40 kW powerrr
MF veteraan
- 21 sep 2010
- 1.612
- 376
Mijn voorspelling: over 10 jaar is er weinig vraag naar vervoermiddelen met verbrandingsmotoren. Dat drukt de prijs, helemaal voor een NC, wat toch meer vervoermiddel is dan funmotor. Ze mogen dan niet meer nieuw worden verkocht en je mag dan met een verbrandingsmotor geen stad meer in. Bovendien zijn er dan meer mogelijkheden voor opladen dan voor tanken. Met de actieradius van de gemiddelde motorfiets kan dat wel eens lastig worden.Waarom zou een motorfiets met brandstofmotor over 10 jaar niks meer waard zijn?
P.s. De overheid durft grote vervuilers, zoals luchtvaart en industrie niet aan te pakken. Daarom laat Den Haag particulieren en de Agribusiness voor de CO2- en N-reductie zorgen door o.a. de verbrandingsmotor en de vleesexport in de ban te doen. Logische en noodzakelijke keuzes voor de aarde, maar wat mij betreft niet eerlijk verdeeld.
Laatst bewerkt: