekort gaat de zon weer schijnen en dan kan je zat mooie plaatjes schieten ;)
 
Wrom zou het fout gaan???????

Verklaar U nader.
omdat ik dan een fantástische airbox te koop heb! ;)

Maar even zonder dollen, waar ik nieuwschierig naar ben is of het iets merkbaars op gaat leveren of dat het bij meer inlaatgeluid blijft. Kon mijzelf op gixxer.com niet echt overtuigen van het nut. Ben benieuwd!

Zelf morgen eens alles nalopen en de gixxer met de voetjes op de vloer zetten... eens kijken of het beestje naast loopt ook fatsoenlijk wil rijden... :)
 
Weet je wat iedereen roept, dat ie te arm zal lopen ;)
Ding moet natuurlijk weer afgesteld worden maar ik wil er zoiezo een BMC mat in hebben straks.. Dan dr bij loopt mn SRADje al belachelijk hard. Ben benieuwd wat er nog meer uit te halen valt.
Die Mivv GP demper heeft ook aardig invloed gehad op trekkracht want de motor is aardig revv happy'er geworden.

Morgen maar is even netjes dat ding aanpassen en dan zondag als goed weer is ff testritje maken :)
Geluk zit mee dat mn motor nu te rijk loopt.
 
Roy, ik geloof het ook pas als ik het zie en kan vernemen. In dit geval ga ik het gewoon proberen. Ik wil alle restricties er vanaf halen en kijken tot hoever ik kan komen. Ik zal mn bevindingen hier posten en zo gauw die op de bank geweest is zul je dat hier ook in dit topic terug kunnen vinden. Wil em dit jaar nog laten afstellen bij HvB in Sleen. Denk dat er wel aardige nummers uit moeten komen.
 
Roy, ik geloof het ook pas als ik het zie en kan vernemen. In dit geval ga ik het gewoon proberen. Ik wil alle restricties er vanaf halen en kijken tot hoever ik kan komen. Ik zal mn bevindingen hier posten en zo gauw die op de bank geweest is zul je dat hier ook in dit topic terug kunnen vinden. Wil em dit jaar nog laten afstellen bij HvB in Sleen. Denk dat er wel aardige nummers uit moeten komen.

Ben héél erg van het "Eerst zien dan geloven" ;) Dus wel graag een run met originele airbox en dan aangepaste :P

Ik duik erin... morgen naar Barneveld!
Voor degene die gaan: Ik ben die gast in blauw zwart textiel, met rode laarzen en rood zwarte helm. Op een Lucky Strike SRAD (Dat kan er maar 1 zijn). Daar heb ik een vrijgezelle meid bij achterop ;) en een maat van me gaat ook nog mee op mijn oude SRAD 600.
 
OOk maar ff zwaaien hier :W

Weekend, bierrrrrr!!!!

Oh btw, lekker een paar dagen de straat op geweest ;)

:W
Ook hier weekend
*O*

Ik duik erin... morgen naar Barneveld!
Voor degene die gaan: Ik ben die gast in blauw zwart textiel, met rode laarzen en rood zwarte helm. Op een Lucky Strike SRAD (Dat kan er maar 1 zijn)..
Ook ik ga richting Barneveld als ik weer op sta

Ik ben te herkennen aan een grijze Mazda 6 sportbreak met op het kentekenplaat een langwerpige M-F stickert mischien plak ik nog een blauwe op m'n achterraam
Ook dat kan er maar 1 zijn

Mijn afslag is wel ergens anders slecht op 8 km afstand van de Valkenier huis vol familie leden een weekend lang
Maar je mag :W als je me ziet op de weg
Ik ga vol op de claxon als ik je zie , Boy is toch niet in de buurt O-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan